Oireista

Mulla taas menee vettä aivan valtavasti. Siis ei suoranaisesti ole jano, mutta se vaan "tuntuu" niin hyvältä juoda. Eilen kävin töissä seitsemän kertaa vessassa... Tänään vähän parempi.
Muuten olen aika oireeton tällä hetkellä. Iltaisin tulee alakuloisuutta ja pessimismiä, harmittaa että olen kuin joku pikkulapsi joka kärttyilee heti kun väsyttää. :( Ruuan kanssa on niin ja näin. Suurin osa sopii, mutta aina välillä ei. Sen sijan on nälkä aina iltaisin, yleensä kun en töiden jälkeen syö voileipää enempää. Paino ei ole vielä muuttunut, mutta käyn huomenna aamulla vaa'alla kun poksuu 10+0 :)

Mä vissii hehkutin liian aikaisin et oksentaminen on loppumassa...tää päivä on ollu pelkkää pöntölle puhumista ja päänsärkyä..kilpparilääkkeetkin oksensin kun alko yököttään vesi...:(

No voi kökkö... Toivottavasti olo paranee eikä taas jää oksetusolo! Hopefull mitkä viikot sulla nyt olikaan?

Yyööök.... Minä myös vkloppuna jo erehdyin että nytkö tää ällötys olo on loppu vihdoin. Niin ei, pahemmaks vaan meni. Joka ikinen ilta viimeistään lentää kyllä ihan kunnolla oksennus :( inhottavaa. Ja tosiaan tänään sitte ihan äsken joutui pytylle juosta, meinas esikoinen myöhästyä harrastuksestaan ku äiti vähän oksentaa ensin lähetään sit... Huhhuh. Tänään viikkoja tasan 10+0.

Mulla viikkoja 13+4 ja oireet on lähes hävinneet. Hajuaisti on herkempi ja väsymystä joo, mut etova olo on lähes hävinnyt. Vihlaisuja silloin tällöin masussa. Mut siis tosi pientä enää :)

Mulla on rinnat olleet jo pari viikkoa niin kipeät, että kun käännän kylkeä yöllä, herään siihen kun rintoihin sattuu. Mulla on todettu kystaiset rinnat eli ne kystat varmaan oireilee. Onneksi lääkäri 1,5vk päästä niin saa hän ne tutkia.

Jaiks.. Täällä tuli äsken kirkasta verta yhdynnän jälkeen. Toivottavasti oli vaan jotain limakalvojen herkkyyttä. Pitkään ei kestäny eikä mitään kipuja ole. Pitänee huomenaamuna kuitenkin neuvolaan soittaa ja kysyä neuvoa. Viikon päästä np-ultra, voispa matkata aikakoneella jo sinne..

Heitura 11+3 tänään...ja säikähdin tänään peilin ääressä,mun nännit on tummentunu :D taas oksennellu tänää tosi rajusti,sit päälle viel aivan järkky päänsärky..Asla, on normaalia et yhdynnän jälkeen tulee hieman verta, limakalvot on tosi herkät...

täällä oireet loppuivat rv 9->
pelästyin ja elelin kans siinä uskossa että km olisi tullut.. :(
kunnes ultrattii rv 12 ja siellä oli kaikki täydellisen hyvin :) mikä helpotus!

nykyään (rv 13+5) oireita on tullut mm. yökkäilyä kahvin aikana ja ällöttävät hajut esim roskis saa kakomaan ihan kunnolla..:sick006
Nännit ovat tummuneet ja oikeassa rinnassa on aika paljon haaleita punaisia arpia..

Yhdyntähalut lisääntyneet aivan kamalasti ja mieskin jo ihan kärsii siitä :schocked028

päänsärkyä harrastan todella usein jos yöllä en ole saanut kunnolla nukuttua.. Myös oikea pakara on alkanut kipeytyy ihan kunnolla jotenki hermosta että ihan pistää.. :/

Niiiin ja naama myös kukkii aika mukavaan tahtiin.. ei mitkää meikkivoiteet enään auta..

Oireitahan aina tulee ja kaikki liittyy aina kuulemma siihen raskauteen :D

Ihanaa odutusaikaa kaikille! :):love017

Mulla helpotti väsymys nyt rv 12 saavutettua aika paljonkin! :)

Krisunita, mulla kans iho on alkanut kukkia varsin mallikkaasti. Kävin kosmetologilta hakemassa uudet kasvojen hoitotuotteet, vaihdettiin akneihon hoitoon sopivat, ja kahden viikon käytön jälkeen iho on palannut suht lähelle "normaalia kuntoa". Kannattaa siis ihan tarkistaa voiteet ym. mitä käyttää.

