Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla suurimpana vaivana tää selkä, itkua saa vääntää välillä kun on niin kipeäJohtuu ilmeisesti siitä kun näitä selkävaivoja on ennen raskauttakin ollut. Kivut johtuvat siitä kun selkäranka on yliliikuva+ et kaksi alaselän nikamaa ovat virheasennossa. Pääsenköhän mä sängystä ylös ollenkaan sen jättimahan kanssa. Kyykistely ja raskaammat työt laittaa heti supistamaan. Verenpaineet heittelee normaalin/lievästi kohonneen tuntumassa, proteiinit plussalla viimeksi ku neuvolassa kävin n.kk sitten, hyvällä tuurilla tähän päälle raskausmyrkytyskin. Väsymys on palannut. Välillä ruoka ei maistu ollenkaan ja toisina päivinä voisin syödä koko aika. Vielä ollaan -1kg lähtöpainosta johon oon ihan tyytyväinen. Päätä särkee myös joka päivä, välillä enemmän ja välillä vähemmän, joskus myös ihan huippaa. Neuvola reilun viikon päästä, toivottavasti olis mun oma neuvola täti eikä mikään vastavalmistunut tuuraaja joka ei viimeks osannu sanoo juuta eikä jaata mihkään.
![]()