Oireet

Herkässä ollut oksennus täälläkin. Heti aamusta ei paha olo ole vaan tulee pari tuntia heräämisen jälkeen. Kokoajan pitäisi olla mättämässä suuhun jotain. Tuntuu että olisin turvonnut joka suuntaan vaikkei niin ole =D Ärsyttää välillä kun mies valittaa väsymystä ja heikkoa oloa..voi pojat kun herra pääsisi hetkeksi mun saappaisiin,olisi varmaa kuolemansairas mielestään :'D
 
Kaitsu, jos se on se paikoillaan seisominen? Lämpimässä suihkussa voi myös ruveta huimaamaan/heikottamaan jos on matala verenpaine

Joo voi olla! :sad001 jotenkin ällötti kans kun se suihku osu vatsaan :D vaikee selittää xD
 
Täällä alkanut joka päiväinen oksentaminen. Yleensä heti aamusta tulee kaikki ylös sekä välillä myös pitkin päivää, eikä auta vaikka söis mitä. Välillä taas hetken tosi energinen olo ja auta armias jos alkaa hirveästi hääräämään ja touhuamaan tuon esikoisen kanssa niin varmasti on kohta todella huono olo ja pöntön kaverina kylppärissä.
 
Mulla on noi pahoinvointirannekkeet, käytin ennenkin jo matkapahoinvoinnin takia. En tiedä onko apu psyykkinen vai onko niistä oikeesti apua, ehkä hieman. Nyt en oo pitäny muutamaan päivään ku iho menee niistä rikki jos pitää koko ajan.

Mullakin on suihkut vaikeita, seisoa ei voi kun alkaa huipata. Istun ja heti suihkun jälkeen pötkölleen jalat seinää vasten ylös. :dead: kaks kertaa oon jo melkein pyörtynyt.. onneks toi huimaus on sen verran helpottanut et pääsin jo töihin. Alko pää hajoilee kotona 1,5 viikon jälkeen.

Pahoinvointia on myös ja oksentelua 1-2 kertaa päivässä. Huh heijaa.

Rv 9+0
 
Hyi hyi hyi hyi. Ei oo ennen tässä raskaudessa vielä hajut ja tuoksut ällöttänyt mut nyt tulin bussiin. Muutenkin oksettaa ja bussissa on tukalan kuuma mut sit ympärillä olevat haisee partavedelle, tupakalle, hielle ja ties mille kaikelle... Nieleskellen matka käy... Ja välillä hengittelen vaan suun kautta. Yhhh
 
Mä jäin varmaan eilen töissä kiinni. Yks pahemmanluokan "juoruakka" kuunteli mun yökkäyksiä vessassa.
Sen ainoan kerran kun eilen oksensin.
Rv 8+1
P.s. kertokaa nyt joku ihana, miten saan ton nimimerkin vaihdettua, mun hermot ei riitä. Ei vaan löydy! :sad001
 
Puhelimella kun oot foorumin etusivulla niin sieltä ylhäältä heti otsikon alapuolelta löytyy linkki vaihda nimimerkki. :)
 
Mä jäin varmaan eilen töissä kiinni. Yks pahemmanluokan "juoruakka" kuunteli mun yökkäyksiä vessassa.
Sen ainoan kerran kun eilen oksensin.
Rv 8+1
P.s. kertokaa nyt joku ihana, miten saan ton nimimerkin vaihdettua, mun hermot ei riitä. Ei vaan löydy! :sad001

Mullakin oli sama ongelma alussa kun ei meinannut mistään löytyä. Vau foorumin etusivulta, jossa olet kirjautuneena näkyy oikealla ylälaidassa oma nimimerkkisi. Painat siitä ja valitset yhteystiedot. Siinä on kohta jossa näkyy nykyinen nimimerkkisi, pyyhit sen ja laitat uuden. Muista vielä tallentaa tiedot sivun lopussa. Toivottavasti saat selvää mun hienoista ohjeista :D

ImageUploadedByVau Foorumi1525939837.832161.jpgImageUploadedByVau Foorumi1525939849.237764.jpgImageUploadedByVau Foorumi1525939860.135669.jpg
 
Milloinkohan tää jatkuva nälkä oikein helpottaa, parin tunnin välein saa ainakin olla syömässä jotain ettei tule huono olo. Neuvolassa sanottiin ettei painon tarttis nousta ollenkaan ennen puoltaväliä, mutta tuskin onnistuu kun ei sitä oikeen voi ruokavälejäkään pidentää kun sitten alkaa huimaamaan ja etomaan :wtf:
 
Joo tää jatkuva nälkä on kyllä jäätävää. Toissa yönä heräsin hirveeseen nälkään ja oli pakko käydä vähän syömässä ku nukkumisesta ei ois tullu muuten yhtään mitään :grin
 
Milloinkohan tää jatkuva nälkä oikein helpottaa, parin tunnin välein saa ainakin olla syömässä jotain ettei tule huono olo. Neuvolassa sanottiin ettei painon tarttis nousta ollenkaan ennen puoltaväliä, mutta tuskin onnistuu kun ei sitä oikeen voi ruokavälejäkään pidentää kun sitten alkaa huimaamaan ja etomaan :wtf:

Tämä! Tämä juuri! Ihan turha on yhdenkään neuvolatädin mulle sanoa yhtään mitään painon noususta kun fakta on se että koko ajan on pakko syödä ja väsyttää ja öklöttää niin et liikkuminen on parhaimmillaankin tällä hetkellä erittäin rauhallisia kävelyitä...
 
