Oireet

Mulla kipeytyi alaselkä lumitöistä, kun yleensä ei ole vihoitellut ollenkaan.. Autossa istuessa vielä paheni, mutta penkinlämmitys lämmitti sopivasti oikeita paikkoja :D (voi olla että kesälläkin penkinlämmitys ainakin työmatkoilla käytössä jos selkäkipuja tulee lisää)
 
Mulla on huono selkä. Välilevypullistuma leikattu kahteen kertaan ja reilu vuosi sitten luudutusleikkaus ja välilevyimplantti lannerankaan. Eilen kävin fysiatrilla ja käsky kävi käyttää tukivyötä koko raskauden ajan nyt jo että tukee selkää. Juosta en saa koko raskausaikana ollenkaan ja hyppimisetkin ovat kiellettyjä. Salilla käynnit kiellettiin myös. Tulee pitkä aika odotella marraskuuhun kun ei saa kuin kävellä, uida, ja varovasti harjottaa syviä vatsa- ja selkälihaksia.
 
Aiheutuuko teille huono olo ajatuksista? Siis ihan mistä vaan. Mulla tulee. Meidän kodista, tästä foorumista, facebookista, meidän omasta pihasta, puhelimen farmi pelistä.. aivan käsittämätöntä. Oksettaa pelkkä ajatuskin. Siks oon joutunu pitää taukoo tänne kirjottelemisestakin. Nytkin oksennus nousee kurkkuun kokoajan.

Edit. Oman kodin ajattelu on pahin. Muutettiin tähän 26.2 eli ei olla kauaa asuttu. En voi sietää tätä ja haluaisin takas vanhaan. Vanha oli vuokra ja tää on oma, mut tekisin mitä vaan et voisin perua kaupat. Automatkalla kotiin alan voimaan todella pahoin ja kun pääsen ovesta sisään niin oksennan.
 
Aiheutuuko teille huono olo ajatuksista? Siis ihan mistä vaan. Mulla tulee. Meidän kodista, tästä foorumista, facebookista, meidän omasta pihasta, puhelimen farmi pelistä.. aivan käsittämätöntä. Oksettaa pelkkä ajatuskin. Siks oon joutunu pitää taukoo tänne kirjottelemisestakin. Nytkin oksennus nousee kurkkuun kokoajan.

Edit. Oman kodin ajattelu on pahin. Muutettiin tähän 26.2 eli ei olla kauaa asuttu. En voi sietää tätä ja haluaisin takas vanhaan. Vanha oli vuokra ja tää on oma, mut tekisin mitä vaan et voisin perua kaupat. Automatkalla kotiin alan voimaan todella pahoin ja kun pääsen ovesta sisään niin oksennan.

Kuulostaa kamalalta :( Toivottavasti menee pian ohi!
 
Aiheutuuko teille huono olo ajatuksista? Siis ihan mistä vaan. Mulla tulee. Meidän kodista, tästä foorumista, facebookista, meidän omasta pihasta, puhelimen farmi pelistä.. aivan käsittämätöntä. Oksettaa pelkkä ajatuskin. Siks oon joutunu pitää taukoo tänne kirjottelemisestakin. Nytkin oksennus nousee kurkkuun kokoajan.

Edit. Oman kodin ajattelu on pahin. Muutettiin tähän 26.2 eli ei olla kauaa asuttu. En voi sietää tätä ja haluaisin takas vanhaan. Vanha oli vuokra ja tää on oma, mut tekisin mitä vaan et voisin perua kaupat. Automatkalla kotiin alan voimaan todella pahoin ja kun pääsen ovesta sisään niin oksennan.

Apua täällä ihan sama homma!!! Muutettiin Tammikuun lopussa toiselta paikkakunnalta nykyiseen vuokra-asuntoon ja vihaan sitä läävää, vaikka aluksi se oli niiiin ihana ja täydellinen. Nytkin ollaan evakossa maalla ja oksennus nousee suuhun kun edes ajattelen koko haisevaa ällöttävää KOTIA! Tämä ei ole kyllä auttanu ollenkaa sopeutumista uudelle paikkakunnalle.
Onneksi ollaan sunnuntaina menossa katsomaan uutta mahdollista kotia.
 
Mä makoilin eilen sängyssä ja housut kiristi tosi kovin. En tiedä johtuiko kiristävästä tunteesta, mutta mahassa alkoi kuplia tosi oudolla tavalla. Pistin housun vyötärön piikkiin, sillä eihän vatsassa voi mitään vielä tuntua? 10+0 oli eilen ja ekaa odotan. Tosi jännä tunne ja ihmettelin voiko tuollaisia oireita tulla myös, kun en oo koskaan ennen tuntenut tuollaista tunnetta, mutta tänään aloin miettiä, että ei kai se vaan ollut vauva.
 
