Oireet

Heräsin aamuyöstä taas ja olin ihan paniikissa että mahassa ei ole enää mitään. Huoh. Helvetin panikointia koko elämä tällä hetkellä. Yökötystä on ja tissit kipeät ja juilintaa on vanhaan malliin. Alkaa syömään tämä odottelu. Vielä viikonlopusta pitäisi selvitä että edes näkee että onko siellä mitään. Argh. En haluis menettää tätä ihanaa olotilaa vaikka väsyttääkin ja on krapulaine olo ja vaikka mitä.
 
Heräsin aamuyöstä taas ja olin ihan paniikissa että mahassa ei ole enää mitään. Huoh. Helvetin panikointia koko elämä tällä hetkellä. Yökötystä on ja tissit kipeät ja juilintaa on vanhaan malliin. Alkaa syömään tämä odottelu. Vielä viikonlopusta pitäisi selvitä että edes näkee että onko siellä mitään. Argh. En haluis menettää tätä ihanaa olotilaa vaikka väsyttääkin ja on krapulaine olo ja vaikka mitä.

Jep odottavan aika on piiiiitkä, itellä ois maanantaina ar ultra :rolleyes:
 
Rv 6+0 ja sieltähän se pahoinvointi rynnisti paikalle, aivan kuten arvelinkin. Tästä on suunta enää alaspäin joka tavalla. Miksi ryhdyin tähän uudelleen, oi miksi?
 
Tiistaina ois ultra. Viime yö meni surkeasti. Kuopus herätti ainakin kolme kertaa ja tuli lopulta viereen. Yöllä oli muutenkin hiukan huono olo ilman, että joku tulee kylkeen kiinni. Lopulta herätys 6.30 kun lapset luuli, että ollaan nukuttu pommiin.
 
Onko muilla sellaista paineen tunnetta alamahassa? Mulla tuntuu lähes koko ajan sellaista ja välillä jomottelee mahaa. En muista yhtään, oliko esikoisen odotuksessa tällaista ja mietin, onkohan joku tulehdus iskenyt.
 
Onko muilla sellaista paineen tunnetta alamahassa? Mulla tuntuu lähes koko ajan sellaista ja välillä jomottelee mahaa. En muista yhtään, oliko esikoisen odotuksessa tällaista ja mietin, onkohan joku tulehdus iskenyt.

Mulla oli alkuviikosta kamala paineen tunne parina iltana. Nyt on vähän parempi.
 
Mää oon tänää ollu melko oireeton :eek:o_O
Tissit joo vähä kipeet ja oksentanu oon kerran ja yökkiny muutamasti ja vähä ollu kuvotusta ja väsymystä. Enemmän itkua ja ahdistusta tän epämöärösen tuhruvuodon takia :( Epötietosuus on kamalaa :(
 
Mulla on kyllä tosi oireeton raskaus, lievästi välillä etoo, ei muuta. Ajoittain alavatsalla pientä jomottelua. Rinnat arat. Jos ei tietäisi niin omasta olosta ei tällä hetkellä voisi yhtään tietää että on raskaana :) yhtään en muista millä viikoilla aikaisemmin ne pahoinvoinnit tuli, pojasta olin elämäni kunnossa, tytöstä oli koko ajan paha olla ja kauratyyny oli paras ystävä :D

Edit, tänään 5+0 <3
 
Mulla on tällä viikolla jomotellu oikealle puolelle vatsaa, ilmeisesti munasarjan kohdalle.. Ei voi kivuksi sanoa, lähinnä nipistelee ja tiedostan, että jotain siellä tapahtuu. Tämmöstä oli myös jonkin verran ennen kuin plussasin. Toivottavasti olis vaan keltarauhasesta johtuvaa nippailua.. Eilen tuli pikkiriikkisen punertavaa valkovuotoa, mutta sen jälkeen ei ole tullut mitään. Huomenna 6+0 :)
 
Eilen oli kovia kipuja, kunnon juilimista lähinnä munasarjoissa. Vuotoa ei näy mutta alan olla aika maani myynyt. Mutta eipä sille mitään voi jos menee kesken, elämä on..pahoittelut tästä negailusta mutta sen kaiken kokeneena en halua nostaa toiveita vaan joutuakseni pettymään isosti taas kerran. Tsemppiä naiset!
 
