Juu, sama vika rahikaisella! Vaikka tää massu onkin ihana, niin kyllä välillä tympii kun päälle menee vaan pari paitaa ja muutamat housut. Vaatekaappi pullollaan vaatteita, jotka ei oo mahtunut kuukausiin. Tai miksei ne menis, mutta napapaitoina [:D] Minä en oo raskausvaatteita muutenkaan viittinyt erikseen ostaa muuta kuin yhdet farkut ja yhdet rennommat housut, niin ei oo kauheesti valinnan varaa. Toppeja ja t-paitoja oon ostanut muutaman normaalikokoisina, mutta pitkän mallisina niin peittyy massukin. Vyötäröä on jo ikävä!
Sukkapuikkoja on tullut täälläkin, mutta mulla ne tuntuu selvästi tossa kohdun suun tienoilla tai ainakin tuolla ihan alhaalla, eli oletan sen sitten liittyvän siihen pehmenemiseen yms. Tosi ikävän tuntuista on kyllä, ja kun se on aina niin pistävää, niin kuitenkin aina miettii että onkohan tää nyt ihan normaalia varmasti. Mutta eiköhän se ole[8|]
Tää nyt ei varsinaisesti aiheeseen liity, mutta kun sillon joskus aikaisemmin jossain ketjussa oli puhetta tosta influenssarokotteen ottamisesta, niin otin sen tosiaan tänään aamulla neuvolakäynnin yhteydessä. Mitään oireita ei oo toistaiseksi tullut, ja enpä kyllä mitään odottanutkaan[:)] Oon kylläkin erityisen tarkasti seuraillut päivän mittaan vauvan liikuskelua kaiken varalta, mutta ihan entiseen tapaan siellä on potkutettu[:)]