Apua täällä ihan sama homma!!! Muutettiin Tammikuun lopussa toiselta paikkakunnalta nykyiseen vuokra-asuntoon ja vihaan sitä läävää, vaikka aluksi se oli niiiin ihana ja täydellinen. Nytkin ollaan evakossa maalla ja oksennus nousee suuhun kun edes ajattelen koko haisevaa ällöttävää KOTIA! Tämä ei ole kyllä auttanu ollenkaa sopeutumista uudelle paikkakunnalle.
Onneksi ollaan sunnuntaina menossa katsomaan uutta mahdollista kotia.

No onneks en oo ainoo! :o siis aivan jäätävä tilanne. Me vielä ollaan loukussa tässä talossa 2v ellei sitten haluta rahallisesti hävitä.

Olin kans itse esikoisen kanssa maalla evakossa vanhempieni luona viime viikon :D
 
No onneks en oo ainoo! :o siis aivan jäätävä tilanne. Me vielä ollaan loukussa tässä talossa 2v ellei sitten haluta rahallisesti hävitä.

Olin kans itse esikoisen kanssa maalla evakossa vanhempieni luona viime viikon :D

Onneks on muitakin!!! Mulla on kans sama fiilis. Mulle on tullu etova olo mm. joistakin tv-ohjelmista ja niiden ajattelemisesta (muistakin kuin kokkausohjelmista), tästä foorumista ja pelkästä ajatuksesta, että pitäis lukea Hesaria :D Niin ja myös tästä meidän kämpästä, joka ostettiin syksyllä ja jossa en ookaan viihtyny. Onneks mies suostuu uuteen kotiin ja kaksosten kanssa vähän pakkokin hankkia lisätilaa :) Vähän tulee rahallista tappiota, mutta kerrostalokolmio yhdellä pienellä kylppärillä ei ehkä ihan toimi kahden vauvan kanssa.
 
Paha olo ollu poissa melkein viikon. Tulee kyllä heti pikkasen oksettava olo jos unohtaa syödä mut ei nii pahana mitä esim pari viikkoa sitte. Viikkoja nyt 7+0.
Toivon et ei enää nii pahana tule takaisin mitä oli ihan alussa. :)
 
Kerrostalokolmiohan on ihan normaali asunto nelihenkiselle perheelle? Me ollaan jopa jouduttu miettimään, pärjättäiskö kaksiossa, kun niissä on kivoillakin alueilla enemmän tarjontaa ja hinnat halvemmat. Mut ois se vähän nihkeetä. Siis toki, jos on varaa, siitä vaan isompaan. Mut pakko oli kommentoida, koska kyllä ainakin etelässä ja etenkin pienipallkaisilla neljä henkeä kolmiossa on ihan normi.
 
Me asutaan kolmiossa neljä henkeä nyt, viides siis tulossa ja tilaa on vaikka kuinka, ei oo kiire muuttaa. Jonkun vuoden päästä kun esikoinen kouluun menee niin silloin ehkä aikaisintaan.
 
Kerrostalokolmiohan on ihan normaali asunto nelihenkiselle perheelle? Me ollaan jopa jouduttu miettimään, pärjättäiskö kaksiossa, kun niissä on kivoillakin alueilla enemmän tarjontaa ja hinnat halvemmat. Mut ois se vähän nihkeetä. Siis toki, jos on varaa, siitä vaan isompaan. Mut pakko oli kommentoida, koska kyllä ainakin etelässä ja etenkin pienipallkaisilla neljä henkeä kolmiossa on ihan normi.

Niin meillä siis sellainen tilanne, että mies on yrittäjä ja tarvitsee oman työhuoneen :) Eli vaikka nyt asumme kolmiossa, niin perheen käytössä olisi vain oh, keittiö ja pieni mh. Meillä ei ole tilaa oikeastaan edes pyykinkuivaukseen (kahdelta vauvalta tulee varmaan aikas paljon pyykkiä...), tosi pikkuinen kylppäri.
 
Väsymys on jotain aivan uskomatonta. Eilen nukuin puoleenpäivään asti ja iltavuorossa vain odotin, että pääsisin kotiin nukkumaan. Kotona töiden jälkeen sammuin aivan heti sohvalle. Nukuin kellon ympäri ja heräsin nälkään ja aamupalan jälkeen nukahdin uudelleen. Nyt oon ollut pari tuntia hereillä ja taas väsyttää, on paha olo ja päätä särkee.
 
Onkohan ihan normaalia että alavatsaa vihloo ihan tosi (!!!) paljon kun aivastaa tai yskii?
 
Mulla vähän oireet lieventyneet. Maha ei oo enää niin kipee ja väsymyskin painaa vain joka toinen päivä tai harvemmin. Alkaa vähän pakostikin epäilyttää tämmönen. :sorry: myös etova olo kadonnut, mutta ei kuitenkaan kaikkia ruokia vieläkään tee mieli syyä. Torstaina 8+4 toinen uä niin täytyy jännittää sinne.
 
Takaisin
Top