HeipäHei!
Alina: oon kans huomannu, että mulla on tullu limaa seuraavana päivänä kun on seksiä harrastanu, ja joskus muutenkin, tosin aika harvoin. Mutta ei mitään suuria määriä.
Jos saan udella, miten teidän muiden seksi elämä? meillä jääny tosi harvaan nuo kerrat. On aikoja että mulla tekee yllättävänkin paljon mieli, mutta sitten se ei oikeen tunnu hyvälle kuitenkaan. Ei nyt varsinaisesti satu mutta ei kyllä hyvällekään tunnu... mistä lie johtuu..
Eilen illalla ja alkuyöstä tuli ekaa kertaa kivuliaita supistuksia, teki aika ilkeetä! Ei kuitenkaan niin kipeitä ettei niitä olis kestäny, ja yön aikana ne sit hävis. Niitä tuli siis n.4 x tunnissa. Mies oli hauska kun tuli alkuillasta kotiin ja sanoin että supistelee, se rupes heti touhottaan että lähetäänkö jo sairaalaan ja ootko nyt seurannu kelloa [:D] Sekin odottaa jo poikaa niin innolla että olis heti menossa sairaalaan.
Jos vauva on ollu väärinpäin niin eilen se kyllä käänty sit oikeinpäin. Herranjumala kun mahassa tuntu ja näytti kun se olis tulossa nahan läpi ulos. Ihan hirveä möngertäminen niin että nahka veny, ja iso voihkasu pääsi kun tuntu niin ilkeeltä. Nyt vaan sitten toivon että se olis kääntyny oikeinpäin siellä. Ainakin viime yönä sai taas useemmin ravata vessassa, joku selkeesti paino taas enemmän rakkoon.
No ne supistukset tosiaan siinä yön aikana helpotti kun sai nukahdettua, mutta aina kun heräs vessaan, ei meinannu päästä sängystä ylös kun sattu niiiiin paljon. Liitoskipuja siis, nivusissa ja häpyluun kohdalla.
Meinas itku tulla kun ähersi itteensä sängystä ylös.
Nyt aamustakin vielä tosi kipeenä liitoskohdat ja välillä tulee menkkakipu kouristuksia, ei kuitenkaan supistuksia.
Kauhea valitus erilaisista kivuista mutta silti niistä on omallatavallaan iloinen. Tietää että se synnytys on lähenemässä [:)]
Oh hoh, tulipas taas kirjotettua [:D]