Mulla ei ole vielä energiapiikkejä näkynyt (lukuunottamatta paria päivää, jolloin löytyi hyvin myös ruokahalua ja olo oli melko normaali)

Olo on tasaisesti koko päivän väsynyt ja epämotivoitunut. Tykkään listoista ja suunnitelmallisuudesta, niin yleensä mulla on ollut lomalla joka päivälle oma to do-lista tai suunnitelma siitä, mitä teen, jottei vaan mene yhtäkään tuntia lomasta hukkaan

Joo ei tälllä kertaa. Kotoa poistuminen esimerkiksi salille, kauppaan tai kirjastoon on työn ja tuskan takana ja sit vielä parkkipaikalla autossa käyn kamppailua, että menenkö nyt oikeasti tuonne. Asutaan maalla ja palveluiden ääreen on 15km, siksikin aina iso kynnys lähteä. Toisaalta en ole kyllä kertaakaan katunut kotoa poistumista ja liikunnasta varsinkin tulee aina hyvä fiilis.
Yksi oire, jonka olen nyt erityisesti pistänyt merkille, on huimaus ylösnoustessa. Jos olen ollut makoilemassa ja siitä nousen rauhallisesti, hetken aikaa meinaa silmissä sumeta ja täytyy ottaa seinästä tukea. Onkohan normaalia?