Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pahin olo helpottaa lounaan jälkeen. Aamut on pahimpia.
Tänään rv 6+0 ja apua mikä pahoinvointi ollut aamusta.. Oksensin kaks kertaa ja ajan on niin huono olo, että ei jaksaisi olla kuinkaan päin.
Milloin muilla alkanut pahoinvointi?
Kaamea pahoinvointi muuttui lääkityksen myötä kaameaksi pääkivuksi, mutta otan tän mieluummin kuin sen kokoaikaisen oksentamisen.
Onko vielä ollut huono olo? Hyvä jos lääkkeestä apua, niitähän on muutamaa erilaista, auttaisiko jos kokeilisit toista jos ei siitä pääkipua tulisi? :/ Tai auttaako pääkipuun särkylääke, Panadolko se sallittu nyt on :/
Mulla alkoi 5+0, ja siitä asti on ollut pahoinvointia ja oksentelua nonstoppina niin, että oon viimeiset 3 viikkoa maannut sängyssä. Sain eilen pahoinvointilääkkeet, ja sentään se holtiton ympärivuorokautinen oksentelu on loppunut. Tänään 8+3.
Mulla myös rv 6 pahoinvointi tuli jäädäkseen, vaihtelee olot. En ole oksentanut, mutta todellakin epämukava olo päivät pitkät. Illalla pahenee ja ruuat jää vellomaan useaksi tunniks ja vaikea saada unta sit. Ei ollu tätä esikoisesta, olette oireettomat odottajat aika onnekkaita :)
Eilen iski monien kuukausien jälkeen migreenipäänsärky ja aika sietämätön olo eikä hävinnyt aamuun mennessä mihinkään,tänään jatkuu. Ahh. Ehkä vähän hellittänyt. Iltavuoroon oon menossa vielä tänään. Panadol ei auttanut mitään. Normaalisti panadol 1g + ibuprofeen 500mg kerralla auttaa..
Onneks aurinko paistaa,
oispa siitä päässyt perheen kanssa ulos nauttimaan.
Oho siellä ollaan samassa veneessä. Sympatiat sinne! Ja niin ei oikein innosta, pitkä ilta taitaa tulla.Täällä myös eilisestä asti särkeny päätä ja kohta iltavuoroon, täytyy kyllä sanoa että tuntuu taas niin vastenmieliselle tässä pääkivussa ja huonossa olossa...