Pahoinvointia, levottomat jalat, arat rinnat ja kauhee turvotus nii ja super hyvä hajuaisti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä on kans sykkeet todella korkealla, tanssitunnit on tosi raskaita nytKävin tänään spinningissä ja herran jestas ku sykkeet oli korkeella! Jo alkulämppänä olleiden biisien aikana tuntu, et mitähän tästä tulee.Mutta sinnittelin tunnin läpi ja tein pienemmillä vastuksilla kuin yleensä. Täytynee vaihtaa vähän rauhallisempaan pk-tuntiin ainakin toistaseksi.
Mullakin saliharrastus nyt jäänyt vähemmälle kun on niin voimaton olo ja hengästyy ihan pienestä, huhhuh! Kuhan tässä alkaa tokenemaan taas niin meen kevyesti taas treenailemaan mutta on tuo liikunta nyt kyllä extrarankkaaKävin tänään spinningissä ja herran jestas ku sykkeet oli korkeella! Jo alkulämppänä olleiden biisien aikana tuntu, et mitähän tästä tulee.Mutta sinnittelin tunnin läpi ja tein pienemmillä vastuksilla kuin yleensä. Täytynee vaihtaa vähän rauhallisempaan pk-tuntiin ainakin toistaseksi.
Samat fiiliksetTää pahoinvointi on ihan hirveetä. Voisko tää jo helpoottaa. Ynghh.
Hitsiläinen, sain xonvea reseptin tänään. Otatko sen yötä vasten kuitenkin?Samat fiilikset
Ja tää epätietoisuus kun ei yhtään tiedä montako viikkoa vielä pahoinvointi kestää…
Mä olen käyttänyt Xonveaa ja se auttaa vähän, mutta aiheuttaa niin voimakasta väsymystä että toimintakyky silti on aika lailla yhtä heikko kuin ilman lääkettä![]()
Joo tai itse asiassa otan sen nykyään jo 16-aikoihin, sillä myöhemmin illalla otettuna aamulla oli ihan mahdoton päästä sängystä ylösHitsiläinen, sain xonvea reseptin tänään. Otatko sen yötä vasten kuitenkin?
Moikka @Itsellinen kiva kuulla, että on tärpännyt!Täällä viikkoja vasta 5+0 ja ”positiivisina” oireina oon huomannut lähinnä rintojen arkuuden ja ajoittaisen etovan olon. Pientä ja normaalilta tuntuvaa kramppailua on ollut jo parin viikon ajan, mutta nyt pri päivää kipu on voimistunut ja alkanut tuntua lähinnä oikealla puolella. Se huolestuttaa, jos tämä onkin kohdunulkoinen?
Mitään muita siihen viittaavaa ei kyllä ole, ei vuotoa ja testit tummuneet hyvää tahtia. Tämä ajoittainen kova kipu oikealla vaan huolestuttaa. Tuntuu voimakkaalta ovulaatiokivulta, siksi viittaisi että munasarjassa jotain on. Mietin myös voiko munasolukeräyksen seurauksena olla tullut joku kysta ym. En tiedä. Välillä kipua ei ole ollenkaan ja ajattelen hyvin odottavani kahden viikon päästä olevaan varhaisultraan. Välillä sitten mietin pitäiskö sittenkin nyt hakeutua johonkin yksityiselle katsomaan näkyisikö kohdussa jotain. Täällä pienellä paikkakunnalla kun vaan ei ole mitään noista edullisempia varhaisultria tarjolla, vaihtoehtoina on terveytalo tai mehiläinen, joissa hintalappu on 200-350€.
No sitä mä vähän mietin, jos jatkuu samanlaisena viikonlopun yli niin maanantaina oon varmaan yhteydessä.Moikka @Itsellinen kiva kuulla, että on tärpännyt!
Voisiko sinne olla yhteydessä, missä hoidot tehtiin, jos pääsisi aiemmin tsekkaukseen tai saisi ainakin jtn mielipidettä kannattaako kivuista olla huolissaan?![]()