Säde ja melela Finnejä tulee joo [8D] naama on ku pahimmas teini-iäs... ompa siinä helppo olla raskaudenhehkeä, ku oksettaa ja mahaan sattuu ja naama on tän näkönen [:D] No josko se tästä! Suihkuun ja hymyä naamaan! Ja se on kyllä outoa, että vaikka ei ole viel vauvamasua, niin mahaa on kyllä tullu :D Olen 175 pitkä ja painoin ennen raskaaksi tuloa 68kg no nyt mennään 62kg, eli normaalisti mahaa ei olisi ollenkaan...no nytpäs on, iha niinku semmonen läskimaha :D Vaikkeihän mussa enää voi ees läskiä olla...
Tänään olo ollu hiukan parempi, juonut jo 5 lasia maitoa ilman oksentamatta! Eilen join tuoremehua ja ei kiva oksentaa sitä! Joten pysytäämpä taas maitolinjalla. Nyt pitäis vaan saada jostain jotain suolaista, ku ilmeisesti kroppa kaipais sitä... Kun vaan jokin menis alas... Neuvolantäti käski ees imeskellä makkaroita ja leikkeitä [:'(] yrittääkö se oikeesti saada mua tiputukseen [:D]
Taidan koittaa jotain suolakeksien imeskelyä aluuksi [:)]
Elikkäs jos päästäis yksi päivä oksentamatta, niin varmaan saatais vähän nestettä kroppaan. Tuota kivennäisvettä vois kokeilla, koska ainakin kokista on tehny hirveenä mieli ja en ees tykkää siitä. Mutta pitäkäähän mulle peukkuja, että päästään oksentamatta iltaan saakka!