Oireista

joo hengittäminenki ylllättävän hankalaa JO
ja mä hengästyn kaikesta.. huh..

Koiran kanssa tunnin mettälenkki niin oon ihan loppu.. tosin niitäkään en tunnu enää jaksavan ko kerran viikossa ja viikonloppusin.. toi märkä keli ei innosta mua ollenkaan.. :/
 
Meillä oli ihan lähi s marketissa hyvät polviin asti tuki/lentosukat. Auttaa todellakin. nestettä kertyy..
 
Sängystä nouseminen ei ole enää niin ketterää. Töissä huomaa myös mahan olevan paljon tiellä ja olo on "kankea". Varsinaista kipua maha ei aiheuta, mutta hengitykseen joissain asennoissa vaikuttaa. Vuodenaika on ehkä hieman tylsä, mitä vaatetukseen tulee :/ kevyempi vaatetus olisi kiva sitä mukaa kun mahakin kasvaa..
Mahasta tullut paljon kommenttia töissä, johtunee varmaan siitä kun olen pituudeltani lyhyt, niin voi kai näyttää hassulta ulkopuolisten silmissä :grin
 
Mulle on tullu ihan hirveet ilmavaivat!:hungover: tätä nyt jatkunu pari päivää... onneks mies on työmatkalla ku eihän tällästä kukaan kestäis! :fart005
 
Lasketaaks jalkakarvattomuus oireeks? :grin
Kuukausia ollu posliinikoipi. :grin
 
Joo. :) Mitenkäs se meni et jos karvat kasvaa paljon raskaus aikana ni poika tulee.. Hehe nää näitä vanhan kansan viisauksia joo.. :) kumpaa teille luvattu?
 
No tyttöähän meille. :grin
Tosin muualla ruhossa karvat kasvaa samaa vauhtia ku ennen, mutta tosiaan jalkoihin ei tule mitään. Sais kyllä pysyä poissa muualtakin. :grin
 
Mulla taas kasvaa konteissa nopeammin, ja kynnetkin kasvaa nopsaan. Tosin epäilen noita mamavitskuja pääsyylliseksi.
 
Tuleeko muilla verta nenästä? Mulla on tullu aina välillä. Ennen raskautta ei koskaan. Eilen kun pesen meikkejä niin valu pitkin lavuaaria :D
Myös kasvoihin, leukaan on alkanu tuleen semmosta kuivaa ryyhkää.. Yäää :s
 
Mulla lähtee paljo vähemmän tukkaa irti ku ennen, kynnet kasvaa todella nopeasti, karvoitus.. Öö. Jalkakarvat hitaasti, muut normaalisti. Sheivasin äsken jalat, edellisen kerran joskus viime vuonna.. Eikä nytkään ollu pahat, halutti vaan puhdistautua kunnolla..
Mullaki tullu verta nenästä välissä, joka on mulle tosi harvinaista..
 
Mulla ollu alkanut tulla vuotoja nenusta. Veikkaan että johtuu laskeneesta hempasta.

Mulla muutenki ongelmanenä ollu alkuraskaudesta asti. Henki ei kulje ilman lääkkeitä.
 
Te joilla nenä verenvuotoa. Eikös se voi johtua korkeasta verenpaineesta. Onko teillä ollut sitä ongelmaa?

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
määkin veikkaisin kuivia limakalvoja tohon nenän verenvuotoon :happy119 Itellä ainakin tuntuu että nenä on ihan kuiva kokoajan vaikka ilman kostutin pöhöttääkin makkarissa.

Mulla on nyt tullut joku oksetusolo syönnin jälkeen :schoked025 Nälkä tulee ja ruokakin maistuu ihan normaalisti mutta syönnin jälkeen tulee aivan hirveän etova ja heikko olo :sick009 Onko muilla ollut samaa?

Papunenkin ollut viikonlopun vaisumpi kuin normaalisti :bored: Pitänyt pariin otteeseen suorittaa liikelaskentaa ja on sieltä tuntiin se kymmenkunta muljahdusta saatu aikaiseksi.. mutta silti paljon rauhallisempaa mahassa mitä normaalisti, ja niihin aikoihin kuin papunen yleensä alkaa riehumaan ei tapahdukkaan mitään :eek: pitää äitiä varpaillaan jo tässä vaiheessa....
 
Ei oo verenpainetta. Kuivat limakalvot varmaan. En oo huolissaan tuosta vuotamisesta. Mutta kieltämättä yllättävä raskausoire :D
 
Takaisin
Top