Oireita ja kolotuksia

Mites teillä muilla, onko saapunut aamujen iloksi joskus nenäverenvuoto? Mun päivähän alkaa aivasteluilla ja niistämisellä, joskus harvoin haaleaa verta mukana (tämän tiedostan että limakalvot kuivat tms.), mutta tänään sitten tuli ihan kunnon verenvuoto. Onko ihan normaalia vai mahtaako olla jokin puutos tms.?

Pari viikkoa sitten kun oli pieni flunssa ja jouduin käyttämään nenäsuihketta + tietty niistämään paljon, niin silloin sitä kyllä tuli.... alkoi melkein joka kerta kun niisti kunnolla, ja sitä tuli PALJON eikä meinannut loppua millään. Ihan normia varmasti kun on vilkastunut pintaverenkierto ;)

Mullakin on joka aamu nenä tukossa ja joutuu niistämään ja kröhimään aamun, mutta sitten se menee aina ohi.. joskus tulee niistäessä vähän verta, muttei ole valunut mitenkään sen enempää. Allergiasta en kärsi, joten tiedä häntä mitä tämä on.. on kyllä ollut syksystä asti..

Kokeilkaapa närästykseen seuraavaa, ( toimii mulla), lasilliseen vettä teelusikallinen ruokasoodaa.
Harvoin mulla närästää, mutta tuo tehoaa aina! ei tarvi ostaa kalliita lääkkeitä.

Pommiina, minkä kokoinen jalka sulla sitten on? Aika monesta kenkäkaupasta kun katsoo, niin 42 on suurin naisten koko, 43 hyppää sitten miesten koon puolelle. Toki ihan joka knkämallista ei sitä 42 ole vaan loppuu 41.
Niin ja sama åke, kyllähän 36 jo löytyy naisten kokojen puolelta, joskus jopa se 35 mutta useammin se on kyllä lasten kooksi luokiteltu...
Mulla on kaverilla kanssa jalka kokoa 35-36, annoin aikoinaan hänelle meidän neitien pieneksi käyneitä kenkiä, mutta siitä on pari vuotta :grin Toinen tytöistä on nyt 11-vuotias, ja hänellä jalka kokoa 38-39. Ja 13-vuotiaalla jalan koko on 39-40.

Mulla itsellä on jalka normaalisti kokoa 38-39, mutta nyt siis joudun käyttämään kokoa 40 :eek:

Unohtui ihan, että tännehän sai valittaa niistä vaivoista :grin
En nyt jaksa sen enempää valitella, mutta sen vaan sanon, että tänään kyllä joka paikkaa kolottaa, johtuu tosin töistä.
Jalkoja särkee, nivuset ja koko alapää kipuilee ja särkee ja vihloo, selkää särkee, ja oikeassa pakarassa taas iskias-vihlontaa. Ai kun mukavaa...
Niin ja närästys taas vaivasi, johtuu varmaan siitä kun söin tänään Hesen hampurilaisaterian :oops: Mulla oli kyllä eväät töissä mukana lounaalle, mutta sisko pöllähti työpaikalleni lastensa kanssa ja houkutteli syömään heidän kanssaan, Heselle tietysti...

Pakko osallistua tähän jalkakeskusteluun kun itse olen naperojalka, terveisin kokoa 35 :D mieleisiä kenkiä ei vaan sitä kokoa löydy, käytän 36 villasukkien ja kaikenlaisten pohjallisien kanssa :D tuskin kasvaa niin paljo, että haittaisi. (Koputtaa puuta)

Martuti, No mulla on se 42 (pahimmas tapaukses viel vähä isompiki kengäst riippuen) ja siis tääl meilläpäin en oo mistään prismast, cittarist tai noista kenkäkaupoista löytäny yhtiäkään naisten kenkiä mitkä ois tota kokoo, ne loppuu just siihen 41 kokoon ja aina ei välttis oo niinkään isoja.. Mun likkakaveri asuu espoossa niin se kerran sit kerto et siel yhes liikkees oli esim. erikseen osasto 42 ja siitä isommille kintuille. :grin Mut onneks tykkään käyttää paljo tennareita niin niit kyl miesten osastolta löytyy hyvin.. :wink

Mullahan tuli tää samanen kinttuongelma viime tipassa ennen häitä kun tajusin et hitto mistäs kengät, No päädyin sitten Ed Hardyn valkosiin tennareihin ku eihän ne sen mekon alta mihkään näkyny, ja oli ainaski hyvät jalas ja rennot.. :p

