Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Alba1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noin 4+2, raudan makua suussa ja hieman kuvottavaa oloa sekä ihmeellisiä kramppeja vatsassa😄

Ainiin! Muistin juuri, että onhan niitä pahoinvointirannekkeita olemassa. Hankin kyllä sellaiset kokeiluun, josko ne auttaisi. Paketeissa näyttää lukevan, että auttaa noin 70% käyttjistä (niiden pitäisi auttaa kaikkeen, eli myös matkapahoinvointiin ja siihen, jos on merisairas).

Sea band -nimisiä rannekkeita ainakin oli, jos haluatte etsiä.
Käytin edellisessä raskaudessa tuota sea bandia, suosittelen kyllä🥳

Siis oon ihan järkyttynyt... Oon nukkunut viime yönä paljon paremmin kuin arkiöinä, ja silloin on jopa pitänyt lähteä aamulla töihin. Nyt oon ihan totaalisen kuitti ja palelee myös aivan vietävästi. Kuumetta ei kuitenkaan ole. Nukuin jo yhdet pitkät päikkärit sohvalla, mutta tuntuu silti siltä, ettei ole mitään mahiksia lähteä tekemään mitään. 😟

Mä löysin pahoinvointirannekkeet Normalista, oisko ollut n. 5e. En kyllä ehtinyt kokeilla kuin yhden illan verran, joten en oo varma auttoiko vai ei.

Mun pahoinvointi nimittäin loppui kuin seinään. Eilisaamusta lähtien ei ollenkaan.
Vähän meinaa huolestuttaakin, mutta toisaalta rinnat on edelleen kipeät, ehkä jopa kipeytyneet entisestään. Väsymys ja hengästyminen on vaikea erottaa johtuuko edelleen raskaudesta vai flunssasta. Mutta päivä kerrallaan, muuta en voi joten en huolestu nyt kovin kun ei ole selkeä huolenaihe.

Mä löysin pahoinvointirannekkeet Normalista, oisko ollut n. 5e. En kyllä ehtinyt kokeilla kuin yhden illan verran, joten en oo varma auttoiko vai ei.

Mun pahoinvointi nimittäin loppui kuin seinään. Eilisaamusta lähtien ei ollenkaan.
Vähän meinaa huolestuttaakin, mutta toisaalta rinnat on edelleen kipeät, ehkä jopa kipeytyneet entisestään. Väsymys ja hengästyminen on vaikea erottaa johtuuko edelleen raskaudesta vai flunssasta. Mutta päivä kerrallaan, muuta en voi joten en huolestu nyt kovin kun ei ole selkeä huolenaihe.
Toivottavasti ei ole merkki mistään huonosta, jos vielä muut oireet jatkuu! ❤️

Mä hain jo nää Sea bandit apteekista, ja tuntuu ehkä hieman jopa siltä, että auttaa!👌🏻🙏🏻

Hyvä tietää edullisemmistakin vaihtoehdoista! Vähän oon alkanut jo harkitsemaan noiden kokeilua, kun semmonen epämääräinen ällötysolo on vähä niinku koko ajan päällä 😬 Toi oireiden vaihtelu ja aaltoilu on ikävää kun herättää niin helposti huolestumista tai laittaa ainakin pohtimaan asioita. Täälläkin rinnat hyvin arat ja kipeät, joten luotan sullakin niihin oireisiin! 🫶🏻

Siis oon ihan järkyttynyt... Oon nukkunut viime yönä paljon paremmin kuin arkiöinä, ja silloin on jopa pitänyt lähteä aamulla töihin. Nyt oon ihan totaalisen kuitti ja palelee myös aivan vietävästi. Kuumetta ei kuitenkaan ole. Nukuin jo yhdet pitkät päikkärit sohvalla, mutta tuntuu silti siltä, ettei ole mitään mahiksia lähteä tekemään mitään. 😟
Pystyn täysin yhtymään sun olotilaan! Ei oo jaksamista oikein mihinkään ja palelu on vahvasti läsnä. Päätin ottaa viikonlopun ihan vaan lepäilyn kannalta ja siirsin yhden menon toisaalle pois levon tieltä 😅

Pystyn täysin yhtymään sun olotilaan! Ei oo jaksamista oikein mihinkään ja palelu on vahvasti läsnä. Päätin ottaa viikonlopun ihan vaan lepäilyn kannalta ja siirsin yhden menon toisaalle pois levon tieltä 😅
Joo, toi totaalinen lamaantuminen on kyllä hurjaa! Mulla helpotti sitten onneksi vähän iltapäivällä, ja jaksoin sitten käydä kaupassa. Toivottavasti ei tule usein tommosta koomaa! 😅 Ja toisaalta lohduttavaa kuulla, että muillakin on samaa.

Tsemppiä sinne, hyvä että otat levon kannalta, niin mäkin yritän! 😴😊

Jotenkin tämä oireiden vähyys saa oman mielikuvituksen laukalle. Kun selkeästi viime viikonloppuna oli sekä la että su raskauspahoinvointia, joka sitten ei enää jatkunutkaan siitä eteenpäin, ja samalla nyt vähän kipristelee mahasta ja on tullut hitusen rusehtavaa valkovuotoa, niin katastrofiajatukset nostaa päätään. Onneksi varhaisultra on reilun viikon päästä, tulee kyllä olemaan pitkä viikko odottaessa:disappointed-face: En jotenkin osaa iloita mahdollisesta "helposta raskaudesta", kun ajattelen heti vain pahinta.

