Oireita ja kolotuksia

Lunastar, nenän tukkoisuus vaivaa täälläkin. Helmikuusta saakka ollut koko ajan. 5 viikon välein ollut lisäksi flunssaa jolloin nenä on yhtä aikaa vuotanut ja ollut tukossa. Mä jouduin nenäsumutekierteeseen, mistä pääsin luojan kiitos eroon lukuunottamatta yhtä suihkasta toiseen sieraimeen yöksi.

Mulla puhkaistiin kalvot sairaalassa joten lapsivesien menosta ei oo sen kummenpaa kokemusta. Melkoinen määrä sitä tuntui tulevan, joten seuraavalla kerralla aion päällystää varoiksi auton penkin jos vain muistan.. :grin

Ai että.. eka yö hetkeen kun uskon saavani nukuttua ainaki jotenkin ilman sitä käsien puutumista. Mulla veti nopsaan tosi pahaksi, itkua tuhersin joka yö kun tuntu veitsen viilloilta sormista olkapäähän. Tänään oli taysin seurantaultra ja lääkäri käski ostaa rannetuen ja ah tää kyllä helpottaa! Puuduttaa kyllä vähän mut se pahin viiltokipu on poissa <3

Tänään on kyllä kieltämättä mullakin ollu tuskanhiki päällä. Mut helpottaa kun kotona voi hengailla vaikka alasti :D

Vaapun entistä enemmän kuin ankka, ja ajoittainen menkkafiilis jatkuu... Ja nyt huomasin et mun vatta on laskenu, siis ihan kait niinku huolella alaspäin. Ja aamulla tuntu, ilmeisesti pää, pikkarirajassa - on siis joo jokseenkin alhaalla, onneks nousee sieltä kyl vielä. Mutta tissit ei enää tukeudu vattaan.

Voi apua! Ptikään oon päässyt helpolla. Viime aikoina on vituttanut vessassa ravaaminen ja välillä hengittämisen vaikeus, mutta nyt tänään iski niin helvetilliset liitoskivut, kun kävelin ultraan 2,5km ja takaisin, että enää ei pysty kävelemään kun sattuu niin hemmetisti! Tätäkö tämä nyt sitten tulee olemaan? Pitääkö hankkia invamopo?

Jalat ja nilkat turvonneet, välillä vatsa kipeä, vähän niin kuin olis tooosi kova nälkä ja H***etti kun peräpukamia on tullut..tuntuu jotenkin ällöttävältä, toivottavasti pääsis vaivasta eroon sitten joskus...:eek:

Mulla ei oo lähteny.. nimimerkillä:"samoilla pukamilla jo reilu kaksi vuotta"

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

No kyllähän ne periaatteessa pitäs parantua, ku pukamien syy poistuu. Mutta mulla tuntuu olevan ittepäiset. Välillä parempana, että tuskin huomaa ja muutamaan kertaan on turvonneet isoiksi ja kipeiksi. Tän raskauden jälkeen aion vaatia niin monta hirttohoitoa niille, että varmasti poistuvat kaikki! Jonku verran tympii noita suppoja ja voidetta hangata sinne vähän väliä..

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on muuten nyt viikon aika vauvan liikkeet alkanu sattumaan.. Oikeesti tosi kipeetä tekee kun potkii johonkin virtsarakkoon ja navanseudulle, tunkee päätään kylkiluitten välistä ja piruetteja pyörähtelee..
Totta kai ihanaa että liikkuu, mutta kun tekee niin kovin kipeetä. Onko muilla moista ongelmaa? :eek:

Ja täällä siis myös yksi pukama ollut jo jotain viikkoja, onneksi ainakin vielä on kokonaan oireeton.

Selkä kivut alko eilen iltapäivällä ja siis kipua tuntuu vaan ja ainoastaan vasemalla alaselässä ja lantiossa vasemmalla. Särkylääkkeet ei auta, viimeyönä otin maraton suihkun kun kuuma vesi tuntu auttavan. Nytkin ulkona vielä 27 astetta niin ei kauheesti huvittais kuumaan suihkuun mennä, muttamutta :confused:

Kävellessä supistaa ja etureisiin alkaa sattumaan tai oikeestaan tuntuu siltä kuin ne puutuisi ja tuntuu siltä ettei voi askeltakaan ottaa kun jalat ei muka kanna. Mistä johtuu tuo etureisien jännä tunne, supistuksistako? o_O

Muoks vielä sen verran että nyt siis rv 34+1 !

Coco, mulla ainaki sattuu noi vauvojen riehumiset ja potkut. Varsinkin kun molemmat on rt niin monottaa kivasti kylkiluihin. :D

Välillä kävellessä tuntuu tosi pahalle ku ötökän pää on alkanu painaa ihan huolella tonne alas.mm.kaupassa joutuu välillä pitää nojailutaukoja kärryjen kanssa.vaikka ötökkä onkin nyt viimein kääntynyt raivotarjontaan niin en kauheammin oo joutunut kärsimään vielä sen potkuista.lähinnä vaan naurattaa ötökän jokapäiväiset myllerrykset.mikään ei koske.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Coco, voi olla supistuksia, mulla ainakin juuri synnytys supistukset on tuntunu lähinnä selässä ja etureisissä, joten jos ovat hyvin jatkuvia niin kannattaa vaikka soittaa äippäpolille ja kysyy sieltä neuvoo, tai jos eivät ole jatkuvia niin sit kysellä seuraavassa neuvolassa että pitääkö huolestuu. Tai sit voi olla vain harmittomia lihaskramppeja johtuen helteestä ( toivottavasti olisivatkin näitä, eikä supistuksia)

Hyvä tietää, ei oo mitenkään jatkuvia vaan just jos lähtee kävelemään niin suhteellisen nopeesti alkaa supistamaan tai siis maha kovettuu kokonaan, mutta ei satu ja sitten ne etureidet alkaa samaan aikaan tuntumaan jotenkin tosi kummallisilta, ei siis periaatteessa satu mutta ei voi kävellä.
Keskiviikkona neuvola, siellä voisin kysästä jos ei nyt mitään hälyttävää tässä välissä tapahdu :)

Takaisin