Oireet

Huimannut vaihtelevasti koko aamun ja semisti etoo kaikki. Oon tunnin ollut töissä ja tää on ihan hirveetä 😭
Voi ei, tsemppiä! ❤️ Toivottavasti ei jatku yhtä pahana.

Mä oon tässä mietiskellyt, että kumma, kun ei yhtään oo alkuraskauden väsymystä. No ai saakeli tänään se sit iski ja kovaa 🤣 toki aika paljon meillä ollut menoja tässä viime päivinä.
Täällä kans kuumottaa poskia kunnolla. Menkkamaiset juilinnat jatkuu ja alavatsan turvotus. Muuten ei kummempaa oiretta ja menossa "unohtaa" olevansa raskaana. Sitten tuntuu aina ihanalta tajuta, et ainiin mähän oon raskaana 🥹💕
 
Mä taas tuolta helmikuisista kirjoittelen kun en osaa päättää pitäiskö kuitenkin tulla tänne. Mulla on tänään ekan kerran ollut vähän huonoa oloa tästä illasta, mutta muuten aika oireetonta ollut. Joskus rv 4 oli menkkajomottelua aika paljon, mutta sitten on taas ollut päiviä kun ei ole mitään oireita ollut enkö ole koko raskautta muistanut.
 
Nyt dpo20 ja tänään ensimmäinen raskaustesti tehtynä (jossa haalea viiva, tein alle tunti edellisestä virtsaamisesta) kun menkat eivät kuuluneet vaikka reilun viikon jo "pms" oireet ollut päällä. Viime torstaina tuli pientä ruskeaa vuotoa kerran ja oletin että kuukautiset alkoivat ja sen jälkeen niitä olenkin odottanut kun on aivan menkkamaisia tuntemuksia alavatsakla. Turvotusta joka paikassa ja väsymystä. Mulla kierto epäsäännöllinen ja pcos joten en odottanut että olisin raskaana nyt, ilman hoitoja.
 
Takaisin
Top