Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo saunassa istun nyt suosiolla alalauteilla ja lyhyitä pätkiä kerrallaan. Pitääpä muistaa kysyä huomenna neuvolassa vielä tästäHetkellinen huimaus taitaa olla ihan normaalia ja liittyy muistaakseni verenpaineen laskuun. Ite en voi samasta syystä saunoa nyt ollenkaan. Mutta kannattaa toki tarkistaa neuvolasta tms![]()
Mielenkiintoista, kuulostaa järkeen käyvältä. Valitettavasti mulla on anemiaan taipumusta ja ennen raskautta rauta-arvot eivät olleet ideaalilla tasolla, vaikka olen rautalisää syönyt jo pidemmän aikaa. Toivottavasti saisin raudat pidettyä ok tasolla nyt raskaudessa. Onneksi tuota hemoglobiinia ilmeisesti seurataan kuitenkin melko tiiviisti.Mä olin lukevinani että rv9 tuo tullessaan huimausta liittyen siihen että veren määrä kehossa kasvaa mitta hemoglobiini ei välttämättä ihan pysy perässä. Mulla on 8+5 menossa ja olen miettinyt että missähän se huimaus viipyy, kunnes eilen saikin siitäkin kärsiä just noustessa![]()
En ole aiemmin ajatellut sen enempää mutta jotenkin korvat ovat olleet todella herkillä ja pienetkin olettomat äänet häirinneet.Ootteko muuten huomannut että kuuloaisti olisi herkistynyt? Ei sillä että kuulisi yhtään paremmin, vaan että jotkin hiljaisetkin äänet tuntuu sattuvan korviin. Mies tykkää aina jotain rummutella pöydän reunaan ja se on aikaisemmin ollut ihan ok, enkä välttämättä ole kiinnittänyt edes huomiota asiaan, mutta nyt tuntuu ihan sietämättömältälisäksi musiikki saa olla paljon hiljaisemmalla kuin aikaisemin. Töissä lautasten kolina on ihan pahinta kaikista. Mulla on kyllä muutenkin jokseenkin herkät aistit mutta tuntuu että tuo kuulo on nyt vaan herkistynyt entisestään.
Mulla ei ole eläimiä mutta olen kuullut tästä, kyllähän eläimillä on niin tarkat vaistot että ihan mahdollistaOnko muilla kotona eläimiä?
Minusta tuntuu et omat koirani jotenki ovat vaistonneet masuasukin sillä tulevat vuorotellen jos makaan jossain vatsani viereen tai päälle makaamaan. Ovat myös jotenkin enemmän minun perääni ja tarkkailevat liikkeitäni.