mulla ainakin joka aamu maha ihan kipeenä kun on nukkunut, eikä oo tajunnut mennä vessaan. en tiedä sitten onko ihan normaalia... mutta ei se kyllä koko päivää sitten ole.
vali-vali-vali-varoitus:
mä ajattelin huomenna mennä käymään lääkärissä. on ollut niin omituisia tuntemuksia alavatsalla, että haluun että mut tutkitaan. eilen jouduin soittaa äitiyspolillekin kun oli koko päivän töissä supistellut ja sit kun kävin vessassa, niin tuli ihmeellinen klöntti limaa pyyhittäessä. ihan kirkasta/valkosta ja hemmetin sitkeää. aattelin et nytkö joku limatulppa irtoo yms. mutta lääkäri sanoi puhelimessa, että side pöksyihin ja seurailemaan. jos jotain epämääräistä siteeseen ilmaantuu, niin lääkäriin. epäili kyllä valkovuodoks, se kun muuttuu kuulemma niin paljon raskauden aikana.
ei ilmaantunut sitten siteeseenkään mitään eriskummallista..
kummallisesti vaan vihlonut alavatsaa ja nivusia. nivuskivut vois kyllä olla liitoskipuja, mutta tuo alavatsa ihmetyttää. kävelykin sattuu jonkun verran kumpaankin paikkaan. töissä on aika kamala olla, vaikka rennosti oonkin yrittänyt ottaa. mutta ei ne mummot ja papat itestään sängystä/penkeiltä nouse, saati sitten vaihda vaatteita yms... nostelut ja siirtelyt ei tunnu hyvältä.
mulla oli tossa yövuorojen päätteeks kaks vapaapäivää, toisena vapaapäivänä vatsa oli jo vähän parempi, mutta kun töissä oli päivän, oli tuntemukset taas samanlaisia :/
kaiken lisäks alaselkää särkee taas päivän päätteeks ja muutenkin se on alkanut napsumaan ihan miten sattuu.
saikun tarpeessa taidan olla. [&:]
niin sitä piti kysyä, että te joilla on todettu se b-streptokokki, onko se aiheuttanut muutoksia valkovuotoon ja saanut aikaan tuntemuksia vatsassa?