Mulla kanssa seksihimot alkanut nyt väsymyksen loputtua nousta taivaisiin.. Mies tosin pihtaa kunnolla, jotenkin hällä on nyt sellainen mielikuva, että jos se seksi kumminkin vahingoittaa vauvaa jotenkin.. Onneks unissa edes saa ;) Ja miehenki aijon kyllä vaikka pakottaa nyt vlopun aikana :D

Jee, vuodot on loppu, ainaki tällä erää. :) nyt ei ole kahteen päivään tullut tippaakaan. Oletan siis että ne oli ns valekuukautiset.
Ens torstaina eka ultra, silloin 12+2.
Nyt olo on jotenki parempi, ja luottavaisemmalla fiiliksellä menen sinne ultraan. Vaikkakin kaikki raskausoireet on hävinny.. Mut yritän uskoa et seki on normaalia tässä vaiheessa

Täällä ensimmäistä pikkuista odotellaan ja oireet ollut vähäisiä. Väsymystä ja rintojen arkuutta. Eka ultra oli 11+1 ja kaikki oli hyvin. Tänään 12+4 ja yöllä pyyhkiessä oli oranssihtavaa limaa . Aamu meni normaalisti: söin ja käytin koiran lenkillä. Bussia odottaessa iski heikko-olo, meinasi ihan taju lähteä. Menin kuitenkin töihin ja sieltä soitin neuvolaan kun olo ei helpottanut. Puhelun jälkeen kävin vessassa ja taas jäi limaa paperiin :s soitin takaisin neuvolaan ja sieltä neuvot tiin lähteä kotiin lepäämään. Vakuuttivat ettei mitään hätää kun ei kipuja ole ollut. Silti pelottaa jonkin verran :( onneksi ensi viikkolla aika neuvolan lääkärille!

Apua, mulle tullut n. 3-4 päivää pientä rusehtavaa vuotoa. Tosi vähäistä. Ensin se oli yhtenä päivänä ihan hailakan vaaleanpunaista, eli valkovuotoa jossa ihan pienen pieni verimäärä. Samalla ollut pistelyä tavallista enemmän kohdun kohdalla. Nyt vko 12+5. Pahoinvointi on samalla lähes poistunut. Ei kuukautiskivun kaltaisia kipuja. Kauhea pelko silti kun olen yliherkkä kaikelle tällaiselle :S

Apua vuoto jatkunut edellisen mainittuna tähän päivään asti. Äsken aamulla pissalla tuli kirkasta verta ja pieni hyytymä. Onneksi eilen olin soittanut neuvolaan ja sieltä pyydettiin tämän päivän lääkärineuvolaan vapaalle ajalle. Mitään kipuja ei edelleen ole ilmaantunut. Klo14 vasta pääsee lääkärille, mutta ei sielläkään ultraa ole. No onneksi sydänäänet kuulee, jos on kuultavaa ja saa toivottavasti lähetteen ultraan.
Eilen oli ensimmäistä kertaa vatsa litteä kun ei turvottanut. toivottavasti ei liity mihinkään :S

Voih LA7.4.15 :( toivotaan et kaikki on hyvin..

Mä oon palellu tässä kohta kuukauden (normaalisti aina kuuma..) ja tänä aamuna oli sit kurkku kipee ja nyt on pää tosi tukkosen oloinen. Nenä ei o tukossa eikä pää kipeä vaan sellanen ärsyttävä paineolo päässä..
Kuin pitkään ootte odotellu et meette lääkäriin, kuumeeseen asti vai?
Ku lämpöilyähän mulla on ollu jo pidemmän aikaa - kuuluu kai asiaan..
Oon asiakaspalvelutöissä, seisomatyö (välillä vähä istun/nojailen korkeaan jakkaraan..).

Jes. sikiö elossa. istukka hieman kohdun suulla, joten epäilivät että johtuu siitä. Pitäis vuodot loppua muutamassa viikossa kun kohtu kasvaa ja istukka siirtyy sen mukana. Muuta selittävää, tulehdusta tai muuta ei löydetty. Ja kirkasta vertakaan ei ole tullut enää päivän mittaan.
Kätilö sanoi lääkärille että paljon verihyytymää kohdussa. se vähän karmaisi kuulla, mutta rauhoittelivat sen olevan normaalia jos istukka vuotaa. En tajunnut myöskään kysyä että oliko sikiö oikeissa mitoissaan viikkoihin nähden, vaikka lääkäri sikiötä tutki aika kauankin. Katsoi sydäntä ym, mutta ei tainnut ottaaa mittoja.
Niin ja yhdyntäkielto rakenneultraan asti, jotta nähdään että istukka on siirtynyt.

No nettikirjoitusten perusteella olin jo katsonut ajan Mehiläisestä illalle. Ajattelen että enintään sydänäänet kuuntelee ja kurkkaa kohdunsuulle. Terkkari otti ihan tosissaan ja lääkäri laittoi heti lähetteen äitiyspolille. Olin varautunut "huonompaan " palveluun. Saikkuakin olisivat kirjoittaneet, mutten halunnut.

Pian rv12 menee rikki ja nyt kahden viikon aikana joka päivä on saanut oksentaa.. töissä olen sinnitellyt, mutta ei ole kovin mukavaa yrittää tätä huonoa oloa piilotella.. varsinkaan täällä työmatkalla ulkomailla. :(

Takaisin