Mulla hemppa on ollu aina melko alhainen, ekassa nla:ssa 114 ja viimeks alku kuusta 108 (joskus yläasteen aikana pahimmillaan vähän päälle 70). Rautaa aloin syömään heti plussaamisen jälkeen kun tiesin mittaamattakin arvojen olevan matalat. Retaferilla alotin ihan omatoimisesti, mutta koska se ei jostain syystä imeydy kunnolla niin neuvolan täti suositteli uutta Iron R merkkistä nestemäistä valmistetta josta jotkut mammat on saaneet avun.
Mulla oireina on väsymys, vetämättömyys, voimattomuus ja sellanen raivostuttava laiska p*ska olo, et mitään ei vaan jaksa tehdä [&o] Myös huimaamista on, mut en sit tiiä johtuuko verenpaineen heittelystä vai tuosta alhaisesta hempparista. Paineet kuitenkin mitattaes ihan ok:t. Saa nyt sit nähä puolentoista viikon päästä seuraavassa nla:ssa et onko tuo uus litku auttanu, ainakin melko pahalle se maistuu, ja eikös kaikki parhaiten toimivat lääkkeet yleensa maistu pahalle? [:D] [:D]
Miten teillä muilla on rakenneultra? Mulla ens viikolla, sillon tarkalleen 19+3. Mun mielestä vähän aikasin, kun muistelin lukeneeni jostain et viikoilla 20 + ois sen aika. Kaippa nuo tietävät kun tuon ajan antoivat, ja ihan mielelläni tuon ajan vastaan otin, kunhan ei tule "tuomioo" et liian aikasessa olin... Nyt taitaa alkaa viimeinen rutistus isännän ympäripuhumisessa et otettais sukupuolesta selvää [:D] Ennen olin itekin sitä mieltä etten haluu tietää ennen lapsen syntymää kumpi on tulossa, mut nyt sit kallistunu toiselle kantille [:D] Ja mikäänhän ei ole niin varmaa kun epävarma, ei sitä välttämättä saa ees selville [:D]