Oireet

Mietin samaa tänä aamuna. Tsemppiä myös sinne. Koitetaan jaksaa
Ei ollut mullakaan näin paha esikoista odottaessa. Sillon oli iltasin vas yököttävä olo,nukkumalla helpotti.

Tsemppiä sinnekkin! Sama homma itellä oli, illat oli kamalia. Nyt koko päivä. Kumpiko tuli ekasta raskaudesta? Mietin et mahtaakohan olla toista sukupuolta, kun oireet rajummat.
 
Löysin tänään uuden rakkauden ruokavaliooni: ranskanleipä <3 Ihan parasta, kun ei maistu juuri millekään ja menee helposti alas :)
 
Kaikki mun vanhat herkut ja hyvät ruuat maistuu pahalle tai etoo jo etukäteen :( vatsa voi huonosti ja väsyttää. Onneksi aurinko sentään paistaa.
 
Mulla on kyllä pahat nää mun ruokahimot ku en voi toteuttaa niitä :( siis niin himoitsisin ruisleipää ja juustoa, aah. Vaan olen nyt ollut 6vuotta maidottomalla ja gluteenittomalla ruokavaliolla ja saanu siitä helpotuksen mahakipuihin joten mahdollisuutta toteuttaa himoja ei ole. Yhyy
 
Neljän päivän pituinen päänsärky kärsitty kera pahoinvoinnin. Esikoisesta oli samanlaisia päänsärkyjä alussa ja hormoneista saattaa johtua. Että sellainen pääsiäiskärsimys! Tänään onkin sit tosi hyvä olo, ei väsytä,ei huonoa olo eikä päänsärkyjä. Mitä tämä on :) aurinko paistaa ja nyt nautitaan!

Muokkaus. Tää hyvä olo kesti muutaman tunnin, väsymys palasi ekana ja äsken kaupassa iski etova olo. No kiva oli saada maistiaisia siitä normaalista olotilasta :D nälkä on kuitenkin hurja pahoinvoinnista huolimatta..
 
Muokattu viimeksi:
Mä olen töissä niihin väsynyt! Teen työtä, jossa pitäisi olla kauhean skarppi koko ajan ja analysoida ongelmia uusilta näkökannoilta. Ja en onnistu kummassakaan tällä hetkellä yhtään! Välillä ihan nolottaa.

Ei sen puoleen, olin mä koko pääsiäisloman kotonakin väsynyt :wink
 
Muokattu viimeksi:
Aivan ihana sää ulkona ja työpäivä jo takana.. Kaikkee kivaa vois tehdä pihalla, mut sänky kutsuu kovemmin.
Onko kenelläkään kokemusta siitä, missä vaiheessa raskautta tää väsymys loppuu?
 
Aivan ihana sää ulkona ja työpäivä jo takana.. Kaikkee kivaa vois tehdä pihalla, mut sänky kutsuu kovemmin.
Onko kenelläkään kokemusta siitä, missä vaiheessa raskautta tää väsymys loppuu?

Eikö sen väsymyksen pitäis helpottaa kun alkaa toinen kolmannes :)
 
Täällä kans väsyttää tosi paljon kokoajan. :sleep002 Mieli tekis vaan pötköttää päivät pitkät, mutta harmillisesti elämässä on vähän muutakin tekemistä. :grin Muita oireita on pieni kuvotuksen tunne aikalailla kokoajan ja varsinkin jos syömisestä on "liian kauan". Rinnat on kipeät myös välillä ja iltaisin mahaa turvottelee, mutta muita oireita ei oikeestaan ole ollut vielä. Tänään 9+1 siis menossa.
 
Jatkuvaa kuvotusta, lämmintä ruokaa en oo syöny viikkoon ainakaan. Paahtoleipää, hedelmiä ja vanukkaita, niistä koostuu tän hetkinen ruokavalio. Yritän tänään syödä nuudelia.
Haukottelen jatkuvasti, töissä jo muutama huomautti asiasta :D
 
Pomo pyysi tänään mut keskustelemaan. En oo ollut oma itseni ja viime viikkoina olen tehnyt paljon pieniä virheitä ja unohduksia. Halus tietää onko mulla jotain ongelmia tai mikä mua vaivaa. Sama pomo on ollut mulla jo 13 vuoden ajan ja hän on aina huomannut jos jotain on ollut. Oli pakko kertoa ja ihan hyvin meni. Pomo tais itseasiassa helpottua uutisesta, luuli varmaan et on jotain vakavaa :)
 
Tänään ollut ihmeellinen päivä. Ei huonoa oloa eikä väsymystä. Kamala turvotus alko nyt taas illasta. Jännittää, maanantaina ultra :) ❤️
 
Mulla alko pieni vuoto :sad001 oli vähän kirkasta verta, pääosin kuitenkin vaaleanpunaista limaa. Mietin, että tähän aikaan olis kuukautiset ilman tätä raskautta, joten toivottavasti on vaan siitä johtuvaa. Onko muilla ollut menkkojen aikaan vuotoa raskaana ollessa? Esikoisen kanssa ei ollut vuotoa koskaan, tässä raskaudessa jo toinen kerta. Ensimmäinen kerta oli ultran jälkeen.
Kovia kipua ei ole, pientä juilimista vaan.
 
Mulla alko pieni vuoto :sad001 oli vähän kirkasta verta, pääosin kuitenkin vaaleanpunaista limaa. Mietin, että tähän aikaan olis kuukautiset ilman tätä raskautta, joten toivottavasti on vaan siitä johtuvaa. Onko muilla ollut menkkojen aikaan vuotoa raskaana ollessa? Esikoisen kanssa ei ollut vuotoa koskaan, tässä raskaudessa jo toinen kerta. Ensimmäinen kerta oli ultran jälkeen.
Kovia kipua ei ole, pientä juilimista vaan.

Mulla tuli ensimmäisten ja toisten poisjääneiden menkkojen aikaan sellaista rusehtavaa mömmöä hieman, ja ajattelin kummallakin kerralla, että tämä on nyt tässä. Loppui kuitenkin nopeasti, ja edelleen olen raskaana. Jos ultrattiin alakautta, on ilmeisesti todella tavallista, että sen jälkeen vuotaa hieman verta. En huolestuisi vielä.
 
Mulla tuli ruskeaa tuhrua koko alkuaika. Sitten lopetin olevat, ja loppui vuotokin. En ollutkaan muistanut, että niillä voi olla yhteys.
 
ja olenkin täysin unohtanut valittaa yhdestä ärsyttävästä oireista! Finnit!!!! Kuin oisin palannut 10 vuotta iässä taaksepäin. Huoh. Ja niihin ei vissiin ees auta mikään.
 
Takaisin
Top