Mulle taas ei mikään maistu! Kaikki ruoka melkeinpä vaan puistattaa... aamupalaks nakerran ruisleipää eli se jotenkin uppoaa
 
Milloinkohan tää jatkuva nälkä oikein helpottaa, parin tunnin välein saa ainakin olla syömässä jotain ettei tule huono olo. Neuvolassa sanottiin ettei painon tarttis nousta ollenkaan ennen puoltaväliä, mutta tuskin onnistuu kun ei sitä oikeen voi ruokavälejäkään pidentää kun sitten alkaa huimaamaan ja etomaan :wtf:

Pöh, ei tuollaista neuvolan "ohjeista" kannata piitata. Sillon täytyy syödä, kun täytyy, ei se etova olo ja sitä seuraava paha mielikään varmaan hyvää kehittyvälle vauvan alulle. Kyllä sitä painoa ehtii murehtia sitten synnytyksen jälkeen. Mulla on kans paino noussut nyt ihan naurettavan paljon jo samaisesta syystä. Pitää syödä ihan koko ajan.. Olo on tukala uuden pötsini kanssa, mutta en sille nyt mitään oikein voikaan.. :sorry: kyllä mä tästä liikkumaan rupean, kun vain pystyy.. rv 10+4
 
Nyt kyllä on alaselkä niin saakelin kipee, vetää pakaratkin ihan jumiin :sad001 Tän siitä sai ku viikonloppuna tuli sekä pe että su istuttuu n.5-6h autossa :facepalm:
Lisäks tänä aamuna muutenki tosi heikko olo, pyörrytti ja tuskanhikee pukkas seistessä. Pakko oli hetkeks käyä lattialle makaa. Kiva työpäivä edessä :sorry:
 
Tuottaako muille tämä lämpö ja auringonpaiste ongelmaa? Tuntuu ettei tartte olla kuin vartti pihalla niin alkaa huimaamaan ja tulee huono olo, koiraa lenkittäessäkin piti kääntyä ennen aikojaan takaisin päin kun tuntu että taju lähtee pian, sai pysähdellä muutaman metrin välein kyykkimään ja hengittelemään kun silmissä sumeni ja tuskanhikeä pukkasi. :sorry:

Ei oo aiemmin tämmöstä ollut niin luulisin että raskauteen liittyy jotenkin. Rv 9+4
 
Tuottaako muille tämä lämpö ja auringonpaiste ongelmaa? Tuntuu ettei tartte olla kuin vartti pihalla niin alkaa huimaamaan ja tulee huono olo, koiraa lenkittäessäkin piti kääntyä ennen aikojaan takaisin päin kun tuntu että taju lähtee pian, sai pysähdellä muutaman metrin välein kyykkimään ja hengittelemään kun silmissä sumeni ja tuskanhikeä pukkasi. :sorry:

Ei oo aiemmin tämmöstä ollut niin luulisin että raskauteen liittyy jotenkin. Rv 9+4
Mulla ottaa lämpö kyllä.. tulee myös huono olo helpommin!

Rv7+2 (tai 6+6)
 
Mä aloin kans epäillä, kun kävin tuolla paahteessa kävelemässä lähikaupassa, että toi kuumuus teki sen, että kotiin tullessa oli tosi huono olo.

Mutta mielummin pahoinvointi kuin vuoto.

Rv 11+2 (uä 10+4)
 
Muokattu viimeksi:
Täällä pahoinvointi alkaa pikkuhiljaa helpottaa :dance018 Etovaa oloa esiintyy kyllä ajoittain edelleen, mutta ei enää heti tunti syömisestä tai jatku koko iltaa. Nälkä tulee normaalia nopeammin, mutta taitaa jatkua näin koko raskauden.. Olo on itse asiassa aika hyvä! Kävin oikein lenkilläkin pitkästä aikaa :) Ah! Ihanaa kun aurinkokin paistaa!
Rv 10+6
 
Onko kukaan joutunut olemaan sairaslomalla pahoinvoinnista?
Tuntuu niiin syylliseltä, vaikka esikoisestakin jouduin olemaan.. tänään sinnitellyt ihan karmeissa oloissa töissä ja jokaisen asiakkaan kohdalla tuntuu että nyt lentää.. ja välillä saakin käydä halaamassa pönttöä.
Mietin vain, jos huomenna yhtä kaamea olo, niin jäisin kotiin :sorry: tai sitten vain sinnittelemään kuin sissi konsanaan!
 
Takaisin
Top