Oireet

Musta tuntuu et ku ite on niin väsynyt ja äkäinen niin toi taapero saa vain lisää virtaa siitä :hungover:Harmittaa kun ei vaan jaksa touhuta kun väsyttää ja palelee. Töitten jälkeen on ihan poikki :dead:

Niin ja lisään vielä nuo unet.. on kyllä niin sekavat yöt että o_O
 
Pahin olo helpottaa lounaan jälkeen. Aamut on pahimpia.

Mulla sama. Aamulla kotona alkaa jo etoa ja pystyn syömään vaan tyyliin jugurtin. Matkalla töihin olo huononee ja usein pahin olo on just töihin päästyä. Sit, kun saan joskus reippaan tunnin päästä töissä just ja just jatkettua vähän aamupalaa niin alkaa olikin vähitellen helpottaa.
 
Täällä vaan väsymys jatkuu! Töissä käyn, mutta kotona vaan sängyssä unessa/puoliunessa. Ei jaksa yhtään mitään, odottaa vaan, että pääsee nukkumaan. Tän hetkisen elämän kohokohta!
 
Mulla on myös painajaisia ja ihan hulluja unia. Viime yönä heräsin painajaiseen joskus 4 aikaan ja uskalsin nukkua vasta ku ulkona oli valoisaa. Mies on tosin työreissulla ja mä yksin kotona, niin ehkä sekin vaikuttaa.
 
Siis joo täällä sama homma unien kanssa. Joko painajaisia tai sekavia todella todentuntuisia unia joka ikinen yö ja monta kertaa yössä jatkuu. Yleensä todella harvoin Nään unia vaan nyt joka yö...
 
Musta tuntuu että nukun tosi huonosti ja levottomasti, mutta silti nään sikana unia, jos oon illalla kattonu jotain elokuvaa tai sarjaa niin se tulee uniin!
 
Mä näin viime yönä unta, että olin tullu synnäriltä poikavauvan kanssa. Se oli mulatti (mun mies ja mä ollaan valkoisia), että en sit tiedä kenen kanssa olin seikkaillu :D Vai oliko se ees mun lapsi.
 
Hajut! Kaikki haisee voimakkaalle ja tietty järkyttävän pahalle. En voi mennä minnekkään ettei tulisi huonoa-oloa hajujen takia. Koska kaikkialla haisee. Ja herkästi sitten oksennus lentää.
 
Hajut käy edelleen nenään ja etominen kävi kylässä illalla. Pahenee iltaa kohden olo varsinki jos ei oo ehtiny syyä
 
Täällä kans illat ihan hirveitä! Eilinen iltavuoro oli kyllä tuskien taival, hoitoalalla kun työskentelee niin noi hajut on kyllä parasta laatuaan!
 
Kaamea pahoinvointi muuttui lääkityksen myötä kaameaksi pääkivuksi, mutta otan tän mieluummin kuin sen kokoaikaisen oksentamisen.
 
Tänään rv 6+0 ja apua mikä pahoinvointi ollut aamusta.. Oksensin kaks kertaa ja ajan on niin huono olo, että ei jaksaisi olla kuinkaan päin.

Milloin muilla alkanut pahoinvointi?
 
Tänään rv 6+0 ja apua mikä pahoinvointi ollut aamusta.. Oksensin kaks kertaa ja ajan on niin huono olo, että ei jaksaisi olla kuinkaan päin.

Milloin muilla alkanut pahoinvointi?

Mulla alkoi 5+0, ja siitä asti on ollut pahoinvointia ja oksentelua nonstoppina niin, että oon viimeiset 3 viikkoa maannut sängyssä. Sain eilen pahoinvointilääkkeet, ja sentään se holtiton ympärivuorokautinen oksentelu on loppunut. Tänään 8+3.
 
Kaamea pahoinvointi muuttui lääkityksen myötä kaameaksi pääkivuksi, mutta otan tän mieluummin kuin sen kokoaikaisen oksentamisen.

