Mä en kanssa jännitä synnytystä ollenkaan! Päinvastoin, odotan sitä todella paljon. Mä niin odotan sitä hetkeä kun tajuaa, että nyt tuli ensimmäinen kunnon oikea supistus ja sitä odotusta kun pääsee lähtemään kohti sairaalaa. Eihän sitä kipua muista kyllä tuosta ensimmäisestä kerrasta yhtään. Toki sen muistaa, että sattui niin paljon, ettei oo koskaan mikään tehnyt niin kipeetä. Mutta samalla muistaa sen, että kipu loppuu kuin seinään silloin kun vauva on ulkona (tosin kokoon parsiminen sattuu myös [:)]).
Hyvin muuten unohtaa tuos itsensä trimmauksen sääristä ym paikoista, kun ei kertakaikkiaan nää enää tuonne alas [:D]. Mahtaa olla komiat säärikarvat tällä hetkellä. Pitääkin yrittää tänään saunassa tehdä sheivaus. Jokos kaikilla alkaa muuten olemaan sairaalakassi pakattuna? Mulla on muuten valmiina, mutta vielä pyjamahousut pitää pestä ja eväät (jotain juotavaa ja syötävää) pakata mukaan.
Alkaa muuten olemaan aika koleat ilmat, joten voipi olla, että vauvalekin pitää vielä katsoa lisävaatetta mukaan. Ostin tosin pienen fleese-viltin automatkoille, jotta voi sen sitten aina laittaa lisäksi turvakaukalon päälle. Enkä oo vielä testannut, miten tuo turvakaukalo mahtuu tämän hetkiseen autoon [8|]