Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon pohtinut koko viikon et mitä teen ja tullut siihen tulokseen, et en uskalla lähteä perätilasynnytykseen! Saan keskiviikkona siis ajan sektioon, mikä on tammikuun ekalla viilolla! Vauva ei kääntynyt kääntöyrityksessä..Sandrax unohtui kysyä, mutta onko sulla siis tiedossa perätilasynnytys vai sektio? Vai kääntyikö vauva?
Jadeiitti, oho :D siellä nähdään! Mille rvlle sait sektion? Kun lääkäri puhui vain et rvllä 39+.. Tarkoittaako se sillä viikolla vai sillä päivällä?Okei, eli nää tulee sitten molemmat tammikuun ekalla viikolla TYKS:ssä sektiolla :)
Niinpä joo.. No katotaan, voi olla et ollaan sit ihan samana päivänä siellä!Mulla on sektio 4.1 maanantaina ja tuolloin 39+3. Toi 39+0 mulla on pe 1.1 ja toi maanantai taitaa olla eka ku tehdään suunniteltuja..
. Muuten kipuja ei ole ollut tänään läheskään niin paljon kuin eilen..ihan perussupistelua ja mahankiristelyä, mutta ei voi sanoa että edes kovin kipeitä.