Jännä juttu tuo maidon eritys. Mulla esikoisestakaan ei tihkunut rinnat yhtään ja maidon nousukin kesti todella kauan synnytyksen jälkeen. Vauva oli muutenkin isokokoinen, joten jouduttiin jo laitoksella turvautumaan lisämaidolle. Samoin mun kuppikoko ei muuttunut kuin aavistuksen raskausaikana, eli normi rintsikat kävi koko raskausajan. Ja kun maito nousi rintoihin sitten lopultakin, ei kuppikoko silloinkaan muuttunut oleellisesti, taisi olla yhden kuppikoon verran. Nyt kun oon metsästänyt imetysliivejä, tuntuu käsittämättömälle, että kaikki liivit ovat kokoa E tai F 80-90? Pieniä imetysliivejä (itsellä 75C tai 75D) ei meinaa löytyä mistään!!
Eilen pelasin esikoisen kanssa jalkapalloa. Koko ajan potkin oikealla jalalla ja välillä joutui juoksemaan pallon perässä. Illalla tosiaan tiesi tehneensä. Mua särki alavatsaa ja tuota häpyluuta niin paljon, että en voinut kunnolla kävellä tai nostaa jalkaa yhtään ylöspäin [:o]. Sohvalta nousu oli ihan tuskaa. Ajattelin, että tänään kivut olisivat jo hellittääneet, mutta autolla kun ajoin, niin eipä pystynyt ilman kipuja nostamaan jalkaa kaasulta.
Onkos muilla muuten tuollaista jatkuvaa alavatsasärkyä? Ei siis kiristelyä vaan ihan särkyä? En muista tällaista esikoisesta ollenkaan.