Oireet

Mun pitäis lopettaa toi oman leposykkeen seuranta ku oon ihan paniikissa, jos se on alhaisempi ku aina puhutaan, että nousee 10-15 pykälää raskaana 🥴
Oon laittanut Ouran tauolle plussauksen jälkeen, kun tiedän ahdistuvani heti siitä sykkeiden ja lämpöjen vaihtelusta 😅
 
Oksensin äsken ekaa kertaa 🥴 Lapset alkoi puhumaan kissanoksennuksesta, niin juoksin vessaan oksentamaan 🤣
Ei tietenkään ole hauskaa että oksensit, mutta kaikenlaiset puheet voivat näköjään laukaista oksennusrefleksin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mulla teki eilen tosi tiukkaa kun hain tuon isomman kerhosta. Vessa haisi ihan järkyttävältä ja samoin kuivuvat ulkovaatteet, jotka hurisi kuivauskaapissa. Sai pidättää yökkörefleksiä kun en halua oksentaa tuolla. Joku luulee vielä että tuun sinne vatsataudissa tai vaihtoehtoisesti raskaus paljastuu heti.
 
Eilen ja tänään ollu aika paljon sellasia menkkajomotuksia, mut toivotaan, että jotain kohdun kasvuun liittyvää vaan ❤️👍🏻
 
Täällä alkoi aamulla vuoto ja maha ollut niin kipeä että oli pakko ottaa aamulla ja nyt illalla panadolia.. Ei vuoda vielä kunnolla mutta tää ja oireettomuus niin eiköhän tää ollut tässä...😭💔
Tsemppiä ❤️ vieläkö vuotelee? 😫 kaikki vuodot on kyllä ihan hirveitä, itselläkin niitä tässä raskaudessa jo kans ollut. Kunpa kaikki ois kuitenkin hyvin 💕
 
Tsemppiä ❤️ vieläkö vuotelee? 😫 kaikki vuodot on kyllä ihan hirveitä, itselläkin niitä tässä raskaudessa jo kans ollut. Kunpa kaikki ois kuitenkin hyvin 💕

Millasia oireita sulla nyt kun on varmistettu elävä tyyppi siellä? Mua niin pelottaa että viikon päästä huonoja uutisia. Tähän asti oon ollu aika toiveikas ja hyvä fiilis mut mitä lähempänä ultra niin sitä enempi tuntuu et huonosti käy..
 
@jamm ei oikeastaan muutako tissikipua alusta asti ja sitten tiistaina, eilen ja tänään ihan lievää pahoinvointia. Ja tietty sitä värjäytynyttä valkovuotoa tuli taas vklp ja sillon alussa dpo12-16. 😏 että vähäoireista on, josta en kylläkään ole ollut huolissani. Vuodosta toki olin. 😊
 
Tsemppiä ❤️ vieläkö vuotelee? 😫 kaikki vuodot on kyllä ihan hirveitä, itselläkin niitä tässä raskaudessa jo kans ollut. Kunpa kaikki ois kuitenkin hyvin 💕
Kiitos ❤️ No eilen väheni et tuli aina vaan pyyhittäessä vähän paperiin, aamulla tuli taas enemmän ja sen jälkeen taas vaan pyyhittäessä. Ja ollu sellasta ruskeaa ja ihan tumman punaista, melkein mustaa. Ihan ku noissa edellisissä mitkä mennyt kesken. Kipuja ei onneksi tänään ollut. Ei oikeestaan tunnu enää miltään tuolla mahassa ☹️
 
Mulla tänään jonkinlaista ruokahaluttomuutta, ei ehkä vielä pahoinvoinniksi voi sanoa. Vähän kans ehkä pää meinaa kipuilla, kun ei oikein ruoka maistu. Tai maistuishan kaikki muu, mitä ei vaan just nyt kotoa löydy :D
 
On kyllä tosi mielenkiintosta lukea miten yksilöllistä tämmönen oireilu sit kuitenkin on!

Mulla ei myöskään ole juurikaan oireita, ainoastaan rinnat kipuilee ja on tosi raskaat. Välillä jotain outoja kohtutuntemuksia.

Mut ei mitään pahoinvointia ja oon pystynyt urheilemaankin melkeen tavalliseen tapaan, tosin sykkeet nousee vähän samalla tavalla kun jos urheilee niin et takana on huonosti nukuttuja öitä.

Oon vuorotellen huolissaan siitä et ei oo mitään oireita ja vuorotellen siitä, jos tuntuu kohdussa joku outo tunne, et meneekö kesken 😅 rentoa siis.

Mulla on myös kahteen kertaan tullut pyyhkiessä vähän ruskeaa vuotoa ja se on tosi pelottavaa. Mut ei auta kuin odotella päivä kerrallaan.
 
Täällä ollut pari päivää erittäin etova olo mahalaukussa ja palan tunne kurkussa. Ei okseta, mutta syöminen vaikeaa. Erityisesti lämpimät ruuat jääkaapista otettuna iso hyi, et tuoretta/just tehtyä pitäs olla.. :White Up Pointing Index:
 
Eilen ja tänään ollu aika paljon sellasia menkkajomotuksia, mut toivotaan, että jotain kohdun kasvuun liittyvää vaan ❤️👍🏻
Toivotaan että on normaaleja kohdun kasvuun liittyviä menkkajomotuksia. ❤️ Ymmärrän huolen kyllä hyvin kun mulla on ollut tässä jo parisen viikkoa varmaan aika samantapaisia menkkamaisia kipuja, aika koviakin välillä. Lääkäriltä kuulin että on normaaleja tässä vaiheessa raskautta ja toisilla vaan tulee niitä kipuja.
 
Hirvee nörästys ollut tänään. Nyt auttoi syöminen. Katsotaan kuinka pitkäksi aikaa.
Mulla just toi sama @Hermione , vuorotellen paniikki kun ei oireita ja sit taas jos kohtua nippailee niin sekin huolestuttaa 😁
 
Mulla ei muuten ole mitään kohtutuntemuksia ollut. Että ihan yksilöllisiä nämä oireet kyllä 😊
 
Menin nukkumaan vähän ysin jälkeen ja heräsin klo 04 😅 Seksiäkin nyt ollu vaa noin kerran viikossa, ku meen nii aikasin nukkuu ☹️
 
Minäki heräsin neljän maissa ekan kerran enkä millään meinannu saada unta takas, vaikka oon yleensä tosi hyväuninen! 🙄 Tuli se sieltä vielä, ku oikeen pinnisteli 😂
 
Unet on kyllä outoja ja eläväisiä 🤣

Joo viime yönä näin unta, että eräs kohuissa rypenyt näyttelijä tuli hyvittelemään tekojaan torille kaivurin kanssa, jossa luki: Jos haluu saada, on pakko antaa. 😅 Ja lapset ja aikuiset pääs kaivurin kauhaan kyytiin ja sitä se sitten pyöritteli siellä 😅 Ei niinku mitään järkeä näissä unissa 🤣
 
Takaisin
Top