Mulla myös finnejä viime aikoina tullu tosi paljonIhanaa kun alkanut puskemaan leukaan kipeitä finnejä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla myös finnejä viime aikoina tullu tosi paljonIhanaa kun alkanut puskemaan leukaan kipeitä finnejä![]()

Itsellä on nyt jokusen päivän ollut tuollaista, väittäisin että kuuluu asiaan. Alkaa sen verran kasvua kohdun kanssa olemaan.Mulla oli viimeviikolla sellasta paineen tunnetta jossain alavatsan alapuolella/kohdun alueella. Lisäks viimeyönä kun heräsin pissalle oli myös sellasta kivun tunnetta jossain kohdun ja lantion alueella. Itse ajattelin että eiköhän kuulu taudin kuvaan. Kumminkin auta armias kun menin googlettamaan asiasta niin sieltähän löytyy aina kaikki pahimmat mahdollisuudet. Itse haluan uskoa että kyse on vain ”kasvukivuista” ja sinänsä rauhallinen fiilis. Onko muilla vastaavia tuntemuksia ?
Uskon, että on kohdun kasvua tai muuta vastaavaa.Mulla oli viimeviikolla sellasta paineen tunnetta jossain alavatsan alapuolella/kohdun alueella. Lisäks viimeyönä kun heräsin pissalle oli myös sellasta kivun tunnetta jossain kohdun ja lantion alueella. Itse ajattelin että eiköhän kuulu taudin kuvaan. Kumminkin auta armias kun menin googlettamaan asiasta niin sieltähän löytyy aina kaikki pahimmat mahdollisuudet. Itse haluan uskoa että kyse on vain ”kasvukivuista” ja sinänsä rauhallinen fiilis. Onko muilla vastaavia tuntemuksia ?
Ei ole kyllä supistellut kuin kerran kuvailemallasi tavalla. Se oli yhden ultran jälkeen, kun kohdunsuuta oltiin ärsytetty.Supisteleeko muilla paljon? Mulla on nyt muutaman päivän aikana ollut tätä vähän väliä, siis tyyliin parin tunnin välein. Menee vatsa kireäksi ja on epämukavaa mutta ei kivuliasta. Mitään esim. virtsatieoiretta ei oo. Huomenna on neuvola, että siellä pääsen kysyyn mutta mietityttää nyt kovasti onko normaalia. On tässä ollut vkl täynnä kaikenlaista, että johtuiskohan siitä?
Itsellä ollut supistelua johon liittynyt menkkamaiset kivut, sairaslomalla olin reilu pari viikkoa kun yltyi pienestäkin rasituksesta, ei onneksi aiheuttanut mitään ihmeellistä kun sisätutkimus tehtiin.Supisteleeko muilla paljon? Mulla on nyt muutaman päivän aikana ollut tätä vähän väliä, siis tyyliin parin tunnin välein. Menee vatsa kireäksi ja on epämukavaa mutta ei kivuliasta. Mitään esim. virtsatieoiretta ei oo. Huomenna on neuvola, että siellä pääsen kysyyn mutta mietityttää nyt kovasti onko normaalia. On tässä ollut vkl täynnä kaikenlaista, että johtuiskohan siitä?