Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sanoisin, että hyvin normaalia. Nyt tässä vaiheessa oon lähinnä nukahdellut esikoisen kanssa päikkäreille, mutta hänen raskaudessa nukuin esim. monet elokuvat läpi. Joillakin nukahtelu ensioireita, joista raskautta alkaa epäillä.Havahduin äsken lounasta väkisin niellessä miehen lauseeseen; "Ethän sä muuta tee, ku nukut yöt (paitsi herään aina n.klo.5) ja otat torkkuja pitkin päivää, aina kun pystyt".
Kuulemma nukahtelen iltapäivälläkin sohvalle kesken lauseen...
Onko tämä ihan normaalia anyone??
Kuulostaa hyvin tutulta! Ei oo plussatestin jälkeen ollut sellaista iltaa etten ois nukahtanut illalla telkkarin ääreen, viikonloppuna myös ihan iltapäivällä kun yritettiin katsoa leffaa Äsken just nukuin kesken työpäivän päikkärit kun väsytti niin hulluna. Tosin mulla on perussairautena narkolepsia, joten väsymys ja nukahtelu sinänsä jokapäiväistä, mutta huomaa että kyllä se nyt korostuu. Osansa varmaan sillä, että oon kohta vuoden joutunut olemaan ilman lääkitystä, kun se piti jättää jo yritysajaksi pois.Havahduin äsken lounasta väkisin niellessä miehen lauseeseen; "Ethän sä muuta tee, ku nukut yöt (paitsi herään aina n.klo.5) ja otat torkkuja pitkin päivää, aina kun pystyt".
Kuulemma nukahtelen iltapäivälläkin sohvalle kesken lauseen...
Onko tämä ihan normaalia anyone??
Mulla taas päinvastoin tuli siitepöly allergiat nyt raskaana takas vaikka en oo 3 kesään aikasemmin tarvinnu edes lääkkeitä enää siihen. Nyt tuli yllättäen oireita sitSamaistun tohon ruokahaluttomuuteen. Ihan etoo kun näkee jääkaapin täynnä ruokia ja kaupassa käynti on inhottavaa. Mutta sitten kun alan syömään niin hyvin menee alas! Onko muuten jollain muulla oireena se, ettei siitepölyallergia juurikaan vaivaa? Tää oli mulla myös esikoisen kanssa mutta normaalisti silmät ja nenä vuotaa.
Siis mulla!!! Just eilen ihmettelin, että miten mulla ei tänä vuonna oo siitepölyallergiaa oikeestaan lainkaan, en oo aloittanut lääkkeitäkään Monena vuonna joutunut jo maaliskuussa aloittamaan!Samaistun tohon ruokahaluttomuuteen. Ihan etoo kun näkee jääkaapin täynnä ruokia ja kaupassa käynti on inhottavaa. Mutta sitten kun alan syömään niin hyvin menee alas! Onko muuten jollain muulla oireena se, ettei siitepölyallergia juurikaan vaivaa? Tää oli mulla myös esikoisen kanssa mutta normaalisti silmät ja nenä vuotaa.
Siis mulla ihan sama! Kauheet allergiat vaikkei useempaan vuoteen oo ollut juuri mitöänMulla taas päinvastoin tuli siitepöly allergiat nyt raskaana takas vaikka en oo 3 kesään aikasemmin tarvinnu edes lääkkeitä enää siihen. Nyt tuli yllättäen oireita sit
Ei pissata. Tosin mulla on muutenkin opettelua riittävä juominen.Pissattaako muita jatkuvasti? Etenkin öisin
Pissattaa. Meillä vessa alakerrassa ja makkarit ylhäällä, joten valitettavan usein yöunet jää lyhyeksi kun en saa uudelleen unta vessareissun jälkeenPissattaako muita jatkuvasti? Etenkin öisin
Kyllä! Oikeastaan melko heti alusta lisääntyi pissaaminen tarve. Öisin pitää herätä parikin kertaa, välillä ei sitten meinaa enää saada uudelleen untaPissattaako muita jatkuvasti? Etenkin öisin