Oireet

Voi video vihaan välillä raskautta :sorry::cry: :sorry:(rakastan tätä oikeasti tosi paljon tai no ainakin lopputulosta ainakin) mutta unohtui syödä tänään tasaisesti ja siitä seurauksena meinasin pyörtyä hissiin ja sen jälkeen yrittää migreeni iskeä..... Söin tulin sängylle lepäilemään.....
 
Tää väsymys on jotain aivan hirveetä, oon nukkunut ja vaan maannut sohvalla koko pääsiäisen. Tiistaina pitäis kyetä töihin, en todellakaan tiedä, miten se tapahtuu. Ja sit lisäksi vielä se pahoinvointi :sorry:
 
Tää väsymys on jotain aivan hirveetä, oon nukkunut ja vaan maannut sohvalla koko pääsiäisen. Tiistaina pitäis kyetä töihin, en todellakaan tiedä, miten se tapahtuu. Ja sit lisäksi vielä se pahoinvointi :sorry:

Tsemppiä. Ite en vaa kykenisi töihin. Tää kotona olo taaperon kanssa on myös aivan kamalaa. Ei vaa jaksa tehä mitään.
 
Täällä oksentelu loppunut kun jätin myös aamu teen kokonaan pois. Yhdistin aamun ensimmäisen oksennuksen teen juontiin, ja sitten kun oksensi ekan kerran ei tullut syötyä ja sitten siitä tuli huono-olo jne oravan pyörä lähti pyörimään. Nyt kolmatta päivää ilman teetä ja kahvia :) eikä ole ollut oksentelua, vähän etovaa oloa kylläkin ja huonoa ruokahalua, mutta se on pientä :)

Ite myös join aamulla vain puolikuppia kahvia Kahen kupin siasta. Eikä oo oksettanut niin paljon. :)
 
Tsemppiä. Ite en vaa kykenisi töihin. Tää kotona olo taaperon kanssa on myös aivan kamalaa. Ei vaa jaksa tehä mitään.

Meillä onneksi tuo herra 3v oli kaksi yötä mummolassa, muutenhan tää paletti olis levinnyt aivan käsiin. Saa nähdä, miten paljon huomenna katsotaan lasten ohjelmia..
 
Mua haukotutti tänään varmaan pari tuntia. Semmosia oikein maireita haukotuksia vetelin. Ihan ku olis ollut joku hapen puute. Piti keskittyä hengitysrytmiin kunnolla ja jos haukotuksen aikana rytmi meni jotenkin sekaisin, niin aloin heti yökkiä. Vaikee selittää, mut ärsyttävä homma. Tänään oli ekan kerran pää myös kipeä. Repäisykipujakin tuntui, kun aivastin tai niistin. Kohtu se vissiin kasvaa :)
 
Koska tää paha olo helpottaa? Ei ollut esikoisesta näin kamalia oloja.. en tuu kestää jos jatkuu sinne rv17 asti. :’( nyt jo meinaan vääntää itkua sängyssä.
 
Koska tää paha olo helpottaa? Ei ollut esikoisesta näin kamalia oloja.. en tuu kestää jos jatkuu sinne rv17 asti. :’( nyt jo meinaan vääntää itkua sängyssä.

Tsemppiä rosmarinaa! Toivotaan, että helpottaa pian.
 
Koska tää paha olo helpottaa? Ei ollut esikoisesta näin kamalia oloja.. en tuu kestää jos jatkuu sinne rv17 asti. :’( nyt jo meinaan vääntää itkua sängyssä.
Mietin samaa tänä aamuna. Tsemppiä myös sinne. Koitetaan jaksaa
Ei ollut mullakaan näin paha esikoista odottaessa. Sillon oli iltasin vas yököttävä olo,nukkumalla helpotti.
 
Kauhee väsymys koko ajan. Esikoisesta ei ollut kuin pahoinvointi puoleenväliin ja se on nytkin saapunut paikalle. Kahvia en voi juoda, se jätin esikoisestakin hetkeksi kokonaan pois kun aiheutti välittömästi oksennuksen nousun. Tänää join aamukahvin sijasta teetä ja tuntuu että ei tarvi käydä halaamassa pönttöä XD oon ihan ihmeissäni ku rakastan suklaata ja mulla on kakspäivää levy odottanut kaapissa että illlala nautin kun esikoinen nukkuu ni oon ollut niin väsynyt eträ meen nukkumaan aikasin eikä suklaata tee edes mieli!! :o :D
 
Mulla on nyt alkanut yrjö lentäämään aamuisin ja viikkoja on nyt 8+5. Tähän asti kuvottanut vaan. Vähän meinaa pelottaa onko tää samanlaista mitä esikoisella. Silloin oksensin 6kk :/
 
Jotenkin luulin, että eka raskaus olis pahin ja sit seuraavat olis jo helpompia, mutta mulla tää toinen tuntuu kyllä vielä pahemmalta kuin se eka. Mä en myöskään ole kahvia voinut enää juoda, esikoisen raskaudessa ei sitä ongelmaa ollut.
 
Mä oon syönyt viime viikot kovin vähän pahoinvoinnin takia. Vaaka näytti miinus 4 kiloa. Toisaalta hyvä, kun ylipainoa on, mutta tuleehan ne varmasti kaikki takas sitten kun alkaa paremmin ruoka maistumaan. Nyt lähinnä jugurtti/viili, mango-appelsiinimehu ja omena on ns. turvaruokia, muiden kanssa joutuu sit arpomaan että maistuuko vai ei. Ärsyttävää. Koko pääsiäisen olen nukkunut 12 h per yö.
 
Kauhee väsymys koko ajan. Esikoisesta ei ollut kuin pahoinvointi puoleenväliin ja se on nytkin saapunut paikalle. Kahvia en voi juoda, se jätin esikoisestakin hetkeksi kokonaan pois kun aiheutti välittömästi oksennuksen nousun. Tänää join aamukahvin sijasta teetä ja tuntuu että ei tarvi käydä halaamassa pönttöä XD oon ihan ihmeissäni ku rakastan suklaata ja mulla on kakspäivää levy odottanut kaapissa että illlala nautin kun esikoinen nukkuu ni oon ollut niin väsynyt eträ meen nukkumaan aikasin eikä suklaata tee edes mieli!! :eek: :D

Mulla sama suklaan suhteen. Pyh ei voi syyä ei yhtään.
 
Kahvi ei maistu täälläkään.

Mä sit taas pelkään koko ajan, että tää toinen raskaus on paljon pahempi! Oon vanhempi ja lihavampi ja kroppa on jo valmiiksi yhden raskauden raatelema. Ei varmasti oo lantionpohja kovin kehuttavassa kunnossa ja liitoskivutkin varmaan alkaa jo ennen kuin pahoinvointi loppuu.
 
Täällä alkaa pahoinvointi olla parempana, aiemmin olot sitä luokkaa että maate piti mennä. Nyt voi jo syödä normaalisti. Aamulla ei vielä kahvia tee mieli ja se haisee pahalle mut päivän mittaan saattaa kuppi tai pari mennä. 3-vuorotyö ja tää väsymys ei vaan passaa yhteen. :O nyt ois iltavuorosta aamuun meno, saa nähdä miten herää.. Rv 7+6
 
Takaisin
Top