Oireet

Mulla polttelee alaselkää.. oikeestaan koko päivän poltellu. Toivottavasti ei enteile mitään ikävää 😩 Se kyllä alko eilen lenkin jälkeen mutta silti pelottaa, että jos tää onkin keskenmenon oiretta nyt.
Täälläkin poltteli vatsaa, säteili poltot selkeästi alaselkään, siitä n. vko aikaa ja yhden päivän kesti. Seuraavasta aamusta asti oli sitten poltot poissa ja sen jälkeen vain normaaleja raskaustuntemuksia mitkä jatkuneet tähän päivään asti. Jospa nuo ei sielläkään enteilisi mitään pahaa 🥰
 
Mulla menkkamaista alamahakipua, etenkin makuuasennossa. Onkohan normaalia? Rinnat etenkin sivuilta aivan hellinä, samoin nännit. Paha olo ei ole vielä tullut... neuvolaan soitin aamulla ja niiden mukaan 5+4. Veikkkaan, että varhaisultrassa aikaistuu. Tänään alkanut pelottaa oikein kunnolla keskenmenon mahdollisuus.
 
Rinnat on niiiin arat!
Mulla kans!! Kosketus sattuu ja kun ottaa liivit pois niin siin hetkessä tosi paljon kans 😅

Mulla selkeesti nyt aaltoilee vointi. Toisella hetkellä oon energiaa aivan täynnä ja jaksan vaikka mitä ja toisella oon aivan rikkipoikkiväsy😴 oon nyt lomalla ja mietin tässä vaan, että miten jaksaa sitten töissä iltapäivät, kun se pahin väsy iskee 🙈
Tänään mulla oli aamu - ja iltapäivä sellasta kovempaa koko alavatsan jomotusta/paineen tunnetta /polttelua. Tuntu myös koko ajan siltä, että rakko ois täynnä vaikks ois just käyny pissalla. Rupes jo pelottaa iskeekö keskenmeno vai onko joku muuten oireeton virtsatulehdus tai muuta. Mut sit se vaan yhtäkkiä ohittui 🤷🏼‍♀️ luin, että täällä oli muillaki kovempia ohimeneviä jomotteluita yms, kauan teillä on ne suunnilleen kestänyt?
 
Mua sattui eilen todella paljon alavatsaan ja selkään ja ajattelin että nyt tulee keskenmeno. Kuuma suihku kuitenkin vei oireet pois. Vähän on pahoinvointia ollut mutta siitäkään en tiedä onko raskaudesta johtuvaa vai jostain muusta, tässä on jokin tauti nyt päällä.
 
Tänään heikottanut välillä. Ja tuntuu, että olisi jatkuvasti nälkä. 😅 Iltaisin alkanut myös paleltaa.
 
Takaisin
Top