Meillä tyhjennettiin eilen jääkaapista pois kaikki avatut sillipurkit. Olin jo pidemmän aikaa huomannut, että jääkaapista tarttuu vichypulloon kalan haju, joka tarttuu sit käsiin kun sitä pulloa koskee. Yök! En oo voinu juoda tuon vuoksi vichyä enää pariin viikkoon. Luulinaluksi, et tuo haju liittyy jotenkin siihen pullon muoviin ja raskauden herkistämään hajuaistiin, mut eilen töissä tajusin et samaa hajua ei tuu pulloihin siellä. Mainitsin asiasta miehelle ja se totesi että sama haju tulee oluttölkkiin. Niinpä ihana siippa siivosi koko jääkaapin.
Tuon hajuherkkyyden lisäksi on ollu etovaa oloa. Muutaman kerran olen halaillut pönttöäkin. Välillä tuo pahaolo (+ mahan nippailu) oli pois mut nyt sitä on taas viikon verran ollut. Oloa kyllä helpottaa kun syö säännöllisesti. Pelottaa kyllä jos tulee kovin pahat raskauspahoinvoinnit, mut toistaiseksi oon tyytyväinen, kun raskaushormonit hyrrää! Niin ja rinnat on täälläkin arat+täyteläiset ja mun mielestä ne on selkeesti myös kasvaneet. No miehen mielestä ei oo kasvanu ;-)
Meillä on varhaisultra tulevana tiistaina, neuvola siitä seuraavan viikon keskiviikkona ja seulontaultra sitten elokuun puolessa välissä. Parin viikon päästä juhlitaan mun polttareita, jännittää!! Noiden polttareiden vuoksi päädyttiin varhaisultraan. Kivempi kertoo ystäville raskaudesta jos tietää että ainakin toistaiseksi kaikki on hyvin. Toivotaan, että ultrassa kaikki ois hyvin <3>3>