Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on lähes kaikissa oireissa, etten haluais niitä ja sitte ku niitä ei ole niin alan jännittämään sitä ku laantu. Toki aina tullu nyt takasin oireet, että turhaa varmaan stressaanNyt aamulla vähän yököttää jo pelkän etomisen lisäksi, mutta lievästi vielä verrattuna mitä se pahimmillaan luultavasti tulee olemaan.
Silloin kun se on päällä, haluaa sen loppuvan, mutta kun loppuu, sitä huolestuu ja toivoo sen palaavan. Ihana kamala pahoinvointi![]()
Luin jostain että genitaalialueen verenkierto tehostuu, jolloin se on herkempi. Mutta en tiedä kuinka voimakasta nipistelyä se voi aiheuttaa. Ilmeisesti myös hiivatulehduksen riski kasvaa. Voisiko seurata päivän pari ja olla tarvittaessa yhteydessä terveydenhuoltoon?Onkohan genitaalialueella oleva nipistely normaalia? Ja jos on niin kuinka voimakas semmonen on normaalia![]()
Luin ite kans tuosta ja nyt se onneks kesti vaan sen yhen iltapäivänLuin jostain että genitaalialueen verenkierto tehostuu, jolloin se on herkempi. Mutta en tiedä kuinka voimakasta nipistelyä se voi aiheuttaa. Ilmeisesti myös hiivatulehduksen riski kasvaa. Voisiko seurata päivän pari ja olla tarvittaessa yhteydessä terveydenhuoltoon?
Nyt on alkanu muutkin "menkkajomotukset" helpottamaan. Mulla oli yllättävänki voimakkaat ne viime viikolla, mutta tänään ei ole vatsan puolella tuntunut enää juuri mitään. Kipu siirtynyt alaselän puolelle ja etova olo voimistunut. Mutta tosi helpot oireet tällä hetkellä ainakin!Hyvä että se hävisi! Sun oireet kuulostaa muuten tosi lupaavilleLuin ite kans tuosta ja nyt se onneks kesti vaan sen yhen iltapäivänNyt on alkanu muutkin "menkkajomotukset" helpottamaan. Mulla oli yllättävänki voimakkaat ne viime viikolla, mutta tänään ei ole vatsan puolella tuntunut enää juuri mitään. Kipu siirtynyt alaselän puolelle ja etova olo voimistunut. Mutta tosi helpot oireet tällä hetkellä ainakin!
Täällä aika samat oireet @Syyskukka sun kanssa ja melki sama aikakin 4+1!Tänään dpo 16 eli rv 4+2. Tähän mennessä selkeämmät oireet ovat olleet rinnoissa: ne ovat selvästi turvoksissa ja aristavat. Aamulla herätessä kipeät rinnat on eka asia, josta olen tietoinen. Oon jopa ottanut käyttöön yhdet vanhat rintsikat, joita käytin joskus vuosia sitten, kun oli vähän enemmän painoa.
Eilen tunsin välillä sellaista paineen tunnetta alavatsalla, ei kuitenkaan kipua. Vähän kuumottelin sitä, koska pelkään edelleen että jotkut vatsakrampit ja vuoto alkaa.Ravaan myös aika usein vessassa...
Eilen oli myös tolkuton väsymys keskellä päivää, piti ihan mennä päikkäreille, joita en normaalisti harrasta koskaan! Olin tosin nukkunut huonosti edellisenä yönä, joten saattoi johtua siitäkin.