Onko vielä ollut huono olo? Hyvä jos lääkkeestä apua, niitähän on muutamaa erilaista, auttaisiko jos kokeilisit toista jos ei siitä pääkipua tulisi? :/ Tai auttaako pääkipuun särkylääke, Panadolko se sallittu nyt on :/
 
Onko vielä ollut huono olo? Hyvä jos lääkkeestä apua, niitähän on muutamaa erilaista, auttaisiko jos kokeilisit toista jos ei siitä pääkipua tulisi? :/ Tai auttaako pääkipuun särkylääke, Panadolko se sallittu nyt on :/

Oksentelu on tosiaan loppunut, onneksi.

Me asutaan ulkomailla, ja mies googletteli koko eilisen illan niitä kipulääkkeitä, jotka on sallittu raskauden aikana. Varmisti asian vielä HUSin sivulta (http://www.hus.fi/sairaanhoito/sair...inen/raskausjakipulaakkeet/Sivut/default.aspx), meni käännösappin kanssa apteekkiin ja pyysi kansainvälisesti tunnettua merkkiä. Täällä kun ei tiedä, mitä vaihtoehtolääkkeitä tarjotaan, tai onko ylipäänsä se, mitä saa, oikeasti sitä tavaraa, mitä pyytää.
 
Mulla alkoi 5+0, ja siitä asti on ollut pahoinvointia ja oksentelua nonstoppina niin, että oon viimeiset 3 viikkoa maannut sängyssä. Sain eilen pahoinvointilääkkeet, ja sentään se holtiton ympärivuorokautinen oksentelu on loppunut. Tänään 8+3.

Sulla on kyllä ollut todella rankka alkuraskaus :/ hyvä kun oksentelu on nyt loppunut, toivottavasti myös päänsärky häviää pian!
 
Mulla myös rv 6 pahoinvointi tuli jäädäkseen, vaihtelee olot. En ole oksentanut, mutta todellakin epämukava olo päivät pitkät. Illalla pahenee ja ruuat jää vellomaan useaksi tunniks ja vaikea saada unta sit. Ei ollu tätä esikoisesta, olette oireettomat odottajat aika onnekkaita :)
Eilen iski monien kuukausien jälkeen migreenipäänsärky ja aika sietämätön olo eikä hävinnyt aamuun mennessä mihinkään,tänään jatkuu. Ahh. Ehkä vähän hellittänyt. Iltavuoroon oon menossa vielä tänään. Panadol ei auttanut mitään. Normaalisti panadol 1g + ibuprofeen 500mg kerralla auttaa..
Onneks aurinko paistaa,
oispa siitä päässyt perheen kanssa ulos nauttimaan.
 
Mulla myös rv 6 pahoinvointi tuli jäädäkseen, vaihtelee olot. En ole oksentanut, mutta todellakin epämukava olo päivät pitkät. Illalla pahenee ja ruuat jää vellomaan useaksi tunniks ja vaikea saada unta sit. Ei ollu tätä esikoisesta, olette oireettomat odottajat aika onnekkaita :)
Eilen iski monien kuukausien jälkeen migreenipäänsärky ja aika sietämätön olo eikä hävinnyt aamuun mennessä mihinkään,tänään jatkuu. Ahh. Ehkä vähän hellittänyt. Iltavuoroon oon menossa vielä tänään. Panadol ei auttanut mitään. Normaalisti panadol 1g + ibuprofeen 500mg kerralla auttaa..
Onneks aurinko paistaa,
oispa siitä päässyt perheen kanssa ulos nauttimaan.

Täällä myös eilisestä asti särkeny päätä ja kohta iltavuoroon, täytyy kyllä sanoa että tuntuu taas niin vastenmieliselle tässä pääkivussa ja huonossa olossa...
 
Täällä myös eilisestä asti särkeny päätä ja kohta iltavuoroon, täytyy kyllä sanoa että tuntuu taas niin vastenmieliselle tässä pääkivussa ja huonossa olossa...
Oho siellä ollaan samassa veneessä. Sympatiat sinne! Ja niin ei oikein innosta, pitkä ilta taitaa tulla.
 
Mulla on ollu koko päivän ihan hirvee turvotus mahassa ja rinnoissa. Aamun kattelin jo netistä äitiyshousuja ku tuntuu että kaikki omat housut puristaa paitsi urheilutrikoot :D Innostuin kuitenkin tekemään kevätsiivousta kun niin ihanasti aurinko paistaa :)
 
Takaisin
Top