Oireet

Onko muilla mennyt iho tässä vaiheessa huonoksi? Normaalisti mulla on tosi rauhallinen tavallinen iho ja nyt alkaa olla aika huonona. Kasvoissa, niskassa ja rintakehälläkin on joitain näppyjä. Viimeeksi tämä alkoi vasta puolivälin jälkeen ;/ ja kesti sit ihan loppuun asti riesana.. tosi harmillista.
Mulla kans samoissa paikoissa. Tympäsee. :(
 
Mulla kans samoissa paikoissa. Tympäsee. :(
Raskausajanhehkua odotellessa. Ehkä se hehku on ennemminkin sellaista sisäistä onnea<3
osa tutuistani on ollut kyllä myös niitä onnekkaita, joilla juurikin hiukset paksuuntuneet ja iho vain parantunut entisestä! :D ja sitten ”me muut”! Reilua :) iloitsen kyllä muiden puolesta :)
 
Mäkin odotan sitä raskaushehkua! Nyt naama kukkii ja samoin päänahka :( Lisäksi uupumus vaivaa ja kasvot on todella kalpeat. Näytän kävelevältä teinimuumiolta :(
 
Onko muilla mennyt iho tässä vaiheessa huonoksi? Normaalisti mulla on tosi rauhallinen tavallinen iho ja nyt alkaa olla aika huonona. Kasvoissa, niskassa ja rintakehälläkin on joitain näppyjä. Viimeeksi tämä alkoi vasta puolivälin jälkeen ;/ ja kesti sit ihan loppuun asti riesana.. tosi harmillista.

Hep! En ainakaan muista et ois ekassa ollut mitään mut sen ekan raskauden jälkeen mulle puhkes kunnon atooppinen ihottuma joka on nyt vaan pahentunut :( ja finnejä naamaan!!! Niistä en ole oikein ikinä joutunut kärsimään.
 
Täällä myös naama ja selkä kukkii ekaa kertaa sitten teini-iän. :wtf: Ja samoin mulla tuo päänahka. Argh! Lisäks tukka rasvottuu paljon nopeammin kuin ennen. Takaisin siis teini-ikään! :hilarious:
 
Tää uus juttu, eli päiväväsymyksen rinnalla yökukkuminen. Heräsin vessaan neljältä, enkä saanut enää unta ja nyt oon pirteä kuin peipponen. Varmaan helpottaa sit sitä päiväväsymystä tooosi paljon! :smiley-angry002

Mulla alko sama viime yönä. Kauhulla odotan mitä päivästä tulee ku heräsin monta kertaa vessaan viime yönä enkä unta saanut helpolla sen jälkeen .
 
Mua tympii tuo vessassa ravaaminen :D Sanoin jo miehelle viime yönä että sais laittaa pöntön makkariinki ku saa niin usein nousta pissalle.

Mä kans heräsin viiden aikaan tänään kun ei enää uni tullu.
 
Mua tympii tuo vessassa ravaaminen :D Sanoin jo miehelle viime yönä että sais laittaa pöntön makkariinki ku saa niin usein nousta pissalle.

Mä kans heräsin viiden aikaan tänään kun ei enää uni tullu.
Mua tympii myös. Illalla ku koittaa alkaa nukkuu pitää 4kertaa käyvä et saa unen. Sit herää ainaki 3kertaa vessaan. :( Koita siinä sitten unta saaha sen jälkeen.
 
Johtuuko sitten raskaudesta vai jostain muusta, mutta iho alkoi kuivamaan ja kutisemaan.. Tuntuu että tulen kohta hulluksi :D Suositelkaa siis mulle joku hyvä vartalorasva/öljy!
 
Johtuuko sitten raskaudesta vai jostain muusta, mutta iho alkoi kuivamaan ja kutisemaan.. Tuntuu että tulen kohta hulluksi :D Suositelkaa siis mulle joku hyvä vartalorasva/öljy!
Mulla käytössä apteekista saatava carbalan. On aika rasvaista, mut hajusteetonta ja levittyy hyvin. Mulla on menny iho tosin osittain ihan hiekkapaperiksi.
 
Johtuuko sitten raskaudesta vai jostain muusta, mutta iho alkoi kuivamaan ja kutisemaan.. Tuntuu että tulen kohta hulluksi :D Suositelkaa siis mulle joku hyvä vartalorasva/öljy!

Mä suosittelisin Aqualan L - tai Ceralan-perusvoidetta, joista ei tule ainakaan itselle sellainen limainen rasvakerros, vaan kosteuttaa hyvin. Toisaalta riippuu aivan omista mieltymyksistä. Useimmissa apteekeissa ainakin pk-seuduilla on perusvoiteiden testereitä, joten niistä vaan miellyttävintä kokeilemaan. :)
 
Tykkään ite käyttää kookosöljyä :) Vaikka onkin öljyä niin iholle ei jää nahkeaa eikä limaista kerrosta ja ihosta tulee tosi pehmeä.
 
Tykkään ite käyttää kookosöljyä :) Vaikka onkin öljyä niin iholle ei jää nahkeaa eikä limaista kerrosta ja ihosta tulee tosi pehmeä.

Samoin, tykkään kookosöljystä ihon hoidossa :)
 
Mä suosittelisin Aqualan L - tai Ceralan-perusvoidetta, joista ei tule ainakaan itselle sellainen limainen rasvakerros, vaan kosteuttaa hyvin. Toisaalta riippuu aivan omista mieltymyksistä. Useimmissa apteekeissa ainakin pk-seuduilla on perusvoiteiden testereitä, joten niistä vaan miellyttävintä kokeilemaan. :)
Noi on hyviä ja oon noita käyttäny nuorempana atooppisen ihon hoidossa. Nyt ei vaan teho enää riitä, kun iho on tosi kuiva. Testerit löytyy myös pienemmiltä paikkakunnilta.
 
Joo ei kyllä hehku tääkään raskaana oleva finninaama. Oon jo tyytynyt kohtalooni näyttää turpealta valaalta koko raskaus- ja imetysajan. Ei oo kyllä mitään hehkeetä tässä elämänvaiheessa. Hienoa, että joillain on.
 
Takaisin
Top