@Marbella mä kans palaan töihin ens viikolla, mutta vain 2 viikon loman jälkeen.
Toivon sydämeni pohjasta, ettei ois niin kamalat olotilat kuin viikolla ennen lomalle jääntiä. Se oli ihan hirveää.
Tiedän, että tulen olemaan fyysisesti todella poikki, mutta eniten pelkään pahoinvointia. Pitää jotenkin tosi kekseliäästi yrittää järkkää mukaan monipuolisesti välipaloja ja eväitä, jos niillä voisi vähän ehkäistä etovaa oloa.
Tsempit ihan kaikille pahoinvoinnista kärsiville! Vasta nyt itsekin ymmärrän kuinka lamaannuttavaa, masentavaa ja uuvuttavaa se on, etenkin jos joutuu tai haluaa vielä salata raskauden. Oon itse vielä pärjännyt kohtalaisesti enkä ole joutunut kunnolla oksentamaan, joten kaikki empatiat niiden puolella joilla on rajummat oireet
Onko muilla muuten tissikivut niin pahoja, että asennonvaihdot yöllä ihan herättää? Punnitsen tässä jonkun tukevan yötopin hankkimista jos se pieni tuki edes vähän ehkäisisi kiputuntemuksia. Mulla rintojen kipu oli ihan ekoja oireita raskaudesta ja edelleen on vähintään yhtä paha ellei pahempi näin yhdeksännellä viikolla. Rinnat on niin käsittämättömän arat, että on kiusallista.