Oireilua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Säde
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
alina, ei saa kertoa tommosia tarinoita, kun minä täällä alan sitten itkeä. Miehelleni luin tuota sun juttua ja aattelin, että eikö ne hemmetin bussikuskit ny kuskaa ilmaiseksikin isää katsomaan äitiä ja vauvaa sairaalaan!!

satu' b12 vitamiini auttaa tuohon suupielien halkeiluun samantien. Kannattaa hankkia sitä. Itselläni on kans välillä halkeillu ja heti ku ottaa b12 vitamiinia niin alkaa parantua [:)]

hehe, ei se nyt mistään bussimatkasta kiinni oo, tulkoot vaikka sitten polkupyörällä [:D]

joo toi b12-vitamiini on hyvää! sitä satu hommaat niin pysyy suupielet kuosissa. [:)]

Voiskohan vauva painaa johonki hermoon, ku niin julmetun kipeeksi äytyny tuo oikea jalka ? ? Issiaskipua siis joka säteilee tonne pohkeeseen asti... Alkaa senki takia olla liikkuminen hankalaa aina näin iltaa kohden..

Kyllä se varmaan voi painaa sielä jotain hermoa, on oletettavasti kuitenkin niin alhaalla että ei olis ihme. Kuulostaa tosi kurjalta tuo :/

Höh, varmasti ikävä tommonen hermopinne. [&:]

Mä oon ollut koko päivän jotenkin allapäin. Enkä edes tiedä miks, tekis vaan mieli itkee koko aika. On tässä tullutkin tihrustettua kyyneliä, mutta se ihmetyttää että minkähän takia näin... Kai nää on taas näitä hormonijuttuja, en tiedä.
Muutenkin kaikki ärsyttää.
Rimpulakin potkii niin kovaa että oikein sattuu... Kiva kun potkii, mutta ei tarttis noin kovaa. [&o]

Vois mennä nukkumaan, jospa huominen olis mukavempi päivä. [:o]

Mulla kans tota inhottavaa issiaskipua (vissiinki). Kaupassa ku eilen aamupvästä oli ni itkua piti sit tuhertaa kotimatkalla autossa, niin paljo sattu käveleminen.. hööh.. Tänään olis sit leipomista edessä. Eile jo alottelin suklaa-mansikkakakun kakun täytöllä, tänään vuorossa kuorrutus, pätkismuffinien teko ja kinkkuhyrrien valmistus:) Ja mä lupasin etten stressaa enää mistään ku vauvakutsut oli ohi kolme vkoa sit. Noh, ehkä tän jälkeen sit. Eilen siis oli murun 25v synttärit ja ens vkolla omat 25v juhlat ni tänää sit tunkee mummia ja äitiä kaffittelemaan. Et sellasta.. Oikein ihanaa sunnuntai-päivää kaikille !

Tuo issiaskipu on varmaan inhottavinta ikinä [&:] Mulla siihen auttaa lonkan akupisteen painelu, piste löytyy tosi helposti ja painelu saa alkuun koko jalan sätkimään, mutta sitten asettuu. Onkin yks iso iltarutiini tullu tuosta akupainannasta [:D]

Niin, ja jos vaan pystyy olemaan kylkimakuulla silleen että vaiviutunut jalka on venytyksessä kehon yli ja kiertää ylävartaloa vastakkaiseen suuntaan niin saa hyvän avaavan venytyksen lonkalle ja siten laukeamaan sen pinteen.

Oi että, alkaa tehdä kaikkea hyvää mieli kun lukee mitä kaikkea susuna meinaa leipoa, kutsu meidätki syömään [:D]
Pitäis varmaan ittekin värkätä jotain. Juuri eilen illalla mietin, että millaisen isänpäiväkakun sitä tuolle ihanalle miehelleen värkkäis.

Täällä meni yö hyvin nukkuessa ja kipuilujakaan ei ole, ainut, että tunteet on tosi pinnassa ja itku tulee helposti jos jostakin asiasta. Yleensä kaipailen vain mieheltäni lisää huomiota ja se kun yrittää parhaansa mua huomioida, mutta jotenkin vaan tuntuu, että kaipaa niin hellyyttä ja halittelua ja romantiikkaa <3

Nyt alkaa pikkuhiljaa pettymys hellittään. Sairaalasta kotia tulon jälkeen ollu niin huono fiilis ettei tosikaan. Jotenki oudosti on hävettäny ettei se synnytys sitte käynnistynykkään[8|] Mistähän tuommonenki sitte johtuu? Eihän sille tietenkään mitään voi ku eivät paikat auenneet ja vaavi ei halunnu vielä syntyä, mutta jotenki vain semmonen huono tunne jäi. Eilenki täällä yksin vollotin päivän ku mies oli töissä[&o] Ei vaan jaksa enää tätä oloa. Tahtos jo tuon vaavin ulos. Tänä aamuna laitoin jo jopa puhelimeen äänet päälle, on ollu monta päivää äänettömällä[:)] Ei vaan jaksa kuunnella kaikkien lässytyksiä ja mielipiteitä tuosta asiasta. Ku ei se siitä kummene miksikään.
No 8 päivää vielä laskettuun aikaan ja toivottavasti ei mee yli sitä ei nimittäin pää kestä [&:] 8.11. on la ja 9.11. aika äitiyspolille jos ei oo siihen mennessä syntyny. Täällä ne ei onneksi anna mennä kahta viikkoa yli..
Tulipa sekainen sepustus, mutta helpotti [:D] Kiitos ja anteeksi.

