Täällä alkoi eilen illalla yhtäkkiä n. 15 min kestävä järkyttävä alavatsakipu, en pystynyt liikkumaan, hengittäminenkin sattui! Ku vatsakipu loppui, siirtyi se yhtä kovana ns. samaan kohtaan alaselkään. Puoleen yöhön asti kärvistelin ja oksentelin tuskissani, ei voinut istu, eikä maata, vain seisten ei oksennus lentänyt.
Sitten soitin taksin ja lähdin ennen yhtä yöllä sairaalaan, siellä mielestäni ihme toiminitaa.. Kaksi muuta potilasta oli lisäkseni ja he pötkköttelivät sängyillä, mulle annettiin suoraan pissapurkki ja laitettiin istumaan, vaikka koko ajan painotin että en voi, ennemmin makaisin oksennukipon kanssa.
Noooh, puoli tuntia oli kulunut näytteen annosta kunnes lääkäri kutsui minut sisään vain ja ainoastaan kertoakseen minulle että koska olen raskaana, en voi saada muuta kuin yhden 500mg panadolin ja takasin aulaan.
Itkin ja huusin siellä käytävällä tuloksetta.
Kunnes tunti oli vierähtänyt näytteen annosta ja samainen lääkäri tuli kertomaan että lievä virtsatietulehsus löytyy ja koska niin kovin kipeä selkä niin todennäköisintä on että se on munuaisiin asti päässyt. Itku tuli.
(Kukaan ei siis tutkinut missään kohtaa selkääni, eikä selvittänyt onko munuaisissa asti tulehdus)
Sieltä sitten yhden antibiootin otin ennen kuin lähdin, kuulemma piti helpottaa kipuja n. 3tunnin päästä.
Taksilla lin kotona 15 mintuin jälkeen antibiootin ottamisesta, ja ei muutakun oksentaminen alkoi, muutaman kerran vaan tosin.
Onneksi oli vielä tämä päivä sairaslomaa, en missään nimessä ole työkykyinen en ole vieläkään nukkunut minuuttiakaan, kun en voi olla paikoillaan. Lääkärin mielestä työkykyinen!
Tulipas pitkä valitus..