Terve vaan kaikille :) uskaltauduin nyt tännekin kirjoittelemaan, vaikka vielä on vähän vaikeaa uskoa todeksi koko raskautta! Laskujeni mukaan nyt olisi rv 5+2, mutta testissä viiva on edelleen haalea. Voisikohan liittyä siihen, että käyn niin usein pissalla :shy:

Alamahalla on ollut jo monenlaisia tuntemuksia, painetta, menkkajomotuksia, pistävää kipua... yhtenä päivänä särki reisiä niin kuin synnyttäessä. Lievää huonovointisuutta ollut parina päivänä, mutta toivottavasti se ei lisäänny, esikoista odottaessa oli ihan jäätävää pahoinvointia puoleen väliin raskautta.:yuck:
 
Mullaki ollu alavatsalle kipua, huomattavasti lievempää mitä menkkakivut. Parina päivänä tullu n. 2 teelusikallista verta. Eilen tuli vuotoa, kun kävin ryhmäliikunta tunnilla. Nyt ei taas mitään vuotoa. Maanantainapa sen tuomion ultrassa saa. :pale
 
Kaivoin esiin esikoisen raskausajalta pahoinvointirannekkeet ja täytyy kyllä sanoa että on pari päivää ollu paljon parempi olla! Oli sitten apu oikeasti rannekkeista vai korvien välistä, mutta suosittelen kokeilemaan!
 
Justiina89 mää tein testit 4+0, 4+1 aamuina ja 4+0 oli vahvempi ku seuraavana aamuna, tosin voi olla et pissa oli laimeempaa sillo ja sit 4+2 päivällä tein ja testi oli samaa tasoo ku 4+1 aamulla tehty. Sit päätin etten stressaa testaamisesta enää ja en oo tehny enää testejä.

Benelobe, mulla kans vähä vuotaa. Iha pari tippaa on tullu siteeseen, muuten pyyhkiessä vaan tulee sellasta joko punasta liman sekasta vuotoo tai rusehtavaa. Pelko on kova.

Tänää viikkoja 5+2, pahoinvointi ollu tänää ja eilen jo tosi paljo lievempää ku tossa muutama pv sitte. Tiä sit viittaako seki vahimpaa vaihtoehtoo vai mitä on :(
 
Ihan kamala tämä krapula ällötys olo.. Aamuvuoro töissä ihan tuskaa... Kaikki haisee pahalle ja etoo, huono olo jos ei syö ja kun syö. Tekis vaan mieli olla makuullaan. Esikoisesta ei ollut mitään oloja niin oon aivan järkyttyny näistä. :O 6+4
 
Esikoista odottaessa mulla oli noin viiden päivän ajan lievää, muistaakseni ihan punertavaa vuotoa. En muista tuliko siteeseen asti. Sitten loppui. Kun tulin toisen kerran raskaaksi 1,5 v sitten, keskenmenosta ei voinut erehtyä. Alkoi toki vähäisemmästä vuodosta, mutta muuttui runsaammaksi edetessään ja kesti useamman päivän, olin kipeäkin ja raskausoireet loppui siihen kokonaan. Toivottavasti teillä on vain tuota tyypillistä mutta vaaratonta vuotoa.:Heartred Kyllähän se säikäyttää enkä oikein tiedä mistä se voi johtua :confused: mutta jos on vain lievää vuotoa eikä siihen liity kipua, luulisin olevan vaaratonta. Jos oikein mietityttää, niin voihan sitä testata vuodon päätyttyä.

Minä nyt yritän olla enempää testailematta, menkat ei oo kuitenkaan alkaneet edelleenkään vaikka ovat viikon myöhässä ainakin.

Väsymys on täälläkin ihan jäätävä. :dead:
 
Takaisin
Top