Juu, syömishäiriö on kyllä sellanen vitsaus, että sitä ei ymmärrä aina itsekään saati sitten muut ihmiset. Aika monta kertaa olen törmännyt siihen, että ihmiset ajattelee mun jotenkin "valinneen" sen, että sairastuin syömishäiriöön. No, joskus oon sitten ilkeästi vastannut, että "ai, säkö päätit kanssa itse sairastua syöpään" tms. Nykyään onneksi tietämys syömishäiriöistä on parempi. Ikävää, että täällä on muitakin, jotka ovat joutuneet saman rumban läpikäymään, toisaalta kiva, että on porukkaa joka tätäkin puolta ymmärtää.
Ei helvata... Se neuvolantäti sanoi, että soittaa mulle uudestaan tänään ja varmistaa virtsatietulehdustuomion. Vasta sen jälkeen saan alkaa pyytää tk:sta reseptiä. No, eihän se sitten soittanutkaan... Täällä mä sitten istun vielä vuorokauden tietäen, että tulehdus todennäköisesti on, mutta en saa lääkettä. Toivottavasti se soittaa heti aamusta. Neuvolaan voi soittaa itse vasta klo12-13. Toi on ihan tosi tyhmää, että siellä on vain tunnin mittainen mahdollisuus päivittäin soittaa. Olis sitten edes aamulla se puhelinaika, niin ehtisi päivänmittaan vielä toimia neuvolan ohjeiden perusteella.