Keijutar
Vasta-alkaja
Yritän vain syödä väkisin sellaista, mikä menee ja tosi pieniä annoksia useammin päivässä. Tsemppiä!Te, kenellä on pahoinvointia / etovaa oloa, miten saatte syötyä tarpeeksi? Itse olen oksentanut vain pari kertaa, mutta lähes kaikki ruoka ällöttää. Ruokahalua ei ole. Pelkään, että näillä energiamäärillä paino lähtee laskusuuntaan, eikä vauva kehity normaalisti![]()
Toivottavasti ruokahalu palautuu 2. kolmanneksella sitten. Normaalistihan rakastan ruokaa 