Jotenkin tämä oireiden vähyys saa oman mielikuvituksen laukalle. Kun selkeästi viime viikonloppuna oli sekä la että su raskauspahoinvointia, joka sitten ei enää jatkunutkaan siitä eteenpäin, ja samalla nyt vähän kipristelee mahasta ja on tullut hitusen rusehtavaa valkovuotoa, niin katastrofiajatukset nostaa päätään. Onneksi varhaisultra on reilun viikon päästä, tulee kyllä olemaan pitkä viikko odottaessa:disappointed-face: En jotenkin osaa iloita mahdollisesta "helposta raskaudesta", kun ajattelen heti vain pahinta.
Uskon, että on vaikea iloita, mutta jos yhtään lohduttaa, niin mun eka raskaus oli lähes täysin oireeton, pientä kuvatusta silloin tällöin. Sekin on siis mahdollista ja toivon sitä myös sulle 😍

Uskon, että on vaikea iloita, mutta jos yhtään lohduttaa, niin mun eka raskaus oli lähes täysin oireeton, pientä kuvatusta silloin tällöin. Sekin on siis mahdollista ja toivon sitä myös sulle 😍

Toivotaan näin! :Person With Folded Hands: Ja pianhan se sitten kuitenkin selviää. Pitää koittaa pitää itsensä kiireisenä ensi viikon aikana, niin jos aika kuluisi vähän nopeammin.

Kiitos tästä tsemppavasta kommentista, itsellä myös ollut oireiden vähäisyyden takia vaikea iloita raskaudesta kun huoli on vahvasti läsnä.. Tosi ristiriitaiset olot! Eilen piti sit ostaa pari raskaustestiä lisää oman mielenrauhan takia ja vahvaa positiivista näytti 🙏
Eilisen illan paleli kovasti ja olo oli väsynyt, yöllä melko vilkkaita tapahtuma rikkaita unia (mitä mulla välillä kyllä tuppaa olemaan muutenkin). Yritetään olla positiivisella mielellä me kaikki epäilijät❣️

Täälläkin takana useampi oireeton raskaus, joten itselle se on normaali olotila raskaudessa 😄 Nytkin olen ainakin tässä vaiheessa oireeton. Palelua ja levottomia unia on ollut, mutta se voi johtua muustakin.

Ihanaa kun löysin tän palstan.💓 yks keskenmeno takana pari vuotta sit ja siitä jäänyt hyvin vahvasti traumoja. Tein positiivisen raskaustestin 9.1,hyvin haalean se oli suunnilleen menkkojen alkamisen aikaa.nyt olen sit testaillut tähän päivään saakka melkeinpä päivittäin ja nyt viiva on jo kunnon leffaviivat. Viikot on 5+4-5+6. Ja eniten ahdistaa kun ei oireita tai no menkkajuiliq. Sanokaa,et oon vaan hysteerinen. Ja vielä voi pahoinvointi alkaa

Toivotaan että kaikilla vähäoireisilla kaikki hyvin ❤️

Täällä ollut aika pahoinvoiva viikonloppu takana. Oksennettu myös päivällä ja paha olo tulee heti jos ruokaväli menee yli kahden tunnin. Yritän ajatella positiivisesti, että pieni se siellä itsestään muistuttaa, vaikkei varmasti edes pahoinvointi takaa että kaikki olisi hyvin. Torstaina olisi varhaisultra 🥹

Onko muilla pahoinvoinnista kärsivillä samaa kuin minulla; työpäivän selviää eikä siellä ole merkittävää pahoinvointia, kun ehkä hetkittäin. Mutta illat kotona ja vklp pahoinvointi alkaa. Kai sitä jotenkin stressissä/tsempissä töissä keho on eri tilassa kun kotona? Tätä samaa oli esikoisesta. Viikonloput oli pahinpia ja tuli Oksennettu aamusta iltaan 😅

Mullakin palasi pahoinvointi peräti kahden taukopäivän jälkeen ja kerran oksensinkin.

Mullakin takana kaksi lähes oireetonta raskautta ja hyvin meni! Tokassa oli kyllä loppuvaiheessa enemmän vaivoja mutta vähällä koen päässeeni :)

Se siis on täysin mahdollista ja kannattaa yrittää nauttia siitä vaikka ymmärrän et helposti mietityttää ku ei mistään tunnu et ois raskaana 😅

Joo työpäivät jotenkin mennyt, kun pahoinvointi on iltapainotteista. Jännästi aaltoilee välillä on hetken ihan hyvä olo ja sitten se vellominen taas alkaa. Ja kyllä on oireille ihan oikeasti selitys, tänään ultrassa nähty pieni papunen vastaten viikkoja 7+5.

Onko täällä muilla ollut semmosta ns menkkakipuilua tässä alussa useampina päivinä? Mulla alkais vissiinkin 6+0 lähestyä.

Onko täällä muilla ollut semmosta ns menkkakipuilua tässä alussa useampina päivinä? Mulla alkais vissiinkin 6+0 lähestyä.

Menkkakipuilu käsittääkseni täysin normaalia, varsinkin alussa. Mulla oli sen tyyppistä, ennen kuin muut selkeät oireet alkoi.

Nyt on kyllä huono olo vienyt voiton viikonlopun aikana. Rannekkeet vie varmaan pahimman terän, mutta silti on aika kehno olo. Ruoka ei maistu. Aika väsynyt ja heikko olo 😞 Nyt aamulla olo on itse asiassa ihan jees, mutta oksennus tuli kuitenkin, ja ilmoitti itsestään vain muutaman sekunnin etukäteen. Hyvä, että ehti vessaan 😅 Töihin ei ole menemistä 😖

Takaisin