Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootteko te pahoinvoivat koittaneet niitä pahoinvointirannekkeita? :) Mulla ainakin jonkin verran auttaa!
Minullakin oksentelu on vähentynyt paljon rv9 ku alko. Mutta paljon voimakkaampi kuvotus tullu tilalle. Auttaakohan pahoinvointi lääkkeet kuvotukseen? Vai kärsisköhän vaan
Mulla väsymys helpottanut nyt kun olen viikolla 9+3. Luulin, että kestäisi vielä ainakin pari kolme viikkoa kauemmin. Olen vähän yllättynyt tästä, mutta luullakseni kaikki on kuitenkin hyvin. Onko muita, joilla käynyt samoin?
Onko kukaan löytänyt mitään pahoinvointia helpottavia keinoja?
Jokaiselle toimii varmaan eri asiat, mutta itsellä niin kamala olo 24/7 että halukas kyllä kokeilemaan kaikkea.
Mä en enää oksentele, mutta huono olo ihan koko ajan, eikä oikeen mitään pysty syömään.
Myöskin kun jtn syö niin minuutin päästä syömisestä suuhun jää ihan järkyttävä maku, mikä tietysti aiheuttaa taas lisää pahoinvointia.
Ei auta hampaiden pesu eikä purkka kun niistäkin jää paha maku suuhun
Muilla samanlaista? Ootteko löytänyt jtkn millä helpottaa tätä?
Suosittelen että kokeilet. Mulla pahoinvointi helpottanut tosi paljon niitten avulla.Minullakin oksentelu on vähentynyt paljon rv9 ku alko. Mutta paljon voimakkaampi kuvotus tullu tilalle. Auttaakohan pahoinvointi lääkkeet kuvotukseen? Vai kärsisköhän vaan
Tunteiden heittely on aika karmaisevaa tässä ollut viimeisen about 1,5vkoa. Pudotin vahingossa aamupalalautasen lattialle eilen ja se hajos ja aloin vaan parkua hysteerisenä. Ja sitten yks päivä katsoin tanssivideota Youtubesta ja alkoi parkua, koska ne oli niin taitavia. Todella kummallisia itkukohtauksia, koska en oo vuosikausiin ollut ihan näin herkkä! En nyt tiedä voiko sitä oireeksi sanoa, mutta ainakin se on raskauden myötä tullut...
Rv 8+0 menossa ja alavatsalla ei kestä olla kyllä juuri minkäänlaista painoa. Jos esim. housujen resori alavatsalla, tulee epämiellyttävä tunne, jopa vähän paha olo, ja pakko joko laittaa käsi housujen ja vatsan väliin tai nostaa housut navan korkeudelle tai mielellään yläpuolelle. Tai jos istuu ns."lytyssä"ja alavatsaan kohdistuu painetta on kohta pakko suoristaa selkää että vatsalle tulee enemmän tilaa. Onko muilla tällaisia tuntemuksia? Vatsa kyllä pullahtanut ja kasvukipuja ollut nyt pari päivää selkeesti enemmän.
Onko kellään muulla kipua (ala)selässä? Mulla sellasta liikkeessä vihlovaa alaselkäkipua, ja tätä on ollut ehkä parisen viikkoa aina ajoittain. Nyt siis rv 8+4. Nyt alkoi jännittää onko tämä normaalia