Onneksi nyt vähän jo helpottanut kyllä tää taas tästäVoi ei, tsemppiä sinne töihin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onneksi nyt vähän jo helpottanut kyllä tää taas tästäVoi ei, tsemppiä sinne töihin!
Voi ei, tsemppiä! Toivottavasti ei jatku yhtä pahana.Huimannut vaihtelevasti koko aamun ja semisti etoo kaikki. Oon tunnin ollut töissä ja tää on ihan hirveetä
Villasukat ja pitkät kalsarit jalassa nukkuminen on täysin sallittua etenkin alkuraskaudessaToka aamu, kun herätessä aivan sairaan kylmä. Hirvee horkka päällä nyt vähän jo onneksi helpottanut, mutta toppatakkia tässä taitaa tarvita
Villasukat ja pitkät kalsarit jalassa nukkuminen on täysin sallittua etenkin alkuraskaudessa
Tuo oire onneksi harvoin kestää montaakaan viikkoa.
Mulla on kans alkanu nyt tätä palelua esiintymään, mulla vaan iltapainotteista! Esikoisen raskaudessa palelu alkoi jo ennen plussaa, nyt vähän myöhemmin vasta.Toka aamu, kun herätessä aivan sairaan kylmä. Hirvee horkka päällä nyt vähän jo onneksi helpottanut, mutta toppatakkia tässä taitaa tarvita
Itsellä ei oo vielä tullut mielihaluja eikä ällötyksiä tiettyjä hajuja tai makuja kohtaan… mutta tunnistan hyvin tuon ajoittaisen huonon ja etovan olon se on alkanut nyt ihan viime päivinä. Ja sellainen puolikuntoinen vointi… ihan kun olisi kipeä/tulossa kipeäksi vaikka ei ole. Kroppa ei tunnu palautuvan yön aikana… koko ajan väsynyt fiilis ja vähän krapulainen olo. Haluisin vaan maata sohvalla. Normaalisti oon himoliikkuja mutta nyt oon koko alkuraskauden aikana viihtynyt parhaiten sohvallaMulla on kans alkanu nyt tätä palelua esiintymään, mulla vaan iltapainotteista! Esikoisen raskaudessa palelu alkoi jo ennen plussaa, nyt vähän myöhemmin vasta.
Täällä alkanut selkeesti hieman sellanen ajoittainen etova/huono olo pikkuhiljaa nostamaan päätään. Vielä pystyy onneks suht hyvin syömään.
Viime yönä jouduin kaks kertaa nousemaan pissalle, kun tuntu et ihan sattuu alavatsaan. Ja oli yöllä tuntuvia menkkajomotteluita.
Onko muilla tullut vielä mitään mielihaluja? Mä himoitsen jaffaa/fantaa appelsiini, sitrus ja lemonade mauissa. Ja smoothieita tekee mieli.
Mun tekee mieli mansikoita ja missä tahansa muodossa. Ollut jo viikon tämä hulluus. Ei riitä, vaikka söisi mielinmäärin viikonloppuna teki myös muumilimua mieli, näköjään kelpaa, kun edes maistuu kaukaisesti mansikaltaOnko muilla tullut vielä mitään mielihaluja? Mä himoitsen jaffaa/fantaa appelsiini, sitrus ja lemonade mauissa. Ja smoothieita tekee mieli.
Pidän peukkuja kerro miten kävi!Heippa. Dpo 9. En tunne nyt mitään r.oireita… Teen pian testin, saattaa olla nega…
Mulla polttelee alaselkää.. oikeestaan koko päivän poltellu. Toivottavasti ei enteile mitään ikävää Se kyllä alko eilen lenkin jälkeen mutta silti pelottaa, että jos tää onkin keskenmenon oiretta nyt.