Oireet

Tänään laitoin reissuun ejaa kertaa mamma farkut. Nyt ei tarvinnut koko ajan pysähtyä pissalle. Tänään pahoinvointi on ollut hiukan parempi tänään.
 
7+0
Esikoisen pottatouhut ottaa vähän koville, mutta yrjö ei oo lentänyt vielä kertaakaan! Jes! En muista, koska viime kerralla alkoi.
 
Huono-olo ja oksentelu alkoi rv5. Nyt menossa 8+4.. vielä vähän aikaa ku jaksais nii kyl se pian helpottaa. Tänään ollu onneks vähä parempi päivä huonon olon suhteen. Väsyttää silti ihan sikana.
 
Täällä oksentelu loppunut kun jätin myös aamu teen kokonaan pois. Yhdistin aamun ensimmäisen oksennuksen teen juontiin, ja sitten kun oksensi ekan kerran ei tullut syötyä ja sitten siitä tuli huono-olo jne oravan pyörä lähti pyörimään. Nyt kolmatta päivää ilman teetä ja kahvia :) eikä ole ollut oksentelua, vähän etovaa oloa kylläkin ja huonoa ruokahalua, mutta se on pientä :)
 
Musta tuntuu et nyt on oireita ollu vähemmän ja heti on mielessä et onkohan tää sit taas tässä. Tai sit kun on vapaalla töistä nii on helpompi olo.. tiiäppä näistä..Vielä melkein 2 viikkoa odottelua et pääsee ultraan!! :hungover:
 
Mä en ole edelleenkään oksentanut, mut yökkäillyt kylläkin, ja koko ajan on tosi kuvottava olo. Pari päivää sitten ilmaantui aivan jäätävä väsymys ja oonkin nyt pari päivää käytännössä vaan maannut sängyssä tai sohvalla. Mieskin jo alkaa tuskastella tätä mun olotilaa, ei jotenkin ihan taida tajuta, miten rankkaa tää on :banghead:
 
Ihan kammottava olotila täälläkin. Nyt 7+2 ja viimeiset kolme viikkoa oon lähinnä maannut. Pahoinvointi on jäätävä. Sekä suolisto kivut, oon herkkä vastainen muutenkin niin nyt on kyllä paha. Ilmaa kertyy paljon. Oi voi. Ei auta ei
 
Mies on joutunut ruokkimaan koiran joka päivä aamuin illoin, koska fifin raakaruoka ällöttää mua TODELLA paljon!
 
Täällä väsymys on ihan mahdoton. Tosin esikoinen myös herättää öisin ja nykyään en ei enää pysty nukahtamaan aamuöisin uudestaan. Viikkoja nyt 5+6
 
Mun oksennus tuli eilen tosiaan kauppareissun jälkeen. Otti vähän koville. Mä hoidin marketin ja mies kävi taapero selässään pikkukaupat (ostamassa lisää sähköä ja nettiaikaa etc). Lihatiski oli isoin koettelemus. Se haju. Ja sit siellä myydään kaikkia kokonaisia siansorkkia ja sisäelimiä ja muuta ällöä.
 
Itsellä ei oo paljoa vielä oireet vaivannut. Väsymystä on ollut ja menkkamaisia vatsakipuja välillä pitkin päivää jo viikko tai kaksi. Ja rinnat kipeät ja piukat. Nyt menossa 6+0.
 
Muokattu viimeksi:
Yyh.. Kelju olo jatkuu, koko ajan pitäisi syödä jotain pientä et pysyy poissa. Hedelmiä ja salaattia kuluu paljon. Yöksi jääkaappiin ostettu vanukkaita joita voi sit pahimpaan nälkään käydä syömässä :D
Kiva että maistuu lähinnä terveelliset ruuat niin sais ehkä tän painon pysyy kurissa.
 
Ihan hullu appelsiini himo, appelsiineja menee päivässä ainaki puol tusinaa ja lisäks vähintään litra appelsiini mehua ja oon luullu koko ikäni että olen appelsiinille allerginen, eipä tuosta mitään oireita ole tullu. :D
 
Ällöttää ja väsyttää. Aika monella näemmä samat oireet. Jaan myös appelsiinihimon!

Koko ajan haluttaisi napostella, ja syötyä tulee sitten ihan kamala äklö olo.

Te, joilla oireena päänsärkyä, muistakaa juoda vettä!

Tuhruvuoto jatkuu yhä, onneksi koko ajan vähemmän.
 
Eimen ja tänään ollut enää ajoittain äklö olo. Varsinainen aamupahoinvointi on helpottanut. Tosin katsotaan miten käy kun loma ja rauhalliset aamut on ohi. Tiistaina selviää miten normaali arki sujuu. Äsken jäi ruokailu kesken kun alkoi ällöttää.
 
Pahoinvointi ollut ihan alusta asti, plussasin 3+5
Väsymys myös tosi kova. Tissit kipeet ja pissattaa ennen plussaa mulla oli tosi heikko olo melkein pyörtyin muutamana päivänä ja koira käyttäyty ihan samallai ku esikoista Aloin odottamaan. Kyllä ne koirat vaistoaa.
 
Pahoinvointi ollut ihan alusta asti, plussasin 3+5
Väsymys myös tosi kova. Tissit kipeet ja pissattaa ennen plussaa mulla oli tosi heikko olo melkein pyörtyin muutamana päivänä ja koira käyttäyty ihan samallai ku esikoista Aloin odottamaan. Kyllä ne koirat vaistoaa.
Hajuherkkyys on myös.
 
Takaisin
Top