Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tuli ensimmäisten ja toisten poisjääneiden menkkojen aikaan sellaista rusehtavaa mömmöä hieman, ja ajattelin kummallakin kerralla, että tämä on nyt tässä. Loppui kuitenkin nopeasti, ja edelleen olen raskaana. Jos ultrattiin alakautta, on ilmeisesti todella tavallista, että sen jälkeen vuotaa hieman verta. En huolestuisi vielä.
Huhhuh tätä väsymystä... On lähestulkoon ainoa raskausoire, mutta on sitten sitäkin voimakkaampaa. Oon töissä lykännyt vaativimpia töitä aina vain eteenpäin, kun ei ajatuskaan kulje, mutta pakko niihinkin on kai pian tarttua. Mies joutuu tekemään kaikki kotityöt, kun en jaksa mitään.
Väsymys on ihan kamalaa myös täällä! Töiden päälle ei jaksa tehdä yhtään mitään... paha olo sen sijaan on pikkusen helpottanut, sillä aikaisemmin oli puolesta päivästä eteenpäin jatkuvaa kuvotusta. Nyt ei juuri kuvottele enää :) toivottavasti ei alakaan enää uudestaan! En tiedä auttoiko kahvin juonnin lopettaminen vai mikä..: Närästys silti on ja pysyy, ja takuuvarmasti tulee, jos erehtyy syömään mitään rasvaista. Ja tissit on järkyn kipeät! Yhtään ei kestä olla ilman rintsikoita.
Uutena oireena on tulleet kovat repäisykivut, joihin herään välillä yölläkin asentoa vaihtaessa.
Täällä kans väsymys jotain ihan hirveetä, niin paska mutsi fiilis kun ei jaksa kotona mitään ja menee yli helposti hermot 3-vuotiaan riehumiseen ja huutamiseen! Vaikka eka raskaus oli jotain ihan kamalaa, niin nyt jälkeenpäin ajateltuna oli se myös helppoa kun ei ollu tätä lapsiperheen arkea siinä pyöritettävänä...
Onko kukaan löytänyt mitään pahoinvointia helpottavia keinoja?
Jokaiselle toimii varmaan eri asiat, mutta itsellä niin kamala olo 24/7 että halukas kyllä kokeilemaan kaikkea.
Mä en enää oksentele, mutta huono olo ihan koko ajan, eikä oikeen mitään pysty syömään.
Myöskin kun jtn syö niin minuutin päästä syömisestä suuhun jää ihan järkyttävä maku, mikä tietysti aiheuttaa taas lisää pahoinvointia.
Ei auta hampaiden pesu eikä purkka kun niistäkin jää paha maku suuhun
Muilla samanlaista? Ootteko löytänyt jtkn millä helpottaa tätä?