Palattiin just lääkäristä, yksityiseltä. Mä oon aivan järkyttynyt: siis siitä, miten yksityinen lääkäri voi olla näin halpa!!!! Maksoi n. 40 e koko reissu... Eipä kannattanut kiusata itseään julkisilla palveluilla, hintaero kun olisi ollut vain reilu 10 e. Nyt oli asiantunteva, mukava lääkäri ja kohdunsuu oli kunnossa. Kehotti kuitenkin välttämään ääriponnisteluita, eli ei rankkaa liikuntaa saisi harrastaa tms. ja jos tulee supistuksia niin heti pitää levätä. Ketoaineista sanoi, että kun mulla on plussalla, niin se on merkki siitä, että mä saan ravintoa aivan liian vähän. Eli mun pitäis saada syödyksi paljon enemmän ja saada se myös pysymään sisällä. Itseasiassa... mä olen entinen syömishäiriöinen ja ollut nyt kyllä monta vuotta "kuivilla", mutta vähän pelottaa, että osaanko nyt raskaudenaikana arvioida syömiseni oikein kun ahdistus kasvavasta vatsasta kuitenkin pyörii kummituksena alitajunnassa. Toisaalta taas olen hirmuisen onnellinen ja ylpeäkin tästä vatsakummusta. Sekavaa on... Mutta nyt täytyy tosissaan yrittää tsempata syömisissä.
Mutta tämä mamma on nyt äärimmäisen helpottunut, kiitollinen ja onnellinen, että kohdunsuulla kaikki hyvin. [:D]