Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täälläkin poltteli vatsaa, säteili poltot selkeästi alaselkään, siitä n. vko aikaa ja yhden päivän kesti. Seuraavasta aamusta asti oli sitten poltot poissa ja sen jälkeen vain normaaleja raskaustuntemuksia mitkä jatkuneet tähän päivään asti. Jospa nuo ei sielläkään enteilisi mitään pahaaMulla polttelee alaselkää.. oikeestaan koko päivän poltellu. Toivottavasti ei enteile mitään ikävää Se kyllä alko eilen lenkin jälkeen mutta silti pelottaa, että jos tää onkin keskenmenon oiretta nyt.
Toivotaan parastaTäällä tänään huomattu pientä tissien vihlomista ja kohdun nippailua.
Aamulla teen testin kp25.
Mulla kans!! Kosketus sattuu ja kun ottaa liivit pois niin siin hetkessä tosi paljon kansRinnat on niiiin arat!
Pregnancy test checker sovellus kertoo juuri tekemästäni testistä että se on plussa? Haamujen haamu tai höpönlöpöä.Kylläpä haisi aamulla keitetty kananmuna järkyttävän pahalle! Haistatin esi-teinillä ja kuulemma se ihan tavallisen kananmunan haju oli. Menkkoja odotellessa? Vai testaisiko vielä…
Tässä tämän aamun testi.Pregnancy test checker sovellus kertoo juuri tekemästäni testistä että se on plussa? Haamujen haamu tai höpönlöpöä.
Joo vuoto alkoi… Ajallaan, kierto sen 28. Luulen että kiinnittymisyritys ja jotain vialla niin siten ei nyt jatku.Tuli pyyhkiessä rusehtavaa verta. Menkat siis alkamassa tai alkava yrittävä raskaus menossa kesken. Katsotaan, huomenna viisaampi tämän osalta.?
Mä oon pari päivää syönyt vaan niitä ampparimehujätskejä onneks tänään meni alas jo tortilla, mut hitto ku menin mokaamaan ja siinä oli vuohenjuustoa ja en oo varma oliko se pästoroitua ei voi mitään. Syöty mikä syötyTsemppiä @Teekuppi Mullakin tänään vähän paremman oloinen päivä. Yritän nyt syödä vähän väliä jos se auttais Esim eilen oli nälkä mutta kaikki ruoka ällötti.