Oireet

Raskaana nainen on kauneimmillaan? Miltä mä näytänkään sit normaalisti jos nyt oon parhaimmillani?

Paha olo on hellittänyt. Viimeksi oksensin viime viikonloppuna. Väsymys kun vielä loppuisi, niin voisi elää taas normaalisti.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli nuorena kamala akne, ja edelleen ennen menkkoja kamalat finnit leukaan ja poskeen. No raskautumisesta lähtien naamaan ole ilmestynyt finnin finniä.
Välillä yököttää. Semmosta yskimisyökkäämistä. Pari kertaa on tullut ylöskin.

Mutta tämä väsymys. Jotain aivan hirveää. Nukkuisin koko päivän, jos voisin. Nyt vaan 10h yöunet ja parit parin tunnin yöunet.
 
Täälläkin kyllä väsyttää ja huonoa oloa, etenkin aamupäivisin helpommin, kun syömisestä se pari tuntia...
 
Täällä alkanut uutena oireena lantioalueen jomotukset. Vähän sellaista mitä monesti ollut menkkojen aikaan. Ehkä kohdun kasvukipuja? :) Ensimmäinen raskaus ja kaikki tämä uutta. Nyt viikkoja 12+4.
 
Mulla etominen pahempaa jos stressiä ja iltaa kohden silloin juuri. :/ nyt onneksi vähän helpottaa asiat kun sain yhden paljon stressanneen asian pois mielestä :)
 
Itsellä on pahoinvointi muuttunut sellaiseksi, että aina syömisen jälkeen tulee tosi huono olo :/ Ennen piti syödä jotain ettei tullut etovaa oloa, mutta nykyään se iskee vasta syömisen jälkeen. Onko muilla tällaista?
 
Itsellä on pahoinvointi muuttunut sellaiseksi, että aina syömisen jälkeen tulee tosi huono olo :/ Ennen piti syödä jotain ettei tullut etovaa oloa, mutta nykyään se iskee vasta syömisen jälkeen. Onko muilla tällaista?

Mulla tulee jostain ruuista vieläkin paha olo. Siks oon pyrkinyt syömään 'helppoja' ruokia, esim jogurttia, puuroa, vaaleaa leipää, hedelmiä. Kaikki mausteiset ruuat tekee pahan olon ainaki
 
Mulla tulee jostain ruuista vieläkin paha olo. Siks oon pyrkinyt syömään 'helppoja' ruokia, esim jogurttia, puuroa, vaaleaa leipää, hedelmiä. Kaikki mausteiset ruuat tekee pahan olon ainaki

Oon ajatellu kans alkaa tarkastelemaan tekeekö jotkut tietyt ruoat sen pahan olon. Aiemmin söin paljon jukurtteja ja leipää, mut nyt ne ei oikein maistu. Kiiwejä menee nyt, mut neki alkaa närästää >:D
 
Oon ajatellu kans alkaa tarkastelemaan tekeekö jotkut tietyt ruoat sen pahan olon. Aiemmin söin paljon jukurtteja ja leipää, mut nyt ne ei oikein maistu. Kiiwejä menee nyt, mut neki alkaa närästää >:D

Mä oon just syöny jugurttia kiiveillä tai granolalla :) pitää löytää omat jutut mitkä on mahalle hyviä
 
Täälläkin naama kukkii päänahkaa myöden... :sad001 paha olo on väistynyt, mutta edelleen väsyttää. Uutena juttuna on tullut myös jonkin sorttinen iskias-jomo toiseen pakaraan. Vielä ei jalkaa särje, mutta kipupiste osuisi iskiaksen tienoille... ja vatsa on jo ihan reippaan kokoinen. :)
 
Täälläkin naama kukkii päänahkaa myöden... :sad001 paha olo on väistynyt, mutta edelleen väsyttää. Uutena juttuna on tullut myös jonkin sorttinen iskias-jomo toiseen pakaraan. Vielä ei jalkaa särje, mutta kipupiste osuisi iskiaksen tienoille... ja vatsa on jo ihan reippaan kokoinen. :)

Mulla kans vas puolen pakaran päällä/alaselkä onko se nyt iskias niin kauhee kipu ollu parina päivänä. Kipulääke ja lepo vaan auttanu.
 