Tänne vaan kaikki herkuttelemaan :) ei taida tosin herkut riittää :/ Alkaa loppusuora häämöttää täällä, leipomisen suhteen meinaan.. ja sen kyllä huomaa taas nilkoista. Hirveet tönköt! Tosi inhottavaa, mutku ei vaan kerkiä istuksiin. Nyt hetken aikaa koneella jalat penkin päällä koholla, mut kohta sit loppurutistus siivouksen kanssa ja pätkismuffineille kermavaahto ja suklaahiputus! 

Viime yö vierähtiki sitte torkkuen koiran unta.. :/ Liitoskivut oli jotain ihan järkyttävää alkuillasta asti! Ei auttanu asennonvaihtelu eikä tulikuuma kaurapussi. Ei siinä voinu muuta ku märistä. Sit kaiken lisäksi alko issiasta kolottaan entistä enempi ja kaiken tämän kruunas suonenveto valmiiksi kipeässä jalassa. Ei oo vielä koskaan ennen ollu noin kipeänä tuo alapää. Vieläki vähä kolottaa, mutta lähestulkoon polttavan kuuma suihku vähän helpotti..
Nyt jo kauhulla ootan ens yötä..

Viimeyö oli kyllä suhteellisen mielenkiintonen. [8|] Heräsin joskus kolmen aikaan siihen, että alaselkää jomottaa ihan hemmetisti. Sitten alkoi tulee myös maha kipeeks. Jännästi tuosta alavatsalta ja sivuilta.
Yritin vaihdella asentoja ja käpsytellä ympäri kämppää, mutta mikään ei auttanut. Sitten menin takas sänkyyn ja siellä iski ihan hirveet tärinät päälle. Tärisin vaan, oli kylmä ja välillä tosi kuuma. Tuskanhikisenä siinä sit herätin avomiehen, se tietty ihan paniikissa, että mikä hätänä?
Sain soperrettua sille, et ei oo hyvä olo. Siinä sit alko supisteleekkin, ei niinkään hirveen kipeesti, mut kummiskin.
Yhtäkkiä alkoi tuntuu, et pakko mennä oksentamaan. No, niin tapahtu. Sitten tuli olo, että pian tulee kyl myös kakka. Siinä sitten taas siivousämpäri syliin ja puolenvaihto. Istuin valehtelematta kolme varttia pöntöllä, ja koko ajan tuli vesiripulia. [&:]
Siitä kun selvisin, otin Panadolin ja painuin peiton alle tärisemään. Supisteli taas ihan hirveesti. Olin ihan varma, että pian menee varmaan vedet yms, mutta ei ne sit mennyt.
Jossain vaiheessa olin sitten nukahtanut miehen silityksiin.

En tiedä mitä tuokin oli... Nyt maha ja selkä vähän kipeenä, välillä tulee perus harkkasuppareita ja häpyluu on ku tulessa. [&:]
Kaippa tuo jotain enteilee...

voi melela :( ei kuulosta yhtään kivalta :( miten ne sattuuki kaikki sit kerralla :/

mulle vois joku lähettää supistuksia jos tuntuu et on liikaa [;)] ei nimittäin vieläkään mitää [>:] toisaalta maanantain jälkeen oon valmis synnyttämään. nyt en oo vielä ihan valmis vaikka koko ajan ootanki että joko mää pääsisin synnyttämään [:D] tiistaina neuvolaan :) ja jos ei vauski oo vieläkään kiinnittyny niin [>:] [:(] miksi se ei kiinnity??

Proteiinit plussalla, verenpaineet 141/93. Pari päivää. Ens perjantaina on poliaika, mutta meen takuulla sinne ennemmin, jos tää alkaa huolestuttaa mua enemmän. Harmittaa kun on mennyt niin hyvin raskaus ja nyt lopussa tulee tällasta pientä huolenpoikaa.

Supistellut ei ole, vaikka eilen sain saunoa ja seksi-ässääkin vedettiin hihasta.

Mä rupesin miettiin et kai sitä turvotusta voi olla vaik ei sormet /kasvot turvottais...kun tuntuu, et ei tätä painoa muuten voi kertyä näin sairaasti. Ja jotenki oon ehkä tottunu jo tähän olemukseen niin ettei tajua enää et osa tästä muumi-olosta voi johtua turvotuksesta.

Liitoskivut pahenee. Hyvä että vasta näin lopussa tulee nää vaivat. VIelä ois 2,5 vkoa laskettuun aikaan, riippuu lasketaanko mun aika 12.11 vai 17.11. Molemmat on merkattu korttiin.

Voi sitä turvotusta olla vaik ei niin perus paikoissa oliskaan. Koitappa vaikka jalkapöytään painaa sormella, jos se valkonen "sormenjälki" on siinä kauemmin kun normaalisti, on edes jonkun asteista turvotusta. 

...Mä en tajua, mulla ei oo ollut tänään ruokahalua ja se, mitä oon syönyt, on tullut melkeinpä heti pois ihan löysänä... Oonko mä nyt perhana tulossa kipeeks vai mitä hemmettiä tää on, menee hermot. [:@]
Maha ja selkä on kipeenä, niinku olis menkat.
Huomenna neuvolaan, jospa siellä selviää jotain. [&o]

alina, sulla varmaan synnytys alkaa! noihan on kaikki oireita! katotaan pääsetkö edes huomenna neuvolaan vai ootko synnärillä!

No voi kun alkaiskin.. Jotenkin vaan niin samperin kyllästynyt koko menoon. [>:]

Takaisin