Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jokku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko teillä muilla nenä tukossa? Nyt viikon verran alkanut häiritä tämä jatkuva tukkoisuus, vaikka en siis ole kipeä. Taas tänä aamuna heräsin aivan nenä tukossa ja mietin, että mitä ihmettä nyt taas.
On joo, ja ihan verillä, mutta mulla johtuu varmaan vain siitepölystä. Joka kevät sama juttu 🤧 Koivun siitepölykautta kauhulla odottaen, se on mulla pahin.

On joo, ja ihan verillä, mutta mulla johtuu varmaan vain siitepölystä. Joka kevät sama juttu 🤧 Koivun siitepölykautta kauhulla odottaen, se on mulla pahin.
Mulla oli esikoisen raskaudessa mukava oire, kun se oli aino kevät ja kesä kun siitepölyallergia loisti poissaolollaan. Katsotaan, kävisikö nyt sama juttu 😊

Onko teillä muilla nenä tukossa? Nyt viikon verran alkanut häiritä tämä jatkuva tukkoisuus, vaikka en siis ole kipeä. Taas tänä aamuna heräsin aivan nenä tukossa ja mietin, että mitä ihmettä nyt taas.

Muita oireita huonovointisuus ja ihanat finnit, jotka ovat jälleet tehneet paluun. Outo tunne oli yrittää eilen nukahtaa. Toisella kyljellä nenä meni tukkoon ja toisella otsan uudet finnit painoivat ikävästi tyynyä vasten :D Rankkaa tämä elämä.
Täällä kanssa nenä tukossa, ja aika-ajoin tulee vertakin! Kuulemma normaalia - keittosuolaliuosta voi turvallisesti käyttää.

Takaisin