Asla, minulla alkoivat nuo tissi ''vuotaa'' jo viikolla 15 (tai jotain sinne päin). Mietin aluksi miksi ihmeessä rintaliiveissä oli sisäpuolella tahroja... Mainitsin asiasta äidilleni ja hän totesi sen olevan maitoa. Tai ei se maitoa vielä ole vaan sellaista hyvin tahmaista läpinäkyvää nestettä. Vuotaminen vaihtelee päivittäin, joskus sitä tulee todella paljon ja välillä ei mitään. Jos nännin päähän tulee sellaista valkoista tai vaaleaa ''maitovahaa'' älä ota sitä pois. Vuotaa vain kahta kauheammin, jos menee ne poistamaan.
Rintaliiveissä käytän vessapaperia, vanutuppoja tai rintaliivisuojia. Rintaliivisuojat ovat vain niin kauhean isot, että jos tulee vaan pari tippaa niin vessapaperi riittää hyvin. Nukkuessa käytän joko vain jotain vanhaa t-paitaa tai sitten laitan jonkun pyyhkeen rintojen kohdalle lakanan suojaksi. Olen kokeillut myös nukkua ilman suojaa, mutta sen jäljiltä lakana oli aika läikikäs ja mies totesi minun puolen sängystä haisevan/tuoksuvan:D
janinasd19, välillä on todella kuuma ja välillä taas todella kylmä. Saata istua kylässä villapaita päällä, kun muut ovat t-paitojen kanssa tai sitten muut valittavat kylmää ja minä olen onnellisena topin kanssa. Etenkin jos vähänkin liikkuu tai tekee jotain tulee nopeasti kuuma. Saunassa oleminen on myös hieman mahdotonta. Tulee aivan liian kuuma ja alkaa huimaamaan. Minulla on jo valmiiksi matala verenpaine ja se on vain entisestään alentunut. Ennen raskautta en hikoillut melkein koskaan. Nyt saattaa olla kainalot aivan märkinä vaikka olisin vain istuskellut. Hiki haisee myös aivan erilaiselle kuin ennen. :O