Moikka!!
Aikas lailla samoja oireita täällä, kun mullakin....
Meillä 2 tyttöä ennestään, (17,15) joten osittain tuntuu ihan ekalta raskaudelta....
Epävarmuus ei varmaan poistu koskaan keltään odottajalta. Se jos mikä saa pienetkin kolotukset tuntumaan jäätäviltä ja lopullisilta.
Kummastakaan aikaisemmasta mulla ei ollut mitään "vaivoja" Ei Siis mitään!!! Mutta nyt käydään kyllä koko arsenaali läpi
Nyt 9+2 ja et ovat olo hiukan helpannut, mutta väsymys tuli tilalle.. Juuri ja juuri selvisin 3 päikkäreillä tän päivän..... Itketään, nauretaan ja raivotaan tasaiseen tahtiin, mahdollisesti vielä saman ohjelman aikana.. . Vatsa pulahti jo 2 viikkoo sitten esille ja juu on kipuja pisteliäs, nyppimistä, painetta.. Ja tissit, voi voi...... Mulle on paras kulkea ilman liivejä... Ei satu, ei kiristä!!
 
Mulla kans vas puolen pakaran päällä/alaselkä onko se nyt iskias niin kauhee kipu ollu parina päivänä. Kipulääke ja lepo vaan auttanu.

Mulla myös parina päivänä on juilinut vasenta pakaraa. Ei vielä ylitsepääsemättömästi. Istuessa ei välttämättä tunnu, mutta kävellessä kyllä. Eilen oli myös selkä kipeä vasemman lapaluun alta, mutta mulla nyt on muutenkin ollut vaikka mitä selkävaivaa niin en tiedä johtuuko mistä.
 
Mulla oli ekassa raskaudessa kauheet kasvukivut. Oon miettinyt, että oisko mulla jopa voinut olla jotain kiinnikkeitä vatsassa, koska välillä teki tosiaan ihan järkyttävän kipeää. Ja mä kuitenkin synnytin ilman kipulääkkeitä eikä mun kipukynnys oo ihan matala. Mut muistan, miten kerrankin itkin vaan kumarassa, kun vatsaa sattui niin hulluna. Musta ne alkoi jo jossain näillä main (nyt 10+5) ja niin kyllä toivon, että tällä kertaa pääsis vähemmällä.
 
Pahoinvointi on vähän hellittänyt, mut voi elämä, kun joka kerta esikoisen pottaa tyhjentäessä meinaa yrjö lentää!
 
Mulla on joka ilta niin kova turvotus mahassa että sattuu ja tuntuu tosi epämukavalta. Tukka rasvottuu ja selkä täynnä näppylää yök. Pahinta on ehkä tää pahantuulisuus että oon tullu tosi kärkkääksi ja suutun vähän kaikesta :sad001
 
Täällä myös pahoinvointi ja ällö olo helpottaa!! Tein eilen jopa ruokaa ekaa kertaa pariin kuukauteen :D
 
Mä en oo koskaan nukkunut näin paljon, kuin viimeisten viikkojen aikana. Aamulla väsyttää, töissä väsyttää, töiden jälkeen pelkään nukahtavani rattiin ja kotona päiväni koostuu päiväunista, ruokalevoista ja "pikku" torkuista. Ja illalla nukahdan kaiken nukkumisenkin jälkeen aivan heti.
 
Onko kellään ollut vatsakipuja? Itsellä alkoi eilen jomotus alavatsalla. Menin nukkumaan ja ajattelin et menee ohi. Tänään alkoi uudestaan. Aikaisemmin ollut repäseviä kipuja, mutta nyt erilaista....tuntui kaupassa kun lähtisi jalat alta. Otin Panadolia. Kipu ei oo jatkuvaa. Kipua alaselässä....mutta ei vuotoa. Kyllä saa taas huolestua :sad001
 
Kohdun venymisestä johtuvat kivut ovat kuin menkkakipuja, miulla on tuntunut sellaisia alavatsalla muistaakseni joskus viikoilla 9-10. Nyt kipuilee enemmän sivuilla. Välillä juilii alaselkääkin. Luultavasti ihan normaalia kipuilua Perhonen :)
 
Takaisin
Top