Oireilua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Säde
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
alina, ainakin haikaranpesän valmennuksessa kuivailtiin kaikkia noita oireita ja et pitää varautua siihen et seuraavana yönä tapahtuu! 

huiiii. [:D] Mummo soitti ja kyseli kuulumisia, kerroin sitten viimeyöstä ja tästä päivästä. Se sano et sillä on kaikki synnytykset käynnistynyt näistä oireista 3:n päivän sisään. Saas nähdä onko asiat muuttunut geeneissä 60 vuoden kuluessa... [:D]

hui alinalla on jännät paikat [:)] muistappa ilmotella ennenku lähet synnärille [:)] 

Oisitkohan alina siis seuraava ja ensimmäinen "virallisesti marrasmurun" syliinsä saava :)) ?

No ei hei nyt vielä viittitä juhlia rimpulan synttäreitä, ottaa päähän sitten hirveesti jos se syntyykin viikoilla 46+9 [;)]
Mä en usko synnytykseen vasta kun pää näkyy. [:D]

Kyllä mummot tietää! Jos noiden oireiden jälkeen ei synny viimeistään parissa päivässä, niin me muut varmaan synnytetään joskus 50+8 viikoilla[:D] Ai ku jännittää seurata tilannetta! Ei saa unohtaa pitää meitä ajantasalla[;)] Nyt vaan unta palloon niin paljon kun saat varastoon nukuttua!![:)]

Tää meijän vauveli on kova nikotteleen!! Loppua kohti vaan nikotus kiihtyny.. :)
Eilen tuli jopa 1 vähä enemmän tuntuva harkkasuppari, wjuhuu!! :D Mutta vain se yks ja ainoa!

Mua supisteli eilen illalla selkeesti enemmän kun koskaan ennen ja joukossa oli niitä kivuliaitakin, pari tuli ihan peräkkäinkin. Ja kakkalla kävin varmaan kolme kertaa, ei tosin ollut sekaisin. Muutenkin oli sellanen epämukava olo, ei tahtonut löytyä hyvää asentoa.

Mutta kun kävin suihkussa, niin oireet loppuivat kuin seinään eikä yölläkään ollut edes kivuttomia supistuksia.

Nukkuminen on sitten taas hankalaa tuon hemmetin selän takia, issiasoireita tulee molempiin jalkoihin. Ja jos ei tule kipua niin sitten jalat vaan sätkii itsekseen enkä löydä hyvää asentoa saati pysty nukkumaan. Mutta onneksi jossain vaiheessa oireet helpottaa, että pystyy nukkumaan pieniä pätkiä.

Katsotaan kuinka kauan ilmottelee itsestään, kunnes ollaan tositoimissa.

Nukuin aivan mahtavasti, ei tarttenut vessassakaan käydä kun 3 kertaa. Maha on rauhottunut, ihanaa! [:D] "Menkkakivut" vielä messissä, mutta... Tais olla vaan kettuilua tolta keholta, lällällää, ei vaiskaan!

No, kohta neuvolaan, jospa sieltä sais mielipidettä. [:)]

Piti vaan siis ilmoittaa, että täällä ollaan yhtä paksuna kun aina ennenkin [:D]

täällä on aikas erikoinen oire havaittavissa nimittäin seksiunet......jotenkin tuntuu et tälleen loppua kohti vaan lisääntyy.... [:D]

Kamalat menkkakivut kyl tääl.. huh.. melkein jatkuvaa jomotusta ollu viimeset pari tuntia. Mamma ihan väsy ja makoilee vaan...

hattiwatti, itekin oon nähnyt monta yötä ihan järjettömiä seksiunia. huhhuh. [:D] en viiti ees avokille kertoo [:D]

siis herranjestas, onko muilla toi häpyluu ihan kosketusarka? täällä nimittäin on. ihan kamalan kipee [:@] äsken neuvolassa kun sf-mittaa otettiin, niin oikeen piti säpsähdellä kun se koski siihen luuhun. yhhyh.

Noi unet, itse en ole seksiunia nyt juuri nähnyt, mutta unet on muuten kyllä alkanu olla aika erikoisia ja joka yö näkee toinen toistaan hullumpia unia ja paljon. Aika jännä. Johtuukohan se siitä, että nukkuu tavallaan hiukan "koiranunta".

Tänään muuten aamulla mies oli lähdössä töihin ja joi aamukahvia, kun mä kävin vessassa. Se tuli sit halaamaan ja antamaan mulle suukon ku menin takasi sänkyyn. No mies sanoi, että antaa nyt samalla lähtösuukonki, ku lähtee viiden minsan päästä, minä vaan unisena murisin, ettei niin voi tehdä. Pitää tulla antaa lähtösuukko sitten ku on lähdössä, ei niitä voi panttiin antaa [:D]

Täällä liitoskivut alkaa oleen aikas kauheet! Muuten olo on hyvä ja tekis mieli touhuta kaikkea, mut kun sattuu. Tyhmää. [:'(] ..ja tittidiiiiii.. voiskohan jo näillä viikoilla olla mahdollista että alkais limatulppaa irtoilemaan? Tänään housuista löyty sellanen limanen pieni löntti - vähän niinku spermaa olis valunu.. mietin et onko vaan tommosta kiinteempää valkkaria vai voisko muka olla tulppaa? [8|]

kyl mun käsityksen mukaan voi irrota jo monta viikkoo aiemminkin?

mulla on kans tullut pyyhkiessä tommosta limaa, samoin aina seuraavana päivänä sekstailusta. en sit tiedä onks toi valkkaria vai tulppaa. [8|]

Voi vitsi.. vähäks mä alan nyt jännäämään - tää oikeesti kai sit joskus syntyy ! [:D][:D] ..vaikka vielä eilen sanoin, että tää saattais kyllä olla ensimmäinen masuun jääny yksilö.. jotenkin ihan liian helppoa ollu kaikki vielä tähän asti ettei sitä ees tajuu, et ollaan tosi lähellä loppusuoraa [:)]

Satu kyllä se voipi olla limatulppaa [:)] Alkaa sulla viikot oleen kans pian täynnä ja eikös se viikon sisään yleensä KAI siitä synny kun tulppa irtoaa.. [8|] Ellen ole aivan hakoteillä asian kanssa [:D]

Mulla on tänään ollu kans melkoset menkkakivut ja nyt iski päänsärkykin.
Päivällä aattelin että onkohan meiän nökkönen kääntyny jotenkin hullusti kun ei mua paina ollenkaan silleen alas ettenkö pääsis liikkuun eikä mun tarvii edes ravata vessassa.. [8|] No, kuten sanottu niin mulle kätilö sanoi viimeks ultrassa että vauva saattaa kiinnittyä vasta synnytyssalissa. Luotetaan sitten siihen...
Huomena taas neuvola ja pelkäänpä että painoa on taas tupsahtanu reippaasti lisää... [:'(] Ei sillä että sitä edelleenkään liikaa olis mutta valmiiks jo harmittaa tätin kommentit... [X(]

No niin tänäyönä ei sit seksiunia vaan klo 3.50 alkaneet supistukset 6 min välein mutta ei taaskaan sellaiset etteikö kestäis...näinköhän osaan lähtee oikeaan aikaan sairaalaan kun tuntuu tuota kipukynnystä olevan....Jotenkin vaan luotan siihen että kyllä sitä sitten tietää kun on PAKKO lähtee....

Takaisin