Listaan tähän omia oireita nyt sitä mukaa mitä muistan.. Mut mulla alkoi siis herätä epäilykset jo ennenkuin menkat jäi pois, koska mun oli yhtäkkiä pakko käydä ostamassa joka päivä salmiakkia vaikka yleensä en sitä syö kuin joskus.
Seuraava ilmiö oli se, että mun oli pakko saada mokkapaloja ja alkaa leipomaan samalla hetkellä sitä, kun en siis normaalisti leivo ikinä.
Seuraavana tulikin vaan se tunne, että nyt oon kyllä varmaan raskaana eikä vielä menkat ollu edes myöhässä ja samana päivänä, kun menkat ei alkaneet, niin tein testin ja hailakka plussa tuli 23.6. Mulla oli kierto sekaisin jo viime kuussa enkä tiedä milloin oli ovis, niin en tiedä yhtään missä mennään tarkalleen päivien kanssa.
Sitten alkoikin tulla rintojen arkuutta ja menkkamaista jomottelua sekä myös semmoinen, että heräsin aamulla viideltä täynnä energiaa enkä ole ikinä ollut aamuihminen aiemmin.
Sen jälkeen alkoi tulla kuvotusta ja turvotusta ja ripulia ja ummetusta, kaikkea semmoista mukavaa.
Nyt on 7 + 1 ja on nälkä koko ajan ja kuvotusta välillä jos ehtii tulla liian nälkä sekä rinnat on arat. Ja väsymys on ihan älytön.