Kiitos. Neuvola siirtyi tälle päivälle niin luulen että ne sanovat perusvastauksen että ihan normaalia. Ei auta kuin odotella. No maanantaille ajattelin taas yksityiselle varata ajan niin näkee ainakin onko se kasvanut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos. Neuvola siirtyi tälle päivälle niin luulen että ne sanovat perusvastauksen että ihan normaalia. Ei auta kuin odotella. No maanantaille ajattelin taas yksityiselle varata ajan niin näkee ainakin onko se kasvanut
Pääsin tk-päivystykseen, siellä lääkäri suostui ultraamaan, mutta heidän ultrallaan ja hänen taidoillaan ei näkynyt mitään. Nyt istun naisten akuuttipolin odotusaulassa, jonne eilinen lääkäri teki lähetteen, jotta saa selvyyden asiaan. Olen tässä urakassa todennut sen, että tk-ultrat ja yleislääkärin tekemät ultrat ovat suhteellisen epävarmoja ja turhia kun eivät välttämättä osaa katsoa tai saa oikeita asioita näkyviin.
Voi ei, tsemppiä! Tk:ssa tuppaa oleen yleensä vanhat laitteet ja paljon varsinkin kesäsin kandeja töissä joilla ei kokemusta ultraamisesta, oon samaa mieltä että melkein gynellä paras käydä näissä asioissa.Pääsin tk-päivystykseen, siellä lääkäri suostui ultraamaan, mutta heidän ultrallaan ja hänen taidoillaan ei näkynyt mitään. Nyt istun naisten akuuttipolin odotusaulassa, jonne eilinen lääkäri teki lähetteen, jotta saa selvyyden asiaan. Olen tässä urakassa todennut sen, että tk-ultrat ja yleislääkärin tekemät ultrat ovat suhteellisen epävarmoja ja turhia kun eivät välttämättä osaa katsoa tai saa oikeita asioita näkyviin.

Tuossa aiemmin mun mielestä useampikin on sanonu päänsärystä, että aika yleiseltä kuulostaa. Itelläkin nyt 9+3 on, mutta luulen että itsellä johtuu huonosta veden juomisesta tai no minkään juomisesta. En tiiä ootteko kokeillu mu itellä mehujäät auttaa parhaiten. Muuten ei kai auta kuin yrittää juoda paljon ja nukkua tarpeeksi. Ja varmaan jos menee oikein pahaksi nii panadolia(?) ottaa. Itellä ei särkylääkkeet vaikuta nii ku mitkää millonkaan, mut muistaakseni panadol oli se, jota sai syödä, mutta tarkistakaa vielä ennen syöntiä.Moi! Onko kukaan muu kärsinyt jatkuvista päänsäryistä? Olen nyt 8+2, varhaisultra käyty ja siellä oli kaikki hyvin. Olen ollut väsynyt mutta muuten aika oireeton, kunnes pari päivää sitten alkoi melko kova päänsärky joka ei meinaa hellittää. Se on sellaista päänsärkyä niinkuin olisi juonut pullon viiniä edellisiltanapuuh. Onko mitään vinkkejä? Olen istunut pakastepussi päässä, juonut elekrtolyyttejä, syönyt lihaa. Ei auta.
Tsemppiä!Itselläni alkuraskauden väsymys on vain voimistamaan päin. Tarvitsisin ekstra-pitkät yöunet jokaiselle yölle ja päiväunet päälle, mutta esikoinen 1v 1kk on niin kova vauhtihirmu, että vaikeahkoa löytää itselleen päiviin riittävästi lepohetkiä.
Sanoinkin tuossa jollekin aikaisemmin, että minullakin on ollut noita päänsärkyjä aiemmissa raskauksissa, uskoakseni ne usein johtuu muuttuvista hormonitasoistaMoi! Onko kukaan muu kärsinyt jatkuvista päänsäryistä? Olen nyt 8+2, varhaisultra käyty ja siellä oli kaikki hyvin. Olen ollut väsynyt mutta muuten aika oireeton, kunnes pari päivää sitten alkoi melko kova päänsärky joka ei meinaa hellittää. Se on sellaista päänsärkyä niinkuin olisi juonut pullon viiniä edellisiltanapuuh. Onko mitään vinkkejä? Olen istunut pakastepussi päässä, juonut elekrtolyyttejä, syönyt lihaa. Ei auta.
Mulla on tosiaan näitä päänsärkyjä, pahimmillaan ovat aamulla herätessä. Yksi päivä oli tässä välissä ilman ja nyt taas piti herätä särkyyn. Mulla tuo helpottuu melko pian juomisen ja syömisen jälkeen (vaikka ruokahaluun päänsärky toki vaikuttaa) ja lieventyy päivän mittaan. Tiedän kyllä, että en juo tarpeeksi vettä, että sekin voi vaikuttaa. Viikkoja nyt 8+6.Moi! Onko kukaan muu kärsinyt jatkuvista päänsäryistä? Olen nyt 8+2, varhaisultra käyty ja siellä oli kaikki hyvin. Olen ollut väsynyt mutta muuten aika oireeton, kunnes pari päivää sitten alkoi melko kova päänsärky joka ei meinaa hellittää. Se on sellaista päänsärkyä niinkuin olisi juonut pullon viiniä edellisiltanapuuh. Onko mitään vinkkejä? Olen istunut pakastepussi päässä, juonut elekrtolyyttejä, syönyt lihaa. Ei auta.

Mieli on niin maassa tänään tän jatkuvan huonon olon vuoksi. Mulla on kroonisia kipusairauksia taustalla. Toivon tietysti vain, että raskaus etenee hyvin ja olo helpottaisi toiselle kolmannekselle.Voi hitsi!Voin samaistua @Keijutar ainakin väsymykseen, huonoon oloon ja päänsärkyyn! Mulla oli vielä viikolla 8 jatkuvaa etovaa oloa, eikä oikein mitään tehnyt mieli syödä, mutta silti oli koko ajan nälkä. Ja viikolla 8 oksentelin melkein päivittäin aamuin illoin. Nyt on viikko 9 (tänään 8+1), ja etova olo ja pahoinvointi on selvästi helpottanutVäsymys ja päänsärky ei oo vielä helpottanut, lisäksi rinnat on entistäkin aremmat
![]()
Itellekin tullut palelu nyt oikeastaan ihan uutena oireena lähipäivinä! Täällä myös 7+0.Mulla on nyt 6+6 ja muutaman päivän aikana on alkanut todella kova palelu. Tuntuu kokoajan siltä et olis kuumetta ja vaatetta saa pukea ihan huolella. Onko muilla ollut vastaavaa?