Oireet

Mulla vähän oireet lieventyneet. Maha ei oo enää niin kipee ja väsymyskin painaa vain joka toinen päivä tai harvemmin. Alkaa vähän pakostikin epäilyttää tämmönen. :sorry: myös etova olo kadonnut, mutta ei kuitenkaan kaikkia ruokia vieläkään tee mieli syyä. Torstaina 8+4 toinen uä niin täytyy jännittää sinne.

Mulla sama juttu, jotenkin jännittää kun ei oireile enää niin kovasti. :bored: Tosin en alunperinkään oireillut mielestäni mitenkään paljon ja pelkäsin ja jännitin, että onko siellä ketään ja ultrassa sitten näkyikin kyllä reipas syke ym. Väsyttää kyllä ja myös jotkut ruuat vähän etoo, tunteet on herkässä, mutta siinäpä ne ja tuntuu aika pieniltä oireilta.
Perjantaina myös mulla ultra, sillon on 11+4. Jännittää! Tsemppiä sinne, toivotaan, että sikiöt vain meille antaa helpotusta. :happy:
 
Ihan kuin olisin ollut juhlimassa koko yön. Oloa voisi verrata krapulaan ja valvottuun yöhön. Tosiasiassa oon vetänyt taas sikeitä koko yön ja päivän. :sleep011
 
Aivan järkky pahoinvointi alkoi tänään 8+4. Aamusta asti oksentanut tunnin-kahden välein kaiken mitä suuhuni laitan. Mietin vaan onko tää nyt raskaudesta johtuvaa vai onko joku pöpö iskenyt...
 
Hmm... oire? Maha ei halua toimia kunnolla, toki aikaisemmin aina toiminnut kahvin jälkeen ja nyt ei kahvi maistu, ollenkaan :(( oisko tähän, luumujako?
 
Tännekään ei kahvi maistu yhtään ja myös ajatus kanaruuista on kuvottanut jo pari viikkoa, etenkin joku kanasuikalekermakastike yhh ei pysty syömään. kaikki muut lihat on ok. Erityisesti suolaiset ruuat himottaa ja esim lihakeitto :D myös maitotuotteet erityisesti riisipuuro on ollut mielessä. Ihan hassuja (kuitenkin ihan oikeita ruokia) mielitekoja, jotka ei mua yleensä ole niin kiinnostaneet. :) Väsymys on jatkunut tosi voimakkaana, loppuis vaan jo.
 
Hmm... oire? Maha ei halua toimia kunnolla, toki aikaisemmin aina toiminnut kahvin jälkeen ja nyt ei kahvi maistu, ollenkaan :(( oisko tähän, luumujako?
Luumuja kannattaa kokeilla ja muistaa niiden kanssa nauttia myös runsaasti vettä :) Toiminut kyllä ja voi vaikka päivittäin ottaa. Ummetus on tosi ikävä vaiva, tulee niin tukkoinen olo kaikinpuolin.
 
Tännekään ei kahvi maistu yhtään ja myös ajatus kanaruuista on kuvottanut jo pari viikkoa, etenkin joku kanasuikalekermakastike yhh ei pysty syömään. kaikki muut lihat on ok. Erityisesti suolaiset ruuat himottaa ja esim lihakeitto :D myös maitotuotteet erityisesti riisipuuro on ollut mielessä. Ihan hassuja (kuitenkin ihan oikeita ruokia) mielitekoja, jotka ei mua yleensä ole niin kiinnostaneet. :) Väsymys on jatkunut tosi voimakkaana, loppuis vaan jo.

Mullekin tuli eilen kaupassa ihan järkyttävän paha olo, kun mies sattui ehdottamaan kanasuikaleita ruuaksi ja näin ne siinä edessä :O Yäk! mikähän siinä kanassa on??
 
Täällä taas kana ja kala maistuu vähän paremmin kuin muut lihat :)
 
Vko 10 ja pahoinvointi vain kasvaa. Kamala jano, mutta vesi ällöttää. En kertakaikkisesti saata sitä suuhuni laittaa. Sitruunaviipale vesikannussa jonkunverran helpottaa ja saa juotua..
Täällä myös uuden kodin haju tuplaa huonovointisuuden.. ah home sweet home :rolleyes:
 
Tänään 9+6 ja vähän sellainen olo et voinko jo toivoa pahoinvoinnin menneen ohi.. perjantaista asti suht oireeton, välillä tulee lievää huonoa oloa mutta korjaantuu syömällä. Kotikaan ei enää ällötä (jes!!) vaikka alkuviikosta vielä etoi kamalasti.
No, ehkä en ihan vielä juhli, mut ainakin nyt ollut helpompaa. :)

Uutena oireena tullut nenän jatkuva tukkoisuus ja kuivuus.. vinkkejä miten hoitaa tätä? :S tuntuu kurjalta, joskin otan tän paljon mielummin kuin huonon olon :D
 
Vko 10 ja pahoinvointi vain kasvaa. Kamala jano, mutta vesi ällöttää. En kertakaikkisesti saata sitä suuhuni laittaa. Sitruunaviipale vesikannussa jonkunverran helpottaa ja saa juotua..
Täällä myös uuden kodin haju tuplaa huonovointisuuden.. ah home sweet home :rolleyes:

Toi veden ällötys on kamalaa! Mulla kesti kans 6-9 viikot. Fun light sekä äitini tekemä veteen laimennettava puolukkamehu meni kyllä, mut veden oksensin heti pois. Ootko kokeillu veteen laimennettavia mehuja?
 
Tää uus juttu, eli päiväväsymyksen rinnalla yökukkuminen. Heräsin vessaan neljältä, enkä saanut enää unta ja nyt oon pirteä kuin peipponen. Varmaan helpottaa sit sitä päiväväsymystä tooosi paljon! :smiley-angry002
 
Tää uus juttu, eli päiväväsymyksen rinnalla yökukkuminen. Heräsin vessaan neljältä, enkä saanut enää unta ja nyt oon pirteä kuin peipponen. Varmaan helpottaa sit sitä päiväväsymystä tooosi paljon! :smiley-angry002

Täällä kans ollut jo jonkin aikaa päivä ja alkuilta väsymystä ja sitten yöllisen vessa reissun jälkeen ei meinaa saada unta :(
 
Täällä yksi yöllä pyörijä. Nukahdan kyllä hyvin kun väsymys painaa jo klo 21.00 niin muuten nukahdan sohvalle. Sitten yöt on kuitenkin levottomia ja selkää jomottaa. Nyt on ollut monena aamuna selkä tosi kipee herätessä, mikähän siinä on :sad001
Olen ollut aika pahalla tuulella melkein viikon verran, mieskin huomautti siitä. Tuntuu että toi oma mies on niin kamalan ärsyttävä ja taas toisena päivänä maailman ihanin o_O Eli oon kunnon Jekyll ja Hyde :smiley-bounce022
 
Väsymys ehkä vähän helpottanut, nyt viikkoja 9+3. Etovaa oloa lähes päivittäin jossain vaiheessa päivää. Silti suurin ongelma on jatkuva nälkä/ruuan himo :) hieman ristiriitaista kun heti syömisen jälkeen saattaa ällöttää mutta mietin kokoajan ruokaa ja etenkin suolaisia ruokia tekisi kokoajan mieli. Pitäis nyt vaan malttaa ettei heti nouse kilot liian syömisen takia.
 
En ole huomannut että joku olisi maininnut allergiaa, onko jollain entuudestaan ja miten käyttäytyy raskauden aikana? Itsellä jotain heinäallergiaa loppukesästä yleensä, nyt alkoi kauheat allergiaoireet viikko sitten, leppä kaiketi kukkii ja aiheuttaa :/ Antihistamiini nenäsuihke pelastanut niin ei tarvii nappia ottaa, apteekista eivät edes suositelleet mitään tabletteja vaan suihketta vaan :/
 
Nyt kun oksentelu ja pahin pahoinvointi on loppunut (viikko 10+6), ruokahalu on palannut - aivan karmaisevana. Olen syönyt tänään jo kolme lämmintä ruokaa (kello täälläpäin maailmaa 19), ja edelleen on nälkä. Oksentelun aikana lähteneet 5 kiloa tulevat tällä menolla takaisin alta aikayksikön! :grin
 
Väsymys ehkä vähän helpottanut, nyt viikkoja 9+3. Etovaa oloa lähes päivittäin jossain vaiheessa päivää. Silti suurin ongelma on jatkuva nälkä/ruuan himo :) hieman ristiriitaista kun heti syömisen jälkeen saattaa ällöttää mutta mietin kokoajan ruokaa ja etenkin suolaisia ruokia tekisi kokoajan mieli. Pitäis nyt vaan malttaa ettei heti nouse kilot liian syömisen takia.

Kirjotit oikeastaan just mun tämän hetkiset tuntemukset :joyful: mulla menossa nyt 8+1
 
Onko muilla mennyt iho tässä vaiheessa huonoksi? Normaalisti mulla on tosi rauhallinen tavallinen iho ja nyt alkaa olla aika huonona. Kasvoissa, niskassa ja rintakehälläkin on joitain näppyjä. Viimeeksi tämä alkoi vasta puolivälin jälkeen ;/ ja kesti sit ihan loppuun asti riesana.. tosi harmillista.
 
Takaisin
Top