åke, Voi kuule ihan vapaasti saat nauraa, nää mun kanootit on aina ollu yleinen vitsi mun lähipiirissä ja melkosta herjaa oon niist saanu kuullakkin! :grin Ja siis ku mul on ihan helvetin pitkät varpaatkin niin porukka aina heittääki et noillahan pystyy roikkuun vaik puussa.. :grin

Ainakin Sokoksella ja K-Kengässä on niitä ns. ääripään kokoja myös, tiedän vaan tosiaan kun kaveri sitä pienempää tarvitsee, ja sisko taas isompaa :)

Mulla on ruvennu selkä ilmoittelemaan itsestään..! Vihlasee toisina päivinä niin pirusti, että toivon mukaan ei rupea sitä enempää tekemään. Onneksi pystyy edelleen liikkumaan suht hyvin, että saa pidettyä jonkunlaista lihaskuntoa yllä! Johan tässä on vissiin liian helpolla päässytkin..

Aaargh, sama täällä, menee hermo tuon selän kans.. Mulla tulee välillä semmosia ns. notkahduksia, lähtee jalat alta, välillä taas tuntuu ku joku yhtäkkiä löisi vasaralla takamukseen. Joskus jomottaa muuten vaan :grin edelleenki naurattaa kun lääkärissä sanovat että jos ei löydy vastaavaa työtehtävää niin sairaslomaa mutta olet työkuntoinen :D mitäpä ravintolassa teet ilman että seisot tai kävelet? Alan olla jo vaivoineni ja mahani kanssa yleinen naurunaihe työpaikalla :D

Mie voisin sanoa että vietän nyt oireetonta kautta, ei enää ees närästä päivittäin ja jos meinaa ruveta närästämään ni sit otan kyl heti renniee et saa nauttia tästä raskaudessta nyt ilman oireita! Eiköhä niitä kohta taas nimittäin jotain ilmaannu :grin

Nuo mun jalat alkaa olemaan niiiin järkyttävät... siis ovat todella turvonneet ja kipeät :sad001

Tänään mä olen palellut kamalasti, nythän mulla on raskauden aikana muuten ollut sairaan kuuma koko ajan ja olen hikoillut kamalasti.
Lisäksi mun kurkku on tosi kipeä, uskaltauduin ottamaan yhden Strepsilsin tänään (pakkausselosteessa luki että saisi ottaa). Kun nyt vaan en olisi tulossa flunssaan :confused:

Olin kuluneet 2 viikkoa talvilomalla ja nyt maanantaina palasin töihin ja sain seurakseni supistuksia (ei kivuliaita) ja muutenkin kolotusta selkään ja jalkoihin :( Teen töitä ravintola-alalla ja työn kuvaan siis kuuluu painavien astioiden kantelua ja koko ajan jalkojen päällä oloa. Tänään sitten varailinkin ajan lääkärille, joka saa tarkastaa kohdunsuun tilanteen. Noita supistuksia siis ollut jo aiemminkin, mutta töissä ollessa tuntui että masu on jatkuvasti pinkeänä. Nyt tuntuu että tuo lääkäriajan varaaminen on liioittelua kun tässä kotona ollessa olo on kuitenkin hyvä. Yleensä olen todella harvoin sairaslomalla ja nyt tuntuukin ikävältä "luovuttaa" ja mennä valittelemaan olotilaa :/ Onkos teillä muilla tässä kohtaa minkä verran ns. harjoitussupistuksia?

^ Mulla oli joitain viikkoja sitten ihan muutamat harkkasupistukset, mutta ei ole ollut enää. Muuten onkin paikat vähän tohjona... :confused:

Mä järkytyin tänään töissä... Jumaliste millanen sotanorsu katto peilistä takasin! On tainnu kilot kertyä vähän muualle(kin) kuin mahaan... Posket levinny ja... Hui :eek: olipas kamala herätys todellisuuteen...

^Mä sain karun herätyksen siinä vaiheessa kun mun tyttö otti mun naamasta valokuvan viime viikolla. Mä en ole vieläkään päässyt yli siitä miten paljon posket on levinnyt ja leukakin yrittää tuplaantua. Miksi ihmeessä mä muistelin olleeni hehkeä viime raskaudessa. Tosin yksi hyvä puoli tässä tilassa on se, että voit syödä niin paljon kuin pystyt eikä tarvitse huolehtia pömpöttääkö maha :grin

Takaisin