Oireet

Ei siis sillä että toivoisin ummetusta (en oo aikuisiällä ikinä kokenut), mutta parempihan se olis mahdolliselle vauvalle. 🥹
 
Siis apua, vasta 4+5 ja nyt meinaa olla huono olo, eikai tää vielä voi alkaa? 🫣
 
Havahduin äsken lounasta väkisin niellessä miehen lauseeseen; "Ethän sä muuta tee, ku nukut yöt (paitsi herään aina n.klo.5) ja otat torkkuja pitkin päivää, aina kun pystyt".
Kuulemma nukahtelen iltapäivälläkin sohvalle kesken lauseen...
Onko tämä ihan normaalia anyone?? 🥺🙏🏻
 
Havahduin äsken lounasta väkisin niellessä miehen lauseeseen; "Ethän sä muuta tee, ku nukut yöt (paitsi herään aina n.klo.5) ja otat torkkuja pitkin päivää, aina kun pystyt".
Kuulemma nukahtelen iltapäivälläkin sohvalle kesken lauseen...
Onko tämä ihan normaalia anyone?? 🥺🙏🏻
Sanoisin, että hyvin normaalia. 😊 Nyt tässä vaiheessa oon lähinnä nukahdellut esikoisen kanssa päikkäreille, mutta hänen raskaudessa nukuin esim. monet elokuvat läpi. 😅 Joillakin nukahtelu ensioireita, joista raskautta alkaa epäillä.
 
Minä nukahdan iltaisin kun olen nukuttamaan esikoista. Ja kauhee haukottelu alkaa saman tien kun aletaan lukemaan iltasatua 😴😴🥱🥱
 
Havahduin äsken lounasta väkisin niellessä miehen lauseeseen; "Ethän sä muuta tee, ku nukut yöt (paitsi herään aina n.klo.5) ja otat torkkuja pitkin päivää, aina kun pystyt".
Kuulemma nukahtelen iltapäivälläkin sohvalle kesken lauseen...
Onko tämä ihan normaalia anyone?? 🥺🙏🏻
Kuulostaa hyvin tutulta! Ei oo plussatestin jälkeen ollut sellaista iltaa etten ois nukahtanut illalla telkkarin ääreen, viikonloppuna myös ihan iltapäivällä kun yritettiin katsoa leffaa 😄 Äsken just nukuin kesken työpäivän päikkärit kun väsytti niin hulluna. Tosin mulla on perussairautena narkolepsia, joten väsymys ja nukahtelu sinänsä jokapäiväistä, mutta huomaa että kyllä se nyt korostuu. Osansa varmaan sillä, että oon kohta vuoden joutunut olemaan ilman lääkitystä, kun se piti jättää jo yritysajaksi pois.
 
Samaistun tohon ruokahaluttomuuteen. Ihan etoo kun näkee jääkaapin täynnä ruokia ja kaupassa käynti on inhottavaa. Mutta sitten kun alan syömään niin hyvin menee alas! Onko muuten jollain muulla oireena se, ettei siitepölyallergia juurikaan vaivaa? Tää oli mulla myös esikoisen kanssa mutta normaalisti silmät ja nenä vuotaa.
 
Samaistun tohon ruokahaluttomuuteen. Ihan etoo kun näkee jääkaapin täynnä ruokia ja kaupassa käynti on inhottavaa. Mutta sitten kun alan syömään niin hyvin menee alas! Onko muuten jollain muulla oireena se, ettei siitepölyallergia juurikaan vaivaa? Tää oli mulla myös esikoisen kanssa mutta normaalisti silmät ja nenä vuotaa.
Mulla taas päinvastoin tuli siitepöly allergiat nyt raskaana takas vaikka en oo 3 kesään aikasemmin tarvinnu edes lääkkeitä enää siihen. Nyt tuli yllättäen oireita sit😲
 
Samaistun tohon ruokahaluttomuuteen. Ihan etoo kun näkee jääkaapin täynnä ruokia ja kaupassa käynti on inhottavaa. Mutta sitten kun alan syömään niin hyvin menee alas! Onko muuten jollain muulla oireena se, ettei siitepölyallergia juurikaan vaivaa? Tää oli mulla myös esikoisen kanssa mutta normaalisti silmät ja nenä vuotaa.
Siis mulla!!! Just eilen ihmettelin, että miten mulla ei tänä vuonna oo siitepölyallergiaa oikeestaan lainkaan, en oo aloittanut lääkkeitäkään 😄 Monena vuonna joutunut jo maaliskuussa aloittamaan!
 
Vaikka mulla on nyt ollu tätä veristä vuotoa vuotoa eilisestä asti, mun oireet on kyl onneks pysyny samana. Pitää toivoa yllä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Lämpö edelleen koholla ja sen myötä kans meinaa viluttaa, vaikka sisälämpötila taitaa olla jotain 25 ja 30 välillä. Perjantain varhaisultra ei vois tulla yhtään nopeempaa..
 
Mulla taas päinvastoin tuli siitepöly allergiat nyt raskaana takas vaikka en oo 3 kesään aikasemmin tarvinnu edes lääkkeitä enää siihen. Nyt tuli yllättäen oireita sit😲
Siis mulla ihan sama! Kauheet allergiat vaikkei useempaan vuoteen oo ollut juuri mitöän🫣
 
Mulla on nyt menossa 5+5. Etovaa oloa ja ruokahaluttomuutta on ollut jo yli viikon, ja nyt kahtena aamuna ollut hirveetä huutoyrjöämistä. Tissit on myös ollut kipeät jo dpo 4:sta lähtien. Vatsassa ollut outoja kipuja. Menkkamaista juilimista, ja kieltämättä oon googlannut kaikki kohdunulkoisen raskauden oireet. Hirveesti huolettaa, mutta koitan rauhoitella itseäni. Ja sitten on ollut myös väsymys. Se on ihan hirveä.
 
Pissattaako muita jatkuvasti? Etenkin öisin 🫣😁
Pissattaa. Meillä vessa alakerrassa ja makkarit ylhäällä, joten valitettavan usein yöunet jää lyhyeksi kun en saa uudelleen unta vessareissun jälkeen😫🤯
 
Takaisin
Top