Oireista

Täällä menossa 12+1 ja oksennus lentää edelleen...liekö loppuu missään vaiheessa..alkaa jo tottua

Kai vatsakin on oire: koska teillä on alkanut vatsa tuntumaan suuremmalta? Siis niin ettei se enää ole pelkkää turvotusta? Kuvittelen vatsan olevan enemmän tiellä nyt kuin ennen, tuntuu mm jos istun kyyryssä. Kukaan muu tuskin huomaa mitään
Niin juu, menossa vasta 10+6

Kyllä se mullaki vähä tuntuu välillä et on ns tiellä, vaikka 12+1 menossa.. Eikä se sillee näy vielä, tai tietty ite sen näen peilin edessä..
Mieski ihmettelee et miks mä välissä ähisen ku nousen esim sohvalta, et mun ei kuulemma vielä niin kuuluis tehdä :)

Sama täällä, omasta mielestä kauhee pullotus, mies ei näe mitään :D Kai se on se kun itse tuntee että nyt ei turvota ja se maha on silti siinä.
Sit kun mainitsin anopille nii se vaan totes et ei se vielä voi :/

Täällä rv13 ja puhettakaan että farkkuja pystyisin enää pitää. Legginsit on ihan mainioimmat mutta mitäs helkkaria kun kovat pakkaset tulee :/ Mä oon aina ollut ns. "timmissä kunnossa" mutta nyt alkaa kyllä tää liikkumattomuus/ ruokavalion muutos näkyä. Mutta on siellä kyllä selvä vauvamasukin jo, sitä ei saa vejettyä sisään. :) +tissit kasvanu että takit puristaa siis masun ja tissien kohdalta :D

marge, mulla sama rintojen kanssa.

Itse ajattelin testata semmosia thermo leggingsejä ja sukkahousuja. Kuljen edelleen pyörällä töihin, ja muutenkin käytän yleensä housuja. Työkaverit alkavat varmaan epäillä jotain viimeistään siinä vaiheessa kun tyyli vaihtuu yhtäkkiä ja radikaalisti :D

Tässä itsekseni kun omia oireita pohdiskelin niin onkos muilla nokka aivan totaalisen tukossa? Mulla on ollu koht 8vk ihan tikkitukossa ja hermot alkaa olee aika riekaleina...

Mulla on ollut pitkään. Nenäsumutetta pakko käyttää tai ei henki kulje suuntaan eikä toiseen.

Joo mä luovutan tänään ja käyn ostaa nasolinia..otrivin kiellettiin neuvolassa kokonaan..

No kiva. Multa ei kielletty. :angry5 Ja sitä sitten suihkinut tarvittaessa.

Nasolin on kuulema istukan verenkierron kannalta turvallisempaa...mut en toisaalta usko et noi saa mitää vahinkoa aikaiseksi..enemmän se saa jossei äiti saa kunnolla henkeä..

Lukee muuten Nasolinissakin että ei suositella raskauden aikana. Vaikuttava-aine sama kuin Otrivinissa. Mä oon käyttänyt vielä sitä Menthol versiota, jossa joku toinenki vaikuttava-aine.
Taidan hengitellä loppuajan suun kautta. :angry5

Voikohan toi Otrivin aiheuttaa verenvuotoja? Illalla taas vuotelin.

Olen itse astmaatikko & allerginen vaikka ja mille ja joudun yleensä käyttämään astmalääkkeen lisäksi nenäsumutetta ja allergialääkettä. Kun sain tietää raskaudesta, en halunnut ottaa mitään "ylimääräistä" ja otin vain astmalääkettä kunnes luin että se on aiheuttanut testeissä rotille suulakihalkiota. No kun sitten menin keuhkolääkärille, niin voi jestas kun sain satikutia :D
Testeissä käytetyt annokset on hyvin suuria ja vaarallisempaa on, jos äiti ei saa henkeä. Voi syntyä valmiiksi hengitysvaikeuksinen lapsi.

Mulla oli jo tuolloin nenäntukkoisuus loppunut ja allergialääkettä tarvin vain oireisiin, joten niitä en ole nyt kumpaakaan käyttänyt. Mutta esim nenäsuihkeista mulla oleva Avamys olis lääkärin mukaan ok.

Astmalääkettä ja hengittämistä olen sitten jatkanut tuon lääkärikäynnim jälkeen ihan turvallisin mielin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin