Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Käytin edellisessä raskaudessa tuota sea bandia, suosittelen kylläAiniin! Muistin juuri, että onhan niitä pahoinvointirannekkeita olemassa. Hankin kyllä sellaiset kokeiluun, josko ne auttaisi. Paketeissa näyttää lukevan, että auttaa noin 70% käyttjistä (niiden pitäisi auttaa kaikkeen, eli myös matkapahoinvointiin ja siihen, jos on merisairas).
Sea band -nimisiä rannekkeita ainakin oli, jos haluatte etsiä.
Toivottavasti ei ole merkki mistään huonosta, jos vielä muut oireet jatkuu!Mä löysin pahoinvointirannekkeet Normalista, oisko ollut n. 5e. En kyllä ehtinyt kokeilla kuin yhden illan verran, joten en oo varma auttoiko vai ei.
Mun pahoinvointi nimittäin loppui kuin seinään. Eilisaamusta lähtien ei ollenkaan.
Vähän meinaa huolestuttaakin, mutta toisaalta rinnat on edelleen kipeät, ehkä jopa kipeytyneet entisestään. Väsymys ja hengästyminen on vaikea erottaa johtuuko edelleen raskaudesta vai flunssasta. Mutta päivä kerrallaan, muuta en voi joten en huolestu nyt kovin kun ei ole selkeä huolenaihe.
Hyvä tietää edullisemmistakin vaihtoehdoista! Vähän oon alkanut jo harkitsemaan noiden kokeilua, kun semmonen epämääräinen ällötysolo on vähä niinku koko ajan päälläMä löysin pahoinvointirannekkeet Normalista, oisko ollut n. 5e. En kyllä ehtinyt kokeilla kuin yhden illan verran, joten en oo varma auttoiko vai ei.
Mun pahoinvointi nimittäin loppui kuin seinään. Eilisaamusta lähtien ei ollenkaan.
Vähän meinaa huolestuttaakin, mutta toisaalta rinnat on edelleen kipeät, ehkä jopa kipeytyneet entisestään. Väsymys ja hengästyminen on vaikea erottaa johtuuko edelleen raskaudesta vai flunssasta. Mutta päivä kerrallaan, muuta en voi joten en huolestu nyt kovin kun ei ole selkeä huolenaihe.
Pystyn täysin yhtymään sun olotilaan! Ei oo jaksamista oikein mihinkään ja palelu on vahvasti läsnä. Päätin ottaa viikonlopun ihan vaan lepäilyn kannalta ja siirsin yhden menon toisaalle pois levon tieltäSiis oon ihan järkyttynyt... Oon nukkunut viime yönä paljon paremmin kuin arkiöinä, ja silloin on jopa pitänyt lähteä aamulla töihin. Nyt oon ihan totaalisen kuitti ja palelee myös aivan vietävästi. Kuumetta ei kuitenkaan ole. Nukuin jo yhdet pitkät päikkärit sohvalla, mutta tuntuu silti siltä, ettei ole mitään mahiksia lähteä tekemään mitään.![]()
Joo, toi totaalinen lamaantuminen on kyllä hurjaa! Mulla helpotti sitten onneksi vähän iltapäivällä, ja jaksoin sitten käydä kaupassa. Toivottavasti ei tule usein tommosta koomaa!Pystyn täysin yhtymään sun olotilaan! Ei oo jaksamista oikein mihinkään ja palelu on vahvasti läsnä. Päätin ottaa viikonlopun ihan vaan lepäilyn kannalta ja siirsin yhden menon toisaalle pois levon tieltä![]()
En jotenkin osaa iloita mahdollisesta "helposta raskaudesta", kun ajattelen heti vain pahinta.Uskon, että on vaikea iloita, mutta jos yhtään lohduttaa, niin mun eka raskaus oli lähes täysin oireeton, pientä kuvatusta silloin tällöin. Sekin on siis mahdollista ja toivon sitä myös sulleJotenkin tämä oireiden vähyys saa oman mielikuvituksen laukalle. Kun selkeästi viime viikonloppuna oli sekä la että su raskauspahoinvointia, joka sitten ei enää jatkunutkaan siitä eteenpäin, ja samalla nyt vähän kipristelee mahasta ja on tullut hitusen rusehtavaa valkovuotoa, niin katastrofiajatukset nostaa päätään. Onneksi varhaisultra on reilun viikon päästä, tulee kyllä olemaan pitkä viikko odottaessaEn jotenkin osaa iloita mahdollisesta "helposta raskaudesta", kun ajattelen heti vain pahinta.
Uskon, että on vaikea iloita, mutta jos yhtään lohduttaa, niin mun eka raskaus oli lähes täysin oireeton, pientä kuvatusta silloin tällöin. Sekin on siis mahdollista ja toivon sitä myös sulle![]()
Ja pianhan se sitten kuitenkin selviää. Pitää koittaa pitää itsensä kiireisenä ensi viikon aikana, niin jos aika kuluisi vähän nopeammin.Kiitos tästä tsemppavasta kommentista, itsellä myös ollut oireiden vähäisyyden takia vaikea iloita raskaudesta kun huoli on vahvasti läsnä.. Tosi ristiriitaiset olot! Eilen piti sit ostaa pari raskaustestiä lisää oman mielenrauhan takia ja vahvaa positiivista näyttiUskon, että on vaikea iloita, mutta jos yhtään lohduttaa, niin mun eka raskaus oli lähes täysin oireeton, pientä kuvatusta silloin tällöin. Sekin on siis mahdollista ja toivon sitä myös sulle![]()
Onko täällä muilla ollut semmosta ns menkkakipuilua tässä alussa useampina päivinä? Mulla alkais vissiinkin 6+0 lähestyä.