Oireet

Onko kellään ollut vatsakipuja? Itsellä alkoi eilen jomotus alavatsalla. Menin nukkumaan ja ajattelin et menee ohi. Tänään alkoi uudestaan. Aikaisemmin ollut repäseviä kipuja, mutta nyt erilaista....tuntui kaupassa kun lähtisi jalat alta. Otin Panadolia. Kipu ei oo jatkuvaa. Kipua alaselässä....mutta ei vuotoa. Kyllä saa taas huolestua :sad001

Samaa mieltä kuin rive, ite en muistanut mokomia kipuja mutta mies kyllä ja niitä kasvukipuja ollut pitkin raskautta aiemminkin, yleensä illan kestänyt ja sit loppunut kun tilaa tullut lisää tms :)
 
Kohdun venymisestä johtuvat kivut ovat kuin menkkakipuja, miulla on tuntunut sellaisia alavatsalla muistaakseni joskus viikoilla 9-10. Nyt kipuilee enemmän sivuilla. Välillä juilii alaselkääkin. Luultavasti ihan normaalia kipuilua Perhonen :)

Kiitos vastauksista :) nyt menossa tosissaan 9+4. Eli voisi olla samanlaista...
 
Mulla ainakin oli viimeks aikamoiset kasvukivut. Etenkin, kun kohtu kasvoi navan korkeudelle ja napa pullahti ulos. Happy days.
 
Joo, alavatsakipuiluja täälläkin 10+ viikosta lähtien. Nyt menossa 11+5. Eilen jo huolestuin, mutta onneksi nää tuntuu olevan näin yleisiä :)
 
Mulla alkoi säännöllisemmät alavatsakivut muutama päivä sitten. Nyt siis 10+0. Ja aina kun aivastaa tai naurahtaa kovasti, niin tuntuu vihlovaa kipua
 
Vihlontaa ja lievää kipuilua täälläkin. Miten tän kaiken onkin voinut unohtaa.
 
Musta on niin outoa ku käytännössä ainoot oireet on suunnaton väsymys ja huono olo, jos ruokailuvälit venähtää liian pitkäks. Tuntuu, että koko ajan saa olla laittamassa jotain suuhun :D
 
Mä kans pystyn vatsan puolesta nukkumaan mahallaan, mutta jos niin nukun, on aamusta selkä ihan pirun kipeä. En tiedä mistä johtuu, tylsää kun mahallaan on ihan parasta nukkua.
 
En tykkää enää olla mahallaan, painaa selkeästi kohtua jo ja se tuntuu ikävältä. 11+3 tänään
 
Pystyttekö muuten vielä kuinka hyvin nukkumaan mahallaan?

Mulla tuntuu jo mahaa vähän ahdistavan jos nukkuu mahallaan, eikä viikkojakaan oo ku vasta 9+6 :D Oon silti nukkunu vielä toistaseksi, kun muuten se on itelle paras asento nukkua. Kauhee totuttelu että pystyy alkaa nukkuu vaan kylellään tai selällään. Ratkasin edellisessä raskaudessa asian niin että vielä puolenvälin aikoihin ja siitä eteenpäin yritin nukkua puoliks kyljellään ja puoliks mahallaan :D
 
Mä oon kans mahallaan nukkuja, ja ei kyllä oo enää hetkeen onnistunut..... Aiemmin ratkaisin asian tyynyillä..... Vatsan alle ja jalkojen väliin ja kyljelleen nukkumaan. Kun saa oikeen aseteltua tyynyt, tuntuu kuin nukkuisi mahallaan.... näin olen nytkin nukkunut ja jännä miten siihen oppii/ tottuu.
 
Pystyttekö muuten vielä kuinka hyvin nukkumaan mahallaan?

En pysty enää! Eniten sattuu tissit mutta mahassakin tuntuu. Selällään oli sattuu alaselkään, mulla siis jo entuudestaan lordoorisa. Kauhulla odotan millaiset selkäkivut loppuraskaudesta on, jaiks! Tällä hetkellä mulle paras asento on kyljellään.
 
Mä otan ilon irti ja nukun vatsalla nyt kun vielä onnistuu. Kohta täytyy kuitenkin taas opetella nukkumaan kyljellä.
 
Vieläkö joku muukin oksentelee? Aivan tajutonta, äsken suihkussa kaksi kertaa lens oksennus :sad001 Jonkun aikaa ollut iltapainotteista ja nyt eilisestä lähtien paluu aamusta iltaan. Ei onneksi kymmeniä kertoja päivässä niinkuin harvoilla ”onnekkailla” mutta kyllä se + - 10 kertaakin tuntuu pahalta..
 
Onko kellään muulla kauhea jano koko ajan? Mulla koko ajan karsee jano ja tekee nimenomaan mieli limuja yms mehuja mitä yleensä en juo. Vettä menee litratolkulla päivisin mut silti ei pissata sen enempää ku yleensäkä. :D
 
Takaisin
Top