Oireet

Huimannut vaihtelevasti koko aamun ja semisti etoo kaikki. Oon tunnin ollut töissä ja tää on ihan hirveetä 😭
Voi ei, tsemppiä! ❤️ Toivottavasti ei jatku yhtä pahana.

Mä oon tässä mietiskellyt, että kumma, kun ei yhtään oo alkuraskauden väsymystä. No ai saakeli tänään se sit iski ja kovaa 🤣 toki aika paljon meillä ollut menoja tässä viime päivinä.
Täällä kans kuumottaa poskia kunnolla. Menkkamaiset juilinnat jatkuu ja alavatsan turvotus. Muuten ei kummempaa oiretta ja menossa "unohtaa" olevansa raskaana. Sitten tuntuu aina ihanalta tajuta, et ainiin mähän oon raskaana 🥹💕

Mä taas tuolta helmikuisista kirjoittelen kun en osaa päättää pitäiskö kuitenkin tulla tänne. Mulla on tänään ekan kerran ollut vähän huonoa oloa tästä illasta, mutta muuten aika oireetonta ollut. Joskus rv 4 oli menkkajomottelua aika paljon, mutta sitten on taas ollut päiviä kun ei ole mitään oireita ollut enkö ole koko raskautta muistanut.

Nyt dpo20 ja tänään ensimmäinen raskaustesti tehtynä (jossa haalea viiva, tein alle tunti edellisestä virtsaamisesta) kun menkat eivät kuuluneet vaikka reilun viikon jo "pms" oireet ollut päällä. Viime torstaina tuli pientä ruskeaa vuotoa kerran ja oletin että kuukautiset alkoivat ja sen jälkeen niitä olenkin odottanut kun on aivan menkkamaisia tuntemuksia alavatsakla. Turvotusta joka paikassa ja väsymystä. Mulla kierto epäsäännöllinen ja pcos joten en odottanut että olisin raskaana nyt, ilman hoitoja.

Väsymys, aivan järkyttävä yöhikoilu vaikkka olisi kylmä, rinnat arkana kuten mulla aina ennen kuukautisten alkua, jomottelua alamahalla niin kuin olisi menkat juuri alkanut.

Toka aamu, kun herätessä aivan sairaan kylmä. Hirvee horkka päällä 😆 nyt vähän jo onneksi helpottanut, mutta toppatakkia tässä taitaa tarvita ☃️
Villasukat ja pitkät kalsarit jalassa nukkuminen on täysin sallittua etenkin alkuraskaudessa😅
Tuo oire onneksi harvoin kestää montaakaan viikkoa.

Villasukat ja pitkät kalsarit jalassa nukkuminen on täysin sallittua etenkin alkuraskaudessa😅
Tuo oire onneksi harvoin kestää montaakaan viikkoa.

Tää on järjetöntä! Äsken jo vähän helpotti ja nyt taas kahta kauheempana takaisin.

Kiva olla töissä villatakki päällä 😆

Toka aamu, kun herätessä aivan sairaan kylmä. Hirvee horkka päällä 😆 nyt vähän jo onneksi helpottanut, mutta toppatakkia tässä taitaa tarvita ☃️
Mulla on kans alkanu nyt tätä palelua esiintymään, mulla vaan iltapainotteista! 🥶 Esikoisen raskaudessa palelu alkoi jo ennen plussaa, nyt vähän myöhemmin vasta.

Täällä alkanut selkeesti hieman sellanen ajoittainen etova/huono olo pikkuhiljaa nostamaan päätään. Vielä pystyy onneks suht hyvin syömään.
Viime yönä jouduin kaks kertaa nousemaan pissalle, kun tuntu et ihan sattuu alavatsaan. Ja oli yöllä tuntuvia menkkajomotteluita.

Onko muilla tullut vielä mitään mielihaluja? 😁 Mä himoitsen jaffaa/fantaa appelsiini, sitrus ja lemonade mauissa. Ja smoothieita tekee mieli.

Mulla on kans alkanu nyt tätä palelua esiintymään, mulla vaan iltapainotteista! 🥶 Esikoisen raskaudessa palelu alkoi jo ennen plussaa, nyt vähän myöhemmin vasta.

Täällä alkanut selkeesti hieman sellanen ajoittainen etova/huono olo pikkuhiljaa nostamaan päätään. Vielä pystyy onneks suht hyvin syömään.
Viime yönä jouduin kaks kertaa nousemaan pissalle, kun tuntu et ihan sattuu alavatsaan. Ja oli yöllä tuntuvia menkkajomotteluita.

Onko muilla tullut vielä mitään mielihaluja? 😁 Mä himoitsen jaffaa/fantaa appelsiini, sitrus ja lemonade mauissa. Ja smoothieita tekee mieli.
Itsellä ei oo vielä tullut mielihaluja eikä ällötyksiä tiettyjä hajuja tai makuja kohtaan… mutta tunnistan hyvin tuon ajoittaisen huonon ja etovan olon 🥴 se on alkanut nyt ihan viime päivinä. Ja sellainen puolikuntoinen vointi… ihan kun olisi kipeä/tulossa kipeäksi vaikka ei ole. Kroppa ei tunnu palautuvan yön aikana… koko ajan väsynyt fiilis ja vähän krapulainen olo. Haluisin vaan maata sohvalla. Normaalisti oon himoliikkuja mutta nyt oon koko alkuraskauden aikana viihtynyt parhaiten sohvalla 😅

Minä tässä kauhistellut ja pelkään tätä oireettomuutta. Nyt on 5+2 ja viime viikolla oli vain palelua. Välillä haukotuttaa vähä enemmän. Ja viime viikolla oli muutamia repiviä nippailuja alavatsalla, nyt ei juuri sitäkään. Mutta siis närästys 🫣 huhheijaa ku onkin närästänyt monena päivänä, vaikka ikinä ei muuten närästä. Muunlaista pahoinvointia ei oo ollu ollenkaan. En tiiä onko tämä nyt sitten jonkunlainen oire kuitenkin.

Mun tekee mieli mansikoita ja missä tahansa muodossa. Ollut jo viikon tämä hulluus. Ei riitä, vaikka söisi mielinmäärin 😆 viikonloppuna teki myös muumilimua mieli, näköjään kelpaa, kun edes maistuu kaukaisesti mansikalta 😆

Tänään sitten taas täysin normaali päivä ollut tähän saakka. Jos ei aamuista hetkittäistä tuskanhikoilua lasketa 😀 on tää kyllä jännää, kun päivittäin eri kirjo oireita 😅

Täällä päivä alkanut kauhealla palelulla. 🥶 ja muutenkin tunkkainen fiilis, krapulainen olotila jatkuu.

Mulla polttelee alaselkää.. oikeestaan koko päivän poltellu. Toivottavasti ei enteile mitään ikävää 😩 Se kyllä alko eilen lenkin jälkeen mutta silti pelottaa, että jos tää onkin keskenmenon oiretta nyt.

Mulla polttelee alaselkää.. oikeestaan koko päivän poltellu. Toivottavasti ei enteile mitään ikävää 😩 Se kyllä alko eilen lenkin jälkeen mutta silti pelottaa, että jos tää onkin keskenmenon oiretta nyt.

Mulla kanssa lenkin jälkeen alavatsaa vihlo aikalailla 😭

Takaisin