Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aiheutuuko teille huono olo ajatuksista? Siis ihan mistä vaan. Mulla tulee. Meidän kodista, tästä foorumista, facebookista, meidän omasta pihasta, puhelimen farmi pelistä.. aivan käsittämätöntä. Oksettaa pelkkä ajatuskin. Siks oon joutunu pitää taukoo tänne kirjottelemisestakin. Nytkin oksennus nousee kurkkuun kokoajan.
Edit. Oman kodin ajattelu on pahin. Muutettiin tähän 26.2 eli ei olla kauaa asuttu. En voi sietää tätä ja haluaisin takas vanhaan. Vanha oli vuokra ja tää on oma, mut tekisin mitä vaan et voisin perua kaupat. Automatkalla kotiin alan voimaan todella pahoin ja kun pääsen ovesta sisään niin oksennan.
Aiheutuuko teille huono olo ajatuksista? Siis ihan mistä vaan. Mulla tulee. Meidän kodista, tästä foorumista, facebookista, meidän omasta pihasta, puhelimen farmi pelistä.. aivan käsittämätöntä. Oksettaa pelkkä ajatuskin. Siks oon joutunu pitää taukoo tänne kirjottelemisestakin. Nytkin oksennus nousee kurkkuun kokoajan.
Edit. Oman kodin ajattelu on pahin. Muutettiin tähän 26.2 eli ei olla kauaa asuttu. En voi sietää tätä ja haluaisin takas vanhaan. Vanha oli vuokra ja tää on oma, mut tekisin mitä vaan et voisin perua kaupat. Automatkalla kotiin alan voimaan todella pahoin ja kun pääsen ovesta sisään niin oksennan.
Apua täällä ihan sama homma!!! Muutettiin Tammikuun lopussa toiselta paikkakunnalta nykyiseen vuokra-asuntoon ja vihaan sitä läävää, vaikka aluksi se oli niiiin ihana ja täydellinen. Nytkin ollaan evakossa maalla ja oksennus nousee suuhun kun edes ajattelen koko haisevaa ällöttävää KOTIA! Tämä ei ole kyllä auttanu ollenkaa sopeutumista uudelle paikkakunnalle.
Onneksi ollaan sunnuntaina menossa katsomaan uutta mahdollista kotia.
No onneks en oo ainoo! siis aivan jäätävä tilanne. Me vielä ollaan loukussa tässä talossa 2v ellei sitten haluta rahallisesti hävitä.
Olin kans itse esikoisen kanssa maalla evakossa vanhempieni luona viime viikon :D
Kerrostalokolmiohan on ihan normaali asunto nelihenkiselle perheelle? Me ollaan jopa jouduttu miettimään, pärjättäiskö kaksiossa, kun niissä on kivoillakin alueilla enemmän tarjontaa ja hinnat halvemmat. Mut ois se vähän nihkeetä. Siis toki, jos on varaa, siitä vaan isompaan. Mut pakko oli kommentoida, koska kyllä ainakin etelässä ja etenkin pienipallkaisilla neljä henkeä kolmiossa on ihan normi.