[:D] Aivan mahtavia purkauksia!! Välillä tosiaan tuntuu, että on raivostuttavaa, ettei voi ees kuvitella juoksevansa mihinkään. Sitten olen surkeena vahdannu omia varpaankynsiäni, joista on lakka lähteny ja ne alkaa näyttää rumilta. Tykkään aina lakata kynteni ja laittaa niihin kaikkia kynsitarroja yms. No eipä nyt oikein taivu tuonne varpaiden laittoon... Olen jo pohtinu, että menen johki laitattaan noi, ettei ärsyttäisi niin... tai sitte soitan jolleki kaverilleni, että pienen pieni pyyntö [:D] joku varmaan tykkää lakkailla toisen varpaita [:D]
Mutta ajatelkaapas... Nyt me valvotaan öisin ja pyöritään sängyssä. Ei ole oikein mitään tekemistä ja ei yöllä nyt oikein mitään voi tehdäkään ja sitte yritetään olla viel hiljaa, ettei mies tai joku muu herää. No about kuukauden päästä sillon yöllä on kyllä tekemistä lähes kaikilla meillä [:D] joten ehkä tää on vaan tätä että kroppa totuttaa meitä tulevaan.
Pitäs ettii joku yhteinen chatti niin voitais sitte aina keskellä yötä tulla sinne höpöttää muiden valvovien marrasmurujen odottajien kans [:D] Kävisköhä sitten vaan niin, ettei tuis nukuttua sitäkään, ku tulis istuttua siel chatissä ja jaattua ajatuksia...
Peukaloinen, ihanaa että sulla on kaikki hyvin. Itse olen kans tänään päässy helpommalla ja jotenkin sitä tuntuu aina, että koko päivä on pelastettu ku on saanu aamulla aikaseksi